Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Umělá inteligence ve hře Bang!
Kolář, Vít ; Lodrová, Dana (oponent) ; Orság, Filip (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je vytvoření umělé inteligence do karetní hry Bang!. Obsahem této práce je kompletní popis hry Bang!, její pravidla, strategické principy používané při hraní a rozbor hry pohledu UI. Dále práce podává přehled metod umělé inteligence a základní informace o disciplíně teorie her. Následuje popis implementace v jazyce C++ a způsobu vytvoření umělé inteligence za pomoci Bayesovské klasifikace a rozhodovacích stromů založených na expertních systémech. Poslední část obsahuje zhodnocení vesměs pozitivních výsledků a závěr s možnými dalšími rozšířeními.
Elektronický prodej vstupenek
Lacman, Petr ; Kolář, Vít (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce shrnuje současný stav elektronického prodeje vstupenek, analyzuje výhody a rizika, která elektronický prodej vstupenek přináší divákům i provozovatelům kulturních zařízení a uvádí přehled dostupných internetových platebních systémů. V diplomové práci je navrženo možné zlepšení elektronického prodeje vstupenek pro Městské divadlo Brno, které vychází z důkladné analýzy současného stavu za využití metod strategického managementu. Na základě údajů komerčního oddělení a managementu divadla jsou v diplomové práci analyzovány zásadní vnitřní i vnější faktory pomocí SLEPT a SWOT analýzy a Porterova modelu konkurenčních sil.
Návrh mobilní robotické platformy
Kolář, Vít ; Drahanský, Martin (oponent) ; Orság, Filip (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem mobilní robotické platformy pro autonomní travní sekačku řízenou bezdrátově připojeným počítačem. Po úvodních informacích o vzniku a cíli projektu následuje popis dvou vybraných již existujících autonomních travních sekaček na trhu. V následující kapitole, hlavní části práce, jsou popsány jednotlivé subsystémy robota - senzorický, motorický a řídící. Dále pak problematika napájení a navigace mobilního robota. Všechny tyto části jsou popsány jak teoreticky, tak z hlediska navrhované autonomní travní sekačky.
Návrh mobilní robotické platformy
Kolář, Vít ; Drahanský, Martin (oponent) ; Orság, Filip (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem mobilní robotické platformy pro autonomní travní sekačku řízenou bezdrátově připojeným počítačem. Po úvodních informacích o vzniku a cíli projektu následuje popis dvou vybraných již existujících autonomních travních sekaček na trhu. V následující kapitole, hlavní části práce, jsou popsány jednotlivé subsystémy robota - senzorický, motorický a řídící. Dále pak problematika napájení a navigace mobilního robota. Všechny tyto části jsou popsány jak teoreticky, tak z hlediska navrhované autonomní travní sekačky.
Umělá inteligence ve hře Bang!
Kolář, Vít ; Lodrová, Dana (oponent) ; Orság, Filip (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je vytvoření umělé inteligence do karetní hry Bang!. Obsahem této práce je kompletní popis hry Bang!, její pravidla, strategické principy používané při hraní a rozbor hry pohledu UI. Dále práce podává přehled metod umělé inteligence a základní informace o disciplíně teorie her. Následuje popis implementace v jazyce C++ a způsobu vytvoření umělé inteligence za pomoci Bayesovské klasifikace a rozhodovacích stromů založených na expertních systémech. Poslední část obsahuje zhodnocení vesměs pozitivních výsledků a závěr s možnými dalšími rozšířeními.
Elektronický prodej vstupenek
Lacman, Petr ; Kolář, Vít (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce shrnuje současný stav elektronického prodeje vstupenek, analyzuje výhody a rizika, která elektronický prodej vstupenek přináší divákům i provozovatelům kulturních zařízení a uvádí přehled dostupných internetových platebních systémů. V diplomové práci je navrženo možné zlepšení elektronického prodeje vstupenek pro Městské divadlo Brno, které vychází z důkladné analýzy současného stavu za využití metod strategického managementu. Na základě údajů komerčního oddělení a managementu divadla jsou v diplomové práci analyzovány zásadní vnitřní i vnější faktory pomocí SLEPT a SWOT analýzy a Porterova modelu konkurenčních sil.
Implementace metodiky budování IS v IT společnosti
Kolář, Vít ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Karas, Michal (oponent)
Tématem této práce je zavedení exitující metodiky budování informačních systémů v malé IT společnosti. Hlavní cílem této práce je vybrat a přizpůsobit jednu z existujících metodik a nasadit jí v reálném prostředí. Prvním úkolem bude proto analyzovat současný stav tohoto prostředí a následně navrhnout nejlepší způsob nasazení vybrané metodiky. První kapitola této práce se věnuje teoretickým aspektům týkajících se historie metodik vývoje softwaru a vysvětluje význam a cíle této oblasti. Součástí této kapitoly je i představení některých specifik a trendů, jež lze v tomto odvětví vypozorovat. Další část práce se zaměřuje na momentálně nejpoužívanější metodiky a přístupy. Konkrétně jsou zde podrobně analyzovány některé metodiky vhodné pro menší vývojové týmy za účelem usnadnění procesu finálního výběru metodiky. Dalším logickým krokem této části je analýza současného stavu vývojového procesu zadavatele a nalezení vhodné metodiky k implementaci. Poslední část této práce se zabývá projektem implementace, který se skládá z několika kroků, které lze rozdělit do třech hlavních fází. Cílem první fáze projektu je navrhnout způsob, jakým bude nová metodika nasazena. Po této fázi následuje implementace navrženého řešení v reálném prostředí zadavatele. Projekt implementace končí ověřením dosažených výsledku na reálném pilotním projektu.
Vazba mezi CASE nástroji a vývojovými prostředími
Kolář, Vít ; Smolík, Jan (vedoucí práce) ; Lébl, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá vazbami mezi CASE nástroji a vývojovými prostředími, konkrétně se jedná o vazby Forvard engineering (jehož součástí je i mimo jiné automatické generování kódu) a Reverse engineering (obnova modelů ze zdrojového kódu). Dohromady tyto vazby tvoří proces známý jako Round-Trip engineering. Obsahem této práce je Round-Trip engineering mezi UML modely a objektově-orientovaným kódem (Java, C#, C++). V první části je obecně vysvětleno co je to Round-Trip engineering, k čemu se používá a také je zde popsáno z čeho se skládá (Forvard engineering, Reverse engineering a synchronizace jednotlivých částí). Následující kapitola představuje nejpoužívanější metody a přístupy používané při Round-Trip engineeringu založeném na jazyku UML (diagramy struktury, dynamické modely). Další částí práce je shrnutí cílů a přínosů Round-Trip engineeringu, na kterou navazuje kapitola shrnující nejčastější problémy, se kterými se vývojáři a výrobci CASE nástrojů setkávají při implementaci tohoto stylu údržby a vývoje IS. V poslední části jsou představeny některá možná řešení a přístupy jak eliminovat riziko výskytů těchto problémů. Závěrem jsou shrnuty současné a budoucí možnosti Round-Trip engineeringu v oblasti vývoje a údržby IS.

Viz též: podobná jména autorů
16 KOLÁŘ, Vojtěch
2 Kolář, Viktor
16 Kolář, Vojtěch
16 Kolář, Václav
1 Kolář, Václav Bc.
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.