Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sociální izolace a osamělost vysokoškolských studentek v době pandemie COVID-19
Gardianova, Tereza ; Richter, Eva (vedoucí práce) ; Skovajsa, Marek (oponent)
k Diplomové práci Abstrakt: Diplomová práce se zabývá osamělostí vysokoškolských studentek v době pandemie onemocnění COVID-19. Práce se zaměřuje na identifikaci rizikových a protektivních faktorů osamělosti. Dále zkoumá copingové strategie a porovnává jejich používání u osamělých a neosamělých studentek. V rámci kvalitativní studie byly identifikovány rizikové faktory spojené s pandemií (narušení denní rutiny, každodennosti, absence vysokoškolského prostředí a snížení sociálních kontaktů) a rizikové faktory/protektivní obecné (společenské, osobnostní, rodinné, pohyb a pobyt v přírodě). Copingové strategie u vysokoškolských studentek převládají aktivní, problémově orientované. V krizových situacích se objevují ale také emočně zaměřené strategie, především únikové. U dlouhodobě osamělých studentek převládají pasivní copingové strategie. Hlavní rozdíl osamělých a neosamělých studentek spočíval ve vnímaní samoty. Neosamělé studentky samotu uchopily jako prostředek k seberozvoji a osobnostnímu růstu. Na základě zjištění byla vytvořena typologie osamělosti.
Využití efektu kotvení v marketingové praxi
Gardianova, Tereza ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Malvotová, Pavla (oponent)
Práce se zabývá jednou z nejznámějších heuristik - efektem kotvení. Hlavním cílem této práce je analyzovat jaké marketingové praktiky využívají efekt kotvení a jaký vliv má kotvení na spotřebitele a jeho spotřebitelské rozhodování. V teoretické části jsou představeny dosavadní teoretické přístupy a mechanismy, které se snaží vysvětlit původ a vznik kotvení, společně s dalšími faktory, které mohou na efekt kotvení působit. V druhé polovině teoretické části jsou analyzovány marketingové cenové strategie a spotřebitelský rozhodovací proces, zejména pak spotřebitelské rozhodování o maximální ceně, kterou jsou spotřebitelé ochotni zaplatit za produkt či službu. V praktické části je pak proveden vlastní experiment, který zkoumá základní princip kotvení a za pomoci změn v nastavených podmínkách se také snaží potvrdit snížení účinku kotvy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.