|
Interpretation of European realistic painting in the school of Akita Ranga
Jančová, Agáta ; Hánová, Markéta (vedoucí práce) ; Kraemerová, Alice (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na evropské pojetí realistické malby v tvorbě malířů školy Akita Ranga v období japonského novověku. V 18. století vzrostl zájem o evropské vědy, zejména medicínu, astronomii a nauku o přírodě a současně také zájem o nové malířské přístupy, které lze zaznamenat v různých částech Japonska. Cílem této práce je poukázat na vlivy evropské malby, která poskytla umělcům školy Akita ranga možnost odpoutat se od tradičních malířských vzorů a poukázat na pojetí realismu v obrazech květin a ptáků. Práce je rozčleněna do tří částí, přičemž v první části vysvětluje umělecko-historický kontext období Edo (1603-1867). V druhé části se věnuje vzniku školy Akita Ranga a osobnostem Satake Šozana, Hiragy Gennaie a Odano Naotakeho. Třetí část se soustřeďuje na realistické prvky v obrazech květin a ptáků a v jejich variacích - zátiších. V tvorbě školy Akita ranga se tento žánr osamostatňuje od tradičního způsobu vyobrazení a díky poučení z evropské i čínské malby vytváří nový kompoziční typ zátiší nebo variantu zátiší jakožto nedílnou součást krajinomalby. Klíčová slova: Akita ranga; japonské malířství; 18. století; realismus; kačóga; zátiší;
|
|
Analysis of marketing strategy of the company Jamex s.r.o. on Slovak market
Jancová, Andrea ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Pacek, Peter (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategii slovenské firmy JAMEX s.r.o., která se věnuje prodeji i produkci hutnického materiálu a betonářské ocele. Cílem práce je analyzovat stávající marketingovou strategii na slovenském trhu prostřednictvím situační analýzy, SWOT analýzy a marketingového mixu. Na základě zjištěných dat z provedených analýz jsou navrhnuté konkrétní doporučení pro zlepšení marketingové strategie a upevnění postavení firmy na trhu. Závěrečná část práce popisuje Českou republiku jako možnou destinaci rozšíření působnosti firmy. Rovněž jsou vyjmenované potenciální formy vstupů na zahraniční trh a hlavní pozitiva a negativa vyplývající z daného vstupu.
|
|
Ocenění výrobního podniku HET spol. s r.o.
Jančová, Adéla ; Rýdlová, Barbora (vedoucí práce) ; Musil, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá oceněním společnosti HET spol. s r.o., která patří k výrobcům nátěrových barev a laků. Účelem ocenění je určení tržní hodnoty společnosti HET spol. s r.o.. Odhad hodnoty je proveden metodou diskontovaných peněžních toků (typ equity) a metodou tržního porovnání pomocí odvětvových multiplikátorů. Součástí diplomové práce je finanční a strategická analýza, vymezení provozního majetku společnosti, určení generátorů hodnoty a finanční plán. Analýzy jsou podpořeny tabulkami a grafy. Na závěr je na základě všech předchozích analýz uveden výsledný odhad tržní hodnoty společnosti.
|
|
Možnosti zvýšení efektivnosti mzdového systému podniku
JANČOVÁ, Alžběta
Diplomová práce se zabývá popisem a následným zhodnocením efektivnosti mzdového systému ve vybraném podniku. V teoretické části práce jsou zpracovány poznatky problematiky mzdového systému, včetně metod vedoucích ke zhodnocení efektivnosti mzdového systému. V praktické části práce je uveden popis vybraného podniku a jeho mzdového systému. V rámci analýzy jsou zde zpracovány ukazatele vedoucí ke zhodnocení efektivnosti lidského kapitálu, kterými jsou ukazatelé produktivity práce. Na podkladě výsledků vyplývajících z aplikované analýzy jsou v závěru praktické části práce uvedeny návrhy, které mohou vést ke zvýšení efektivnosti lidského kapitálu podniku.
|
|
Animace jako součást produktu vybraného hotelu
JANČOVÁ, Alžběta
Bakalářská práce je zaměřená na animaci jako součást produktu vybraného hotelu. Jejím cílem je specifikovat místo animace v produktu hotelu včetně zdůvodnění jejího významu v procesu uspokojování potřeb hotelových hostů. Prostřednictvím výsledků z provedené analýzy podmínek poskytování animačních služeb vybraným hotelem byl sestaven návrh, jako možnost zvýšení standardu těchto služeb. Pro provedení této analýzy byl vybrán Wellness hotel Frymburk.
|