Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Lettering a způsoby jeho využití v praxi
Engelová, Kateřina ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Phung, Hyu Nghia (oponent)
Tématem této bakalářské práce je lettering coby velmi specifická oblast grafického designu, která v posledních letech opět zaznamenává rozmach díky své autentičnosti a obecně díky návratu k hodnotám ručně tvořené práce jako protipólu jednotvárné masové produkce. Teoretická část se soustředí převážně na vymezení a objasnění pojmů souvisejících s letteringem, jako je např. hand-lettering, typografie, kaligrafie a moderní kaligrafie. Dále se zabývá různými metodami, kterými lze lettering vytvářet, a nástroji i médii, která k tomu lze používat. Zároveň nastiňuje některá základní pravidla a postupy práce, detailněji pak především převedení ručně kresleného letteringu do digitální podoby. Praktická část se pak zabývá několika hlavními oblastmi, ve kterých je možné práci s letteringem prakticky využívat, konkrétně prodej designů přes webové stránky typu print-on-demand, databanky, prostředníky, práce na zakázku a konečně i vlastní e-shop. Na praktických příkladech se v rámci nich snaží ukázat výhody a nevýhody, které jednotlivé oblasti tvůrcům letteringu poskytují. Přínos této práce tkví hlavně v uceleném pohledu na lettering jako na samostatnou disciplínu a profesi, v níž řada designerů našla své uplatnění.
Zásady grafického designu a jejich aplikace na příkladu balení výběrové kávy
Tsitova, Darya ; Dědic, Filip (vedoucí práce) ; Phung, Hyu Nghia (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na studii hlavních zásad při tvorbě obalového designu. V teoretické části se věnuji pojmu obalový design v segmentu výběrové kávy a grafickým principům, které se na obal dají aplikovat. V praktické části tyto principy následné uplatňuji při redesignu grafické identity pro balení značky výběrové kávy. Součástí praktické části je také analýza stavu konkrétních obalů na pražském trhu v daném odvětví.
Proces tvorby a distribuce portfolia grafického designéra
Denisova, Alexandra ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Phung, Hyu Nghia (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je ukázat kompletní proces tvorby portfolia grafického designéra. Poukazuje na důležitost portfolia jako zásadního nástroje každého designéra. Teoretická část popisuje téma designu v širším kontextu, konkrétně vysvětluje pojem grafického designu, kreativity a vysvětluje obecné výhody vlastnění portfolia. Zároveň se detailně zabývá designovým procesem jakožto nejdůležitější částí jakéhokoli navrhování. V praktické části jsou tyto znalosti aplikovány na reálné příklady a fáze a analyzují se nástroje a techniky, které se obvykle v tvůrčím procesu používají. Výsledkem práce je na příkladu vytvoření osobního portfolia nastínění celého procesu tvorby portfolia a jeho distribuce.
Navržení obalového designu pro produkty papírenské firmy
Hábová, Anna ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Phung, Hyu Nghia (oponent)
Tato práce se zabývá propojením obalového designu s firemní identitou. Popisuje postup jeho navržení s důrazem na propojení nápadité vizuální stránky s firemní image značky. Teoretická část uvádí tuto tématiku do širšího kontextu, zároveň ale konkrétně vysvětluje základní pojmy související s firemní identitou, obalovým designem a positioningem značky. Popisuje obecný postup práce s klientem při navrhování obalu pro značku na základě jejího positioningu. V praktické části je pak na příkladu navržení obalu pro papírenskou firmu řešeno, jak podpořit firemní identitu funkčním obalem.
Vizuální styly filmových festivalů
Terekhova, Margarita ; Bubeníček, Jan (vedoucí práce) ; Phung, Hyu Nghia (oponent)
Zaměřením teto bakalářské práce je předvést filmové festivaly probíhající v České republice a prozkoumat jejích vizuální styl za posledních 3 až 5 let. Cílem bude nejen vytvořit rozsáhlou přehlídku grafických a audiovizuálních výstupů jednotlivých akcí, ale i pochopit, na jakém vizuálním stylu jsou založeny, jaké využívají grafické prvky, techniky, pravidla kompozice. Dalším cílem této práce je na základě získaných poznatků vytvořit nový jednotný vizuální styl festivalu krátkých studentských filmů oboru Multimédia v ekonomické praxi na VŠE, Multifest. V teoretické části jsou popsány základní terminy, které s tímto tématem souvisí, a důvody, proč je v současné době vizuální identita důležitá. V teto části je také uveden historický přehled českých festivalových a filmových plakátů. V analytické části se zkoumá vizuální styl současných filmových festivalů v České republice, se zaměřením mimo jiné na malé studentské festivaly českých vysokých škol. Pomocí popisu a obrazového doprovodu se tak vytváří přehled evolice a trendů grafického designu v teto oblasti. Praktická část se soustředí na tvorbu nového sjednoceného vizuálního stylu festivalu Multifest. V této části jsou kompletně popsány jednotlivé kroky při vypracovávání nového vizuálního stylu festivalu, od stanovení cílů přes zkoumání cílových skupin a návrhy, až k finální tvorbě všech potřebných grafických a audiovizuálních výstupů.
Vytvoření osobního vizualního stylu grafického designera-letteristy
Ulyanova, Elizaveta ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Phung, Hyu Nghia (oponent)
V této práci jsem se zaměřila na problematiku osobního vizuálního stylu. Cílem moje práce je návrh takového stylu pro sebe jako designera-letteristy. V úvodu bakalářské práce je popsána důležitost osobního vizuálního stylu u jednotlivců, pracujících samostatně. V teoretické části jsou charakterizovány a odlišeny pojmy firemní a osobní styl. Následně byly aplikovány dosažené znalosti. Praktická část je rozdělená do jednotlivých podkapitol, ve kterých je důkladně popsán proces tvorby loga pro designera-letteristu, vizitek, layoutu vlastního webu (desktopové i mobilní verze) a resumé. Popsala jsem detailně model tvorby osobního vizuálního stylu, který bude užitečným podkladem pro jednotlivce na volné noze. Za hlavní výsledek svojí práce považuju to, že jsem si vytvořila osobní vizuální styl pro sebe, jako designera-letteristu, což je nezbytné pro dosažení lepších výsledků v mé profesionální činnosti.
Vizuální styl nové značky fotoalb a její vstup na trh
Bašníková, Adéla ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Phung, Hyu Nghia (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je návrh vizuálního stylu nové značky fotoalb. Hlavním cílem je objasnit z teoretického hlediska význam tvorby jednotné firemní identity a vizuálního stylu, který pomůže značce získat si svou pozici na trhu. Praktická část je věnována představení nové značky fotoalb, pro kterou je navržen jednotný a funkční vizuální styl respektující poznatky z teoretické části. Dále jsou na základě analýzy konkurence a definování cílové skupiny zmíněny možnosti její propagace v souvislosti s jejím uvedením na trh.
Role obalového designu při positioningu environmentálně šetrné značky
Svobodová, Markéta ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Phung, Hyu Nghia (oponent)
Tato práce se věnuje oblasti obalového designu a jeho souvislostem s positioningem a segmentem ekologicky zaměřených značek. Teoretická část uvádí tyto oblasti do širšího kontextu, ale rovněž se podrobně zaměřuje na konkrétní metody a principy, jež se v nich uplatňují. V praktické části jsou pak na příkladu redesignu obalu vybraného produktu demonstrovány možnosti, jak zlepšit využití obalového designu v zájmu efektivnějšího marketingu a ekologické šetrnosti.
Návrh prezentace oboru vysoké školy s použitím informační grafiky na příkladu oboru Multimédia v ekonomické praxi
Kiptsevich, Anastasiya ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Phung, Hyu Nghia (oponent)
V současné době můžeme sledovat růst objemu dat a informací. Vzniká otázka: jak tyto informace prezentovat veřejnosti? Jedna z metod přehledné prezentace většího objemu dat je využití informační grafiky. Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním informační grafiky, její vývoje a použití, analýzou obsahu, popisem různých aspektu, souvisejících s tvorbou a určení základních postupů vytvářeni. Dalším cílem práce je aplikace získaných dovedností na konkrétním praktickém projektu: navrhování informační grafiky pro obor Multimédia v ekonomické praxi.
Fenomén blogování v ČR na příkladu založení a rozvoje zájmového blogu
Horáková, Anna ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Phung, Hyu Nghia (oponent)
Práce se zaměřuje na zmapování procesů založení a tvorby blogu a představení blogování jako fenoménu dnešní doby ve světě internetu a jeho vysvětlení. Teoretická část je uvedena historií a trendy v blogování v ČR a ve světě a dále se pak zabývá převážně konkrétními procesy při zakládání a tvorbě blogu. V navazující praktické části jsou pak jednotlivé teoretické kroky aplikovány a porovnávány s reálným blogovacím projektem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.