Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 649 záznamů.  začátekpředchozí268 - 277dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvoj obchodních aktivit výrobní společnosti
Michnová, Zuzana ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na rozvoj obchodních aktivit společnosti AFEED, a. s., která se zabývá výrobou krmných směsí pro hospodářská zvířata. Nejprve jsou vypracovány teoretická východiska, která nám slouží jako podklad pro vypracování analýz vnitřního a vnějšího prostředí. Výsledky analýz jsou shrnuty ve SWOT analýze. Na základě výsledků je vypracován návrh rozvoje obchodních aktivit.
Proposal for Brand Development
Ludvík, Matyáš ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The bachelor thesis deals with the brand development of a start-up company Prostěvize s.r.o., which deals with home staging, which means the preparation of a property before selling it on the real estate market. First the current situation of the company is analyzed, then its brand, competitors and also the clients' opinions. All these findings are used for the proposals that are supposed to develop the brand of Prostěvize s.r.o.
Marketingová strategie vybraného podniku
Gajdůšek, Michal ; Slezák, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií vybraného podniku v nábytkářském průmyslu. Práce je rozdělena na celkem tři části. První z nich popisuje teoretická východiska práce ve smyslu relevantních pojmů a metod, které jsou v práci použity. Druhá část se věnuje analýze současného stavu marketingové strategie v podniku. Třetí část je zaměřena na návrhy změn ke zlepšení marketingové strategie podniku, které vychází z poznatků analýzy současného stavu.
Návrh marketingové strategie pro vybranou fast-food restauraci
Le Thi, Tra Mi ; Kruljacová, Anna (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro asijskou fast-food restauraci. Důraz je kladen především v identifikaci a popsání vnitřního a vnějšího prostředí restaurace s použitím marketingového výzkumu v terénu. Význam této práce je spatřen v předložení vlastního návrhu marketingové strategie, vymezení časového rámce, kvantifikace nákladů a identifikaci rizik.
Marketing Plan of Rosteto Trademark
Komárek, Petr ; Klíma, Filip (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This master’s thesis focuses on the issue of marketing planning of Rosteto trademark. The author analyses current situation of the Rosteto and on the basis of the findings and theoretical background proposes the specific marketing activities in order to achieve the company’s goals.
Podnikatelský záměr na založení cukrárny
Oulehla, Michaela ; Navrátilová, Jana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je vytvoření podnikatelského plánu pro podnikatelský záměr založení podniku v centru města Brna zabývající se prodejem cupcakes a mraženého jogurtu. Návrh podnikatelského plánu vychází ze zpracovaných teoretických poznatků v první části a z analýz vnitřního i vnějšího prostředí podniku včetně marketingového průzkumu. Cílem práce je mimo jiné i ekonomické zhodnocení a posouzení reálnosti záměru.
Návrh mezinárodní marketingové strategie zvolené společnosti
Nečasová, Aneta ; Lang, Radek (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem úprav mezinárodní marketingové strategie pro zvolenou společnost. Cílem diplomové práce je návrh vytvoření nových pravidelných leteckých linek z mezinárodního Letiště Brno a.s. Diplomová práce je rozdělena do tří části, teoretická, analýza současného stavu a návrhová. Úvodem je představena literární rešerše shrnující poznatky získané na základě studia odborné literatury. Následující část charakterizuje současný stav letiště, jsou vypracovány analýzy a představeny výsledky vlastního výzkumu. Na základě výsledků analytické části je vytvořen návrh zavedení nových pravidelných leteckých linek.
Proposal of the International Marketing Mix of the Selected Company
Šišmišová, Zora ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
The diploma thesis is focused on the proposal marketing mix of the selected company, which is about to enter the foreign market, based on an analysis of the current situation. The thesis is divided into three main chapters. Theoretical part is describing certain terms, clarification of PESTLE analysis, Porter analysis, marketing mix analysis, customer behavior measurement, questionnaire survey, SWOT analysis and risk analysis. In the second, analytical part, the company itself is introduced, the analysis of its current situation is made, based on selected models, and the summary evaluation is presented. The last part is focused on the elaboration of the marketing mix of the company in order to enter the foreign market.
A Marketing Campaign Plan for Instagram
Váhovská, Viktória ; Lorková, Kristína (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This bachelor thesis focuses on the marketing communication of the company Rebelbean s.r.o.. Specifically, on the online form of marketing communication through websites and social media. The thesis includes a plan for an online campaign whose role is to carry the company message and show the strength of the community.
Návrh strategie pro založení a rozvoj firmy na renovaci a recyklaci použitého nábytku
Bednaříková, Anna ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je prozkoumat tržní příležitosti budoucí firmy zabývající se renovací, recyklací a prodejem použitého nábytku tak, aby bylo možné udělat rozhodnutí, zda firmu založit. Diplomová práce hledá odpovědi na otázku jak vymezit předmět podnikání, co nabízet, komu, jak a za kolik.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 649 záznamů.   začátekpředchozí268 - 277dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.