Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tištěné obecní zpravodaje v okresech Praha-západ a Beroun
Děd, Michal ; Köpplová, Barbara (vedoucí práce) ; Šoltys, Otakar (oponent)
Diplomová práce Tištěné obecní zpravodaje v okresech Praha-západ a Beroun pojednává o tiskovinách vydávaných obcemi a městy, které seznamují recipienty s aktuálními informacemi o politickém, společenském, ekonomickém, kulturním a sportovním dění v dané lokalitě. Tiskoviny měst a obcí vznikají nejen kvůli potřebě informování čtenářů, ale často též ze snahy představitelů místních samospráv posílit společenské vazby obyvatel regionu a podpořit jejich vědomí příslušnosti k dané komunitě. První část této práce obsahuje definici obecních zpravodajů a dalších základních pojmů a popis právních aspektů vydávání těchto tiskovin. Druhá část práce je věnován popisu výsledků dotazníkového šetření, které bylo provedeno s vydavateli obecních zpravodajů v okresech Praha-západ a Beroun. Účelem tohoto šetření bylo získat přehled o množství obecních zpravodajů vycházejících ve zkoumaných okresech. Šetření dále zjišťovalo údaje o organizačním, ekonomickém a personálním zabezpečení obecních zpravodajů, jejich technických rysech a rovněž o zajišťování názorové plurality v obsahu těchto tiskovin. Třetí část práce obsahuje popis zpracovaných hloubkových rozhovorů provedených s osobami odpovědnými za vytváření zpravodajů. Účelem těchto rozhovorů bylo získání hlubších poznatků o organizaci vytváření zpravodajů, personálním...
Vliv internetu na prodej deníků v ČR
Děd, Michal ; Zouhar, Jan (vedoucí práce) ; Kříčková, Darina (oponent)
Cílem této práce bylo prozkoumat vliv informací z internetu na prodeje tištěných deníků. Testoval jsem hlavně hypotézu, zda nárůst návštěv internetového deníku v předcházejícím období má vliv na prodeje tištěného deníku v obdobím následujícím. Další zkoumaným jevem byl vliv předchozí stoupající návštěvnosti webu deníku na jeho následující příjmy z inzerce v novinách. Tyto možné efekty jsem zkoumal na mezi měsíčních i čtvrtletních datech na panelu osmy českých deníků za období od roku 2006 do roku 2012. Výsledkem je, že se nepotvrdil efekt předcházení mezi internetovými stránkami deníku a deníkem samotným ani na měsíční ani na čtvrtletní bázi. Pokud jde o zkoumání vlivu internetových návštěv na příjmy deníků z inzerce, zde se naopak prokázala Grangerova kauzalita na čtvrtletních datech jdoucí od minulých příjmů tisku z inzerce k současným internetovým návštěvám. To znamená, že se na internetových návštěvách negativně projevuje nárůst příjmů z inzerce v předcházejícím čtvrtletí, což je však těžko ekonomicky interpretovat a tak hlavním přínosem práce je, že se nepotvrdil efektu předcházení u deníku a jeho webové stránky.
Využití marketingových nástrojů na sociálních sítích
Hruška, Jan ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Děd, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá především praktickým využitím marketingových nástrojů v českém prostředí sociálních sítí. V teoretické části se zabývám zejména začleněním konceptu sociálních sítí do obecné marketingové teorie, dále mapuji prostředí českého internetu a přibližuji nejpoužívanější české a světové sociální sítě. Cílem této práce je tvorba struktury marketingových nástrojů, za účelem maximalizace efektivity propagace na sociální síti Facebook. K tomuto účelu jsem popsal základní měřitelné veličiny, které jsou důležité pro možnost srovnání efektivity různě velkých stránek na sociálních sítích. Celá práce je podložena praktickou ukázkou z prostředí českého internetu, která má za cíl jasně prezentovat účinnost navrhnutého řešení.
Analýza trhu deníků v České republice
Děd, Michal ; Lejnarová, Šárka (vedoucí práce) ; Kříčková, Darina (oponent)
Tato práce se zabývá trhem deníků v České republice a aplikací nejznámější regresní metody -- metody nejmenších čtverců na marketingová data z této oblasti. Cílem této práce je zjistit, zda lze vysvětlit počet prodaných deníků výdajem do reklamy na jejich propagaci a také cenou těchto novin. V práci používám data za roky 2003 až 2009, které my poskytly z vydavatelství Ringier ČR.

Viz též: podobná jména autorů
2 Děd, Michael
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.