Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Metody hodnocení a zkoušení medu s důrazem na jeho jakost a pravost
Kučerová, Tereza
Tato bakalářská práce se zabývá metodikou hodnocení a zkoušení medu. Charakterizuje jednotlivé složky obsažené v medu a jeho vlastnosti. Práce se věnovala stanovením těchto parametrů a uvádí metody jejich stanovení. Charakterizována je především chemicko – fyzikální analýza, která zahrnuje senzorickou analýzu, stanovení obsahu vody, obsahu cukrů, sacharózy polarizací, poměru izotopů 13C/12C, hydroxymethylfurfuralu (HMF), obsahu antioxidantů elektrické vodivosti, titrační kyselosti a pH. V poslední části je zahrnuta mikroskopická analýza a charakterizace mikroorganismů v medu.
Ulamův problém
Kučerová, Tereza ; Cúth, Marek (vedoucí práce) ; Kalenda, Ondřej (oponent)
V této bakalářské práci se zabýváme Ulamovým problémem. V první kapitole zavedeme základní definice, uvedeme axiomatickou teorii ZF rozšířenou o Axiom výběru, zformulujeme a dokážeme Lemma, které nám bude sloužit k důkazům ve druhé a třetí kapitole. Ve druhé a třetí kapitole dokážeme, že za předpokladu, že platí Hypotéza kontinua, tak Ulamův problém má pozitivní řešení, a za předpokladu platnosti Axiomu rozšíření míry má Ulamův problém negativní řešení. Oba důkazy provedeme s vysokou mírou podrobnosti. Nakonec ve čtvrté kapitole dokážeme, že zobecněný Ulamův problém pro množiny s větší mohutností, než je mohutnost reálných čísel, má vždy negativní řešení. 1
Brand building freestylových značek na příkladu Quiksilver
Kučerová, Tereza ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Dolanská, Nora (oponent)
Bakalářská práce "Brand building freestylových značek na příkladu Quiksilver" pojednává o značce Quiksilver, jejím vzniku, postupném vývoji, globálním působení, příchodu na český trh a její marketingové strategii na tomto trhu. Nejprve je nastíněna problematika fenoménu freestylových značek, jejich vývoje a kulturního prostředí, ve kterém vznikaly. Je zde zaveden termín "freestylová značka" a vysvětlen jeho význam. Dále se práce věnuje historii značky Quiksilver a jejímu světovému významu, od vzniku prvních šortek Quiksilver v australském Torquayi po přesun do kalifornské Huntington Beach a následné globální expanzi. Značka Quiksilver byla původně malou lokální firmou a postupně se vyvíjela a rozšiřovala svou produktovou řadu natolik, až se z ní stala jedna z největších nadnárodní společností na poli freestylových značek. Práce se dále zabývá marketingovými aktivitami značky na globálním i českém trhu, na kterém se objevuje zhruba od roku 1991. Popisuje současně pořádané události, reklamu i komunikaci v místě prodeje a zároveň je hodnotí. V této práci byla použita metoda deskriptivní analýzy a současně je zde uveden také výzkum oblíbenosti značky mezi mladou českou generací pomocí elektronického dotazníku. V závěru je hodnocena strategie značky Quiksilver a její úspěšnost na českém trhu na základě...
Vývoj morfologie u dětí s rodinným rizikem vzniku dyslexie - příspěvek ke studiu předpokladů pro rozvoj čtenářské gramotnosti u dětí s rizikem dyslexie
Kučerová, Tereza ; Kucharská, Anna (vedoucí práce) ; Špačková, Klára (oponent)
A b s t r a k t Diplomová práce je součástí projektu věnujícího se studiu rizikových faktorů pro vznik specifických poruch učení u dětí s rizikem vzniku dyslexie. Konkrétně se zabývá vývojem morfologie u dětí s rodinnou zátěží specifických poruch učení. Dětem v předškolním věku a na počátku školní docházky byla opakovaně během tří let zadávána metoda s názvem Test morfologického uvědomování, vytvořená podle Žlabovy zkoušky jazykového citu (1992), aby mapovala vývoj v několika dílčích oblastech morfologických dovedností (přechylování a množné číslo podstatných jmen, minulý čas a 3. osoba jednotného čísla sloves, odvozování přídavných jmen a gramatická shoda). Bylo sledováno několik rovin. Za prvé, zda vývoj dětí v tomto věkovém období stále ještě postupuje vpřed a výkony dětí se tak zlepšují. Za druhé, zda jsou rozdíly ve vývoji dětí ze skupiny intaktní (s běžným řečovým vývojem) a ze skupiny rizikové (děti z rodin, kde se objevují specifické poruchy učení u alespoň jednoho z rodičů). Dále, zda má na úroveň vývoje vliv výše inteligence nebo pohlaví. Výkony dětí byly dále hodnoceny kvalitativně s ohledem na konkrétní jazykové jevy obsažené ve sledovaných oblastech morfologie. Závěry jednotlivých analýz jsou v práci podrobně rozvíjeny a dávány do kontextu s teoretickými východisky, aktuálními vědeckými...
Vývoj morfologie u dětí s SLI - příspěvek ke studiu předpokladů pro rozvoj čtenářské gramotnosti u dětí s rizikem dyslexie
Kučerová, Tereza ; Kucharská, Anna (vedoucí práce) ; Špačková, Klára (oponent)
A b s t r a k t Diplomová práce vznikla díky dvěma na sebe navazujícím projektům, které se věnují studiu vývoje jazykových a gramotnostních dovedností u dětí s rizikem dyslexie. Práce popisuje vývoj morfologického uvědomování u dětí s vývojovou dysfázií. Úroveň morfologických dovedností byla opakovaně sledována po tři roky u dětí v předškolním a na počátku školního věku pomocí Testu morfologického uvědomování. Metoda vznikla podle Žlabovy Zkoušky jazykového citu (1992) a mapuje vývoj v několika dílčích oblastech - přechylování a tvorba množného čísla podstatných jmen, tvorba minulého času a třetí osoby jednotného čísla sloves, odvozování přídavných jmen a gramatická shoda. Zaprvé bylo sledováno, zda se v daném věkovém období výkony dětí stále ještě posouvají vpřed, resp. zda je metoda s to tento posun zachytit. Zadruhé, zda je rozdíl mezi výkony dětí ze skupiny běžného řečového vývoje (kontrolní skupina) a dětí ze skupiny vývojové dysfázie, u kterých lze vzhledem k poruše předpokládat oslabení v oblasti morfologie. Byla provedena i kvalitativní analýza jednotlivých sledovaných oblastí morfologie. Závěry analýz jsou diskutovány v kontextu s teoretickými východisky, aktuálním vědeckým poznáním a možnými limity práce, které by mohly jak sebraná data tak z nich plynoucí zjištění ovlivnit.
Komunikace a spolupráce rodiny a školy na prvním stupni ZŠ
Kučerová, Tereza ; Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Dobiášová, Pavla (oponent)
Diplomová práce nazvaná Komunikace a spolupráce rodiny a školy na prvním stupni si klade za cíl zmapovat způsob spolupráce rodičů a školy na základě historických podkladů, a prakticky ověřených postupů. Blíže se věnuje pojetí spolupráce a komunikace rodičů a školy v různých alternativních směrech. Zároveň nabízí čtenáři nabízí vhled do situace z autorčiny praxe, jež byla důsledkem nekvalitní komunikace a spolupráce školy s rodinou. Na základě poznatků z teoretické části se autorka snaží situaci dále řešit a dosáhnout kvalitního, vzájemně spolupracujícího vztahu mezi rodiči a školou.
Budování korporátní identity v prostředí sociálních a nových médií
Kučerová, Tereza ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Miessler, Jan (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice budování korporátní identity v prostředí nových a sociálních médií. Definuje podstatu značek a charakterizuje jejich funkci v marketingových komunikacích. Zabývá se jejich praktickým využitím a popisuje roli značek, jejich hodnotu, účel, postavení a identitu při jejich strategickém řízení. Zejména v rámci sociálních médií, která jsou v práci popsána s ohledem na současnou situaci a predikci do budoucna. V praktické části popisuje budování identity značky Bonami.cz od jejího založení až do dnešních dnů v prostředí sociálních médií a srovnává její komunikaci s americkou značkou Wayfair. Snaží se popsat rozdíly v komunikačních aktivitách a přinést doporučení pro další vývoj. Dále praktická část popisuje vnímání značky Bonami.cz stávajícími zákazníky a potvrzuje či vyvrací výzkumné hypotézy.
Právní principy ochrany životního prostředí
Kučerová Tvardíková, Tereza ; Damohorský, Milan (vedoucí práce) ; Žákovská, Karolina (oponent)
Cílem rigorózní práce je analýza šesti vybraných principů práva životního prostředí a komparace jejich vyjádření v právu mezinárodním, unijním a českém. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. Úvodní právně -teoretická kapitola pojednává o principech z pohledu různých právních teorií, zabývá se definicemi principů, vymezuje jejich znaky, význam a funkci v právu. Závěrem pak nastiňuje možnou typologii právních (i mimoprávních) principů. Druhá kapitola se věnuje principům práva životního prost ředí z obecného hlediska, jejich charakteristice, specifičnosti a možnému členění do skupin podle jejich vlastností. Následující kapitola je těžištěm celé práce. V jednotlivých podkapitolách jsou zde rozebrány vybrané principy práva životního prostředí. Konkrétně se jedná o princip komplexnosti a integrace, princip prevence, princip předběžné opatrnosti, princip informovanosti a účasti veřejnosti, princip odpovědnosti státu a princip odpovědnosti původce včetně principu znečišťovatel platí. U každého principu je nejprve vysvětlena jeho definice, nastíněna geneze a posléze analyzováno jeho vyjádření v pozitivním právu: v dokumentech práva mezinárodního, evropského unijního a českého. Každá z těchto rovin je doplněna relevantní judikaturou.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
26 KUČEROVÁ, Tereza
1 Kučerová, Terezie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.