Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Efektivita sponzoringu vybraných sportovních akcí ve vysílání veřejnoprávní televize
Hozák, Jiří ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Efektivita sponzoringu vybraných sportovních akcí ve vysílání Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je identifikace efektivity vybraných sportovních akcí z pohledu televizního sponzoringu a následný návrh Metody: V a jedna kvantitativní metoda. Z hloubkové interview a nestrukturovaný rozhovor. Kvantitativní metodou pro samotnou analýzu a srovnání jednotlivých sportovních akcí. Díky Výsledky: v televi velikostí a zájmem, který se pojí s vybranou né na vysoké k tí o diváka bylo
Veřejnoprávní televize v Evropě a jejich zapojení do sportu
Hozák, Jiří ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Veřejnoprávní televize v Evropě a jejich zapojení do sportu Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je, na základě zjištěných informací, vypracovaných analýz a srovnání fungování vybraných veřejnoprávních televizí v Evropě, vytvořit návrh na úpravu a aplikaci nových funkcí a služeb v prostředí programu ČT Sport. Metody: V bakalářské práci byly využity kvalitativní metody, pomocí kterých byla získána potřebná data. Jednalo se jak o strukturované dotazníky, které byly využity pro komunikaci s vybranými zaměstnanci zahraničních veřejnoprávních televizí, tak byly zároveň provedeny strukturované a nestrukturované rozhovory se zaměstnanci České televize. Poslední použitou metodou byla analýza sekundárních dat. Výsledky: Výsledky práce dokazují vysokou efektivnost a využitelnost veškerých možných zdrojů u ČT Sport, která je schopna se zlomkem zdrojů produkovat kvalitní a široký obsah. Zlomek je prezentován jako menší množství zdrojů oproti jiným zahraničním televizím. Zároveň bylo srovnáno fungování jiných veřejnoprávních televizí, působících v Evropě, a byly identifikovány jejich kvalitní služby. Právě tyto služby pak byly v rámci návrhu implementovány do prostředí České republiky, konkrétně ČT Sport. Klíčová slova: sport, veřejnoprávní televize, reklama, sponzoring, koncesionářské poplatky, vysílací...

Viz též: podobná jména autorů
2 Hozák, Jan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.