Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pedologické šetření pro návrh koupacího jezírka v k.ú. Olešná u Blanska
Ouředníková, Eliška ; Tomášová, Gabriela (oponent) ; Paseka, Stanislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje problematice pedologického šetření včetně podrobného rozboru odebraných půdních vzorků, jako je určení fyzikálních, mechanických a chemických vlastností půdy. Na podrobný pedologický průzkum navazuje další část bakalářské práce, která se zabývá navrhováním koupacích jezírek, vhodnou vegetací a živočišstvu v nich. Hlavní část práce popisuje odběr vzorků v terénu, práci v laboratoři, vyhodnocení výsledků měření a zatřídění zeminy. V práci jsou dále představeny zóny koupacího jezírka, materiály pro stavbu, příklady rybí obsádky a květeny pro regenerační zónu. Práce obsahuje vyhodnocení praktické aplikace, která byla provedena v konkrétní lokalitě v obci Olešná a je v ní přiložen návrh koupacího jezírka.
Hodnocení žáka v přírodopisu
Ouředníková, Eliška ; Novotná, Kateřina (vedoucí práce) ; Vallin, Petra (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na formativní hodnocení v přírodopisu a dotýká se jeho využití ve výuce přírodopisu. Cílem je představit formativní hodnocení, jeho strategie, metody a postupy které lze využít v hodinách přírodopisu, ale i mimo něj. Teoretická část se věnuje problematice školního hodnocení a zvýšená pozornost je věnována formativnímu hodnocení. V praktické části bylo cílem zjistit, jak hodnotí učitelé v hodinách přírodopisu, jaké mají povědomí o formativním hodnocení a jaký k němu zaujímají postoj. Autorka se rozhodla pro kvalitativní výzkum. Design výzkumu je případová studie. Případová studie je designem empirickým a slouží ke zkoumání a porozumění jednomu nebo několika málo případů. Metodou sběru dat byl hloubkový rozhovor. Autorka chtěla zjistit, jak dotazovaní učitelé ověřují znalosti jednotlivých žáků a jaký to pro ně má význam. Dále chtěla od dotazovaných vědět, co pro ně znamenají známky jako takové. Zajímala se také o dopad pandemie Covid-19 na výuku a s tím spojené hodnocení. Ve výzkumu se ukázalo, že i do výuky přírodopisu je vhodné zařadit různé strategie, metody a postupy formativního hodnocení. Mezi nejdůležitější a možno říci i nejefektivnější lze zařadit zpětnou vazbu, hodnocení podle předem stanovených kritérií a vrstevnické hodnocení. Z výzkumu vyplynulo, že...

Viz též: podobná jména autorů
3 OUŘEDNÍKOVÁ, Eva
3 Ouředníková, Eva
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.