Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení sortimentu třapatkovek (Echinacea) v klimatických podmínkách středoevropského termofytika
Marešová, Monika
Diplomová práce Hodnocení sortimentu třapatkovek (Echinacea) v klimatických podmínkách středoevropského termofytika řeší problematiku hodnocení sortimentu rodu Echinacea (L.) Moench. V práci jsou rozebírána témata, která pojednávají o historii, morfologii, taxonomii, pěstování a šlechtění rodu třapatkovek. V rámci praktické části bylo pozorováno a vyhodnoceno 45 kultivarů rodu Echinacea. Naměřené a hodnocené znaky byly srovnávány s hodnocením jiných autorů.
Hodnocení sortimentu třapatkovek (Echinacea) v klimatických podmínkách středoevropského termofytika
Marešová, Monika
Bakalářská práce se zabývá hodnocením sortimentu rodu Echinacea. Dále se můžete o rodu Echinacea dozvědět podstatné informace z hlediska historie, morfologie, pěstování či šlechtění. Předběžně bylo vyhodnoceno 21 odrůd rodu Echinacea. Celkově byl sortiment ZF MENDELU rozšířen o 40 kusů třapatkovek.
Ocenění hodnoty vybrané cestovní kanceláře
Marešová, Monika ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá stanovením hodnoty společnosti CK FISCHER, a.s. pomocí nejvíce používaných způsobů ocenění. Po krátkém vymezení základních problému oceňování a se práce zaměřuje na analýzu makro a mikro prostředí firmy, konkrétně řeší strategickou a také finanční analýzu. Po těchto dvou rozborech se práce zaobírá přímo oceněním společnosti účetní metodou a dvěma výnosovými metodami - pomocí diskontovaného cash flow a ukazatele EVA. Tyto dva způsoby se nejvíce využívají v praxi, proto jsou zde také použity. Pro lepší posouzení hodnoty firmy zde byla vyčíslena i hodnota značky CK FISCHER, a.s. Zakončením je srovnání všech použitých metod a vyvození závěrů z různě určených hodnot.
Vývoj destinačního managementu Českého Krumlova v letech 2001-2008
Marešová, Monika ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Jarolímková, Liběna (oponent)
Práce se zabývá v první kapitole vymezením destinačního managementu a marketingu. V druhé kapitole jsou potom sepsány jeho hlavními úkoly a strategiemi v problematice rozvoje destinace. V praktické části se zaměřuje na vývoj Destinačního managementu Českého Krumlova od roku jeho vzniku 2001 do současnosti. V poslední kapitole se hodnotí jeho úspěšnost v rozvoji cestovního ruchu ve městě a na závěr také hrozby do budoucna.

Viz též: podobná jména autorů
3 MAREŠOVÁ, Magdalena
7 MAREŠOVÁ, Marie
17 MAREŠOVÁ, Markéta
8 MAREŠOVÁ, Miroslava
4 Marešová, Marcela
7 Marešová, Marie
17 Marešová, Markéta
1 Marešová, Marta
3 Marešová, Martina
13 Marešová, Michaela
8 Marešová, Miroslava
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.