Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 247 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza současné strategie vybrané coworkingové společnosti na Ukrajině a porovnání s vybranou českou coworkingovou společností s návrhem na zlepšení
Popravko, Sofia ; Milichovský, František (oponent) ; Pfeifer, Marcel Rolf (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh rozvoje strategie coworkingové společnosti na Ukrajině ve srovnání s vybranou coworkingovou společností v Brně. Teoretická část zahrnuje důležitá teoretická východiska práce směřující ke správnému pochopení problematiky v oblasti managementu včetně pojmu coworking, nástroje pro komparaci a implementaci vybraných prostředků pro kvalitní provedení výzkumu. Analýza problému a současné situace se soustředí na představení zmíněné společnosti, aplikaci vysvětlených strategických analýz a provedení výzkumného rozhovoru s vedením společnosti. Na základě výsledků z provedených analýz jsou v návrhové části představena doporučení ke strategickému rozvoji coworkingové společnosti.
Návrh marketingového mixu u komerční nemovitosti určené k pronájmu
Husová, Michaela ; Husa, Drahoslav (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnout nový marketingový mix pro zlepšení efektivnosti podnikání v komerční nemovitosti na náměstí Svobody ve Znojmě. V první části práce jsou popsány a vysvětleny základní pojmy z oblastí marketingu a marketingového mixu. Další část je věnována na provedení analýz jak externích, tak interních na zjištění současného stavu budovy a následně jsou vyhodnoceny a zjištěny nedostatky. V poslední části jsou vypracovány vlastní návrhy na možné praktické zlepšení marketingového mixu v nemovitosti.
Proposal Marketing Mix for Selected Company
Filková, Lucia ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
The main topic of the thesis is a restaurant that has been operating for almost 20 years on the market. It offers customers traditional meals and a selection of pizzas. The content of the thesis consists of three parts. In the first part of the thesis there is a theory focused on the basic ideas of marketing. The second part consists of an analysis that introduces the company as well as the different components of the marketing mix. The final part of the thesis offers new recommendations to improve the company's current marketing mix in light of the findings from the second part of the thesis.
Rozvoj obchodních aktivit sportovního areálu
Pírková, Kateřina ; Milichovský, František (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit organizace Hroch z.s. Teoretická část shrnuje poznatky ohledně neziskových organizací, jejich managementu či marketingu a současně představuje metody použité v práci. Analytická část poskytuje obraz o vnitřním a vnějším prostředí organizace a analyzuje jejich interakce. V návrhové části jsou shrnuta doporučení vedoucí k rozvoji organizace a jejich obchodních aktivit.
Návrh strategie marketingové komunikace spolecnosti
Mařík, Daniel ; Milichovský, František (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem strategie marketingové komunikace společnosti Hitpoint s.r.o. První část diplomové práce se věnuje teoretickým podkladům, které budou využity v rámci analytické a návrhové části. V analytické části je popsána samotná společnost Hitpoint s.r.o. Byl také vypracován výzkum v rámci sociálních sítí a analýzy PEST, SWOT a Porterův model 5 sil. Na základě výsledků analýz byl v návrhové části představen návrh na zavedení e-shopu, v rámci, kterého byl vybrán produktový mix, byl navržen způsob určení ceny a další marketingové nástroje. Byla také vypracována časová analýza PERT. Z vypracovaného výzkumu byly také určeny doporučení společnosti v rámci sdíleného obsahu na sociálních sítích.
Návrh rozvoje obchodní strategie maloobchodního prodejce vín na lokálním trhu
Filipenská, Dagmar ; Milichovský, František (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rozvojem obchodní strategie maloobchodního prodejce vín v souvislosti s jeho působením na lokálním trhu. Cílem práce je na základě analýz a zhodnocení aktuální situace navrhnout rozvoj obchodních aktivit prodejce, které povedou k posílení pozice podniku na trhu. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část práce se zabývá rešerší literárních pramenů v souvislosti s rozvojem podniku, obchodní a marketingovou strategii a vybranými analyticko-výzkumnými metodami. Analytická část se věnuje aplikaci zvolených metod vnějšího a vnitřního prostředí v kontextu problému podniku, spolu s průzkumem spokojenosti stávajících zákazníků s následnou evaluací výsledků pro následné návrhy řešení. Návrh obsahuje modifikaci původní obchodní strategie, která je rozpracována do marketingových aktivit včetně implementace a zhodnocení možných rizik návrhů a přínosů vedoucí k posílení pozice prodejce na lokálním trhu.
Návrh rozvoje obchodní strategie společnosti zabývající se pražením kávy
Šohajová, Kristýna ; Milichovský, František (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem rozvoje obchodní strategie společnosti zabývající se pražením kávy. Teoretická část obsahuje literární rešerši v oblasti řízení rozvoje a růstu firem, pojetí obchodní strategie u malých podniků a vybraných analyticko-výzkumných metod vnitřního a vnějšího prostředí podniku. Analytická část se zaměřuje na dílčí zhodnocení v oblasti výběru vhodné lokality pro umístění pobočky na vymezeném trhu a dalších klíčových oblastí pro návrh varianty vedoucí k nastavení vhodné obchodní strategie. Návrhová část obsahuje výběr a zpracování zvolené varianty, která je rozpracována do plánu implementace včetně zhodnocení potenciálních rizik.
Optimalizace systému Reverzní logistiky odpadů ve vybraném podniku
Davydova, Anna ; Valenta, Tomáš (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na výzkum reverzní logistiky odpadů v bankovní společnosti Raiffeisenbank a. s. Práce se skládá ze tří částí. V první části je rozebrána teorie, na jejímž základě je ve druhé části proveden výzkum pomocí analýz vnitřního a vnějšího okolí. Ve třetí části jsou návrhy na zlepšení systému recyklace odpadů na pobočce Raiffeisenbank v Olympii a zhodnocení dosažených výsledků.
Reverzní logistika ve zvoleném podniku
Staňková, Anežka ; Kuba,, Karel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá reverzní logistikou ve vybraném podniku. Na základě východisek v teoretické části provádím analýzu současného stavu činností reverzní logistiky v rámci podniku. V rámci práce zkoumám logistické řetězce v podniku, nadále se zabývám problematikou odpadového hospodářství. Cílem práce je navrhnout nápravná opatření, která optimalizují množství odpadového materiálu a zajistí efektivnější průběh činností reverzní logistiky.
A Marketing Mix of a Selected Printing Company in an International Business Environment
Oľhová, Nina ; Oľha, František (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with the issue of modifying marketing mix within a selected Slovak printing company and its adjustments for a successful entry into the Czech online consumer market with photo products. The thesis is divided into three main parts – The Theoretical Part, The Analytical Part and The Proposal Part. The theoretical part of this thesis contains a summary and explanation of the theoretical foundations which are important for a correct understanding of the problem. The analytical part of this thesis is focused on a closer introduction to the chosen company, this includes multiple analysis of the external and internal business environments, as well as marketing research. The proposal part of this thesis is dedicated to my own proposals for modifications to individual parts of the 4P marketing mix, which the chosen company will use for a successful entry into the Czech market.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 247 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.