Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vybrané formy prodeje biopotravin - obchodní řetězce
MEDEK, Josef
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza prodeje biopotravin v rámci vybraných obchodních řetězců. A to je konkrétně vymezení strategie prodeje, sortimentní skladby, podmínek a kultury prodeje biopotravin. Práce je součástí výzkumného záměru Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity MSM 0652104020. V první části této práce jsou shrnuty teoretické informace o ekologickém zemědělství a trhu s biopotravin. Praktická část se opírá o dotazníkové šetření a analýzu nabídkových listů. Dotazníky byly rozeslány vedením obchodních řetězců, které operují v rámci Jihočeského kraje a do své nabídky zahrnují biopotraviny. Z nabídkových listů byly analyzovány jednotlivé bio komodity a na jejich základě určeny obchodní řetězce tzv. {\clqq}dobré praxe``. Nejlepší nabídku biopotravin vykazují řetězce Interspar a Terno. Obchodní řetězce prozatím nemají významný zájem odebírat bioprodukty z Jižních Čech. Důvodem je skutečnost, že pracují v celorepublikovém záběru. Všechny oslovené obchodní řetězce očekávají mírnou dynamiku rozvoje trhu s biopotravinami. V závěru práce jsou stanoveny silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení prodeje biopotravin v obchodních řetězcích (SWOT analýza).
Strategická analýza podniku
Janotová, Lenka ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Medek, Josef (oponent)
Práce je zaměřena na strategickou analýzu, jež aplikuje na konkrétní firmě Lubomír Šanda -SAN v Táboře. Cílem je provést kompletní strategickou analýzu dle vybraných metod, získat patřičné informace a na jejich základě analyzovat stávající situaci podniku a navrhnout případná opatření či doporučení, které povedou ke zlepšení postavení dané společnosti na trhu.
Analýza prodeje biopotravin v rámci OŘ - regionální aspekty
MEDEK, Josef
Hlavním cílem diplomové práce je analýza prodeje biopotravin v rámci vybraných obchodních řetězců v jižních Čechách. A to konkrétně vymezení strategie prodeje, sortimentní skladby, podmínek a kultury prodeje biopotravin s ohledem na vývoj za poslední 2 roky. V rámci obchodních řetězců dále pak vymezení silných a slabých stránek prodeje biopotravin.

Viz též: podobná jména autorů
2 Medek, Jakub
4 Medek, Jan
4 Medek, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.