Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
SOUČASNÝ STAV MOBILNÍHO INTERNETU V ČESKÉ REPUBLICE A MOŽNOSTI JEHO VYUŽITÍ U VELMI MALÝCH PODNIKŮ A ŽIVNOSTNÍKŮ
Kysela, Jiří ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Novotný, Miroslav (oponent)
Tato diplomová práce podává komplexní pohled na problematiku mobilního Internetu cíleného na velmi malé podniky a živnostníky. V diplomové práci jsem usiloval o faktickou využitelnost mobilního Internetu prostřednictvím mobilních technologií v těchto podnikatelských subjektech. První část práce metodicky postihuje oblast velmi malého podnikání a živnosti a analyzuje současné možnosti využití těchto technologií a jejich vhodnosti a využitelnosti pro velmi malé podniky a živnostníky. Druhá část diplomové práce identifikuje pro který typ podniků a živnostníků je mobilní Internet využitelný a dodává jim přínos v podobě úspory časové i finanční. Ve třetí části pak předkládám konkrétní aplikace využití mobilního Internetu v podnikových aktivitách a možnosti získání podpory na implementaci mobilního Internetu v podniku z dotací Evropské Unie.
Identifikace přínosů e-businessových řešení pro malé firmy
Kysela, Jiří ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Salava, Petr (oponent)
Tato práce se zabývá fenoménem elektronického obchodování, identifikuje jeho přínosy, nastiňuje problematiku zřízení internetového obchodu a jeho následný provoz. Je zde předložena široká paleta softwarových, logistických a marketingových nástrojů, díky nimž je možné nakonfigurovat internetový obchod tak, aby vyhovoval požadavkům drobného podnikatele a zároveň perfektně fungoval z hlediska zákazníka. Založení internetového obchodu se zabezpečením veškerého provozu je sice podmínkou k jeho bezchybnému fungování, avšak to je teprve začátek elektronického obchodování. Jak se ukazuje v praxi, jednou z nejdůležitějších věcí je maximální snaha o spokojenost zákazníka, neboť jedině takový zákazník se bude do našeho obchodu vracet, případně ho doporučovat svým známým - dalším potenciálním zákazníkům. V kapitole ?Formování firmy a marketing? je čtenář seznámen se základními principy fungování firmy a její vazby na okolní prostředí, stejně jako s vnitropodnikovou politikou. Jaké jsou podmínky a možnosti pro distribuci svého zboží se pak popisuje v kapitole následující s názvem ?Logistika? a konečně analýza samotných stavebních kamenů internetového obchodu je popsána v kapitole ?Technické zabezpečení a realizace?. Kapitola ?Provoz elektronického obchodu? pak věrně zobrazuje možnosti a úskalí běhu celého systému obchodování. Tato práce se snaží komplexně informovat o realizaci a fungování internetového obchodu, který je sice novým způsobem prodeje, kde však platí stará pravidla o dobrém a poctivém obchodu.

Viz též: podobná jména autorů
6 KYSELA, Jan
6 Kysela, Jan
1 Kysela, Jindřich
8 Kyselá, Jana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.