Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 698 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Uživatelské rozhraní pro řízení technologií
Zapletal, Filip ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce popisuje systémy a uživatelská rozhraní pro dohled a řízení technologických zařízení. Čtenáři přibližuje základní přístupy k tomuto problému, běžně používané komunikační protokoly a existující uživatelské rozhraní. Na základě zjištěných poznatků jsou definovány požadavky pro návrh moderního uživatelského rozhraní pro řízení technologií, zvláště v oblastech zpracování čisté a odpadní vody. Závěr práce tvoří popis implementace uživatelského rozhraní na základě definovaných požadavků a srovnání s existujícími systémy.
Mobilní aplikace pro sdílení seznamů skladeb v kapele
Skoták, Jiří ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem práce je popsat vývoj aplikace pro sdílení seznamů skladeb v kapele. Aplikace je vyvíjena na platformu iOS v jazyce Objective-C. Implementace aplikace je řešena pomocí softwarové architektury MVC. Výsledkem je uživatelsky přívětivá aplikace, kterou lze využít pro správu seznamů; skladeb kapel. Hlavním přínosem této práce je shrnutí doporučení pro platformu iOS, shrnutí zásad pro tvorbu uživatelsky přívětivého prostředí a seznámení se způsobem, jakým kapely spravují své seznamy skladeb. 
Rozhraní počítače využívající polohu hlavy uživatele
Chmiel, Filip ; Španěl, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Práce se zabývá metodou pro detekci polohy hlavy a jejího natočení s použitím technologií počítačového vidění. Metoda využívá algoritmů AdaBoost pro počáteční nalezení obličeje, a dále optického toku pro jeho následné sledování. Získané výsledky detekce je nutno vhodně interpretovat, respektive stabilizovat výstup. Tato metoda je vhodná pro využití při tvorbě inovativních uživatelských rozhraní.
Použití rozšířené reality při tréninku a provádění údržby letadel
Košík, Michal ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabíva rozšířenou realitou a jejím použitím při vykonávání údžby letadel. Její součastí je take rozsáhle studium problemaky rozšířene reality, leteckých servisních procedur a předchádzejících pokusů o jejich spojení. Dále bylo v rámci teto práce natočených několik servisních procedur a vytvořena aplikace, která byla na nich otestováná. Výsledky těchto testů spolu s návrhem dalších vylepšení je možné najít prímo v práci.
Systém pro správu a sledování rybářské činnosti
Sedláčková, Lucie ; Herout, Adam (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Úkolem této práce bylo provést průzkum mezi uživateli spojenými s rybářskými aktivitami v České Republice. Na základě těchto průzkumů pak navrhnout a implementovat systém sloužící ke správě dat o rybolovu. V průběhu práce na systému také probíhaly iterace testů uživatelské spokojenosti a v reakci na tyto testy byly prováděny náležité úpravy v navrženém systému. Systém je implementován pomocí frameworku Nette v kombinaci s knihovnou Bootstrap jako responzivní webová aplikace.
On-line Data Analysis Based on Visual Codebooks
Beran, Vítězslav ; Honec, Jozef (oponent) ; Sojka, Eduard (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
This work introduces the new adaptable method for on-line video searching in real-time based on visual codebook. The new method addresses the high computational efficiency and retrieval performance when used on on-line data. The method originates in procedures utilized by static visual codebook techniques. These standard procedures are modified to be able to adapt to changing data. The procedures, that improve the new method adaptability, are dynamic inverse document frequency, adaptable visual codebook and flowing inverted index. The developed adaptable method was evaluated and the presented results show how the adaptable method outperforms the static approaches when evaluating on the video searching tasks. The new adaptable method is based on introduced flowing window concept that defines the ways of selection of data, both for system adaptation and for processing. Together with the concept, the mathematical background is defined to find the best configuration when applying the concept to some new method. The practical application of the adaptable method is particularly in the video processing systems where significant changes of the data domain, unknown in advance, is expected. The method is applicable in embedded systems monitoring and analyzing the broadcasted TV on-line signals in real-time.
Zabezpečený přenos dat pomocí čarových kódů
Kratochvíl, Martin ; Herout, Adam (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem práce bylo vytvoření systému pro přenos dat vizuální cestou s využitím čárových kódů. Důraz byl kladen hlavně na zabezpečení systému proti zneužití. Byl navržen mechanizmus pro samotný přenos a různé bezpečnostní koncepty. Na základě analýzi byl pro přenos dat zvolen nejvhodnější čárový kód.
Zobrazení virtuální grafiky a animací pro sportovní analýzu
Očenáš, Daniel Miloslav ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cieľom bakalárskej práce je vytvoriť súbor nástrojov použitých pri analýze videozáznamov športových podujatí, predovšetkým futbalových zápasov. Užívateľ môže nástroje použiť na zvýraznenie vybraných hráčov, ktorí sú ďalej trackovaní a zvýrazňovaní. Ďalej manuálne vytvárať smerovníky, znázorňujúce smer pohybu hráča alebo lopty. Trojrozmerné objekty sú vytvárané perspektívnym skreslením korešpondujúcim so scénou, ktorá je zachytená kamerou. Teoretická časť bakalárskej práce uvádza prehľad odbornej literatúry potrebnej na správne zobrazenie grafických objektov do videa v duchu rozšírenej reality. Praktická časť práce je zameraná na implementáciu a vizualizáciu grafických nástrojov s použitím knižnice OpenGL. 
3D video browser
Míchal, Vít ; Štancl, Vít (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem tohoto projektu je navrhnout a vytvořit aplikaci pro vizualizaci vzájemně propojených video dat. Vizualizace probíhá ve 3D prostoru a snaží se využít jeho výhody (např. vnímání hloubky). V tomto dokumentu je obsaženo nastudování různých kategorií prostorových uživatelských rozhraní. Dále obsahuje návrh tří možných uživatelských rozhraní a jejich ovládání. Je zde také popsána implementace a provedené testy uživatelského rozhraní. Aplikace jsou napsány v jazyce C++ s pomocí Open Inventor.
Augmented Reality for Mobile Devices for Precise Urban Navigation
Murín, Michal ; Herout, Adam (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
The Master's thesis is focused on the augmented reality and its implementation for the Android mobile platform. The theoretical part is aimed at acquaintance with the principles of the augmented reality and the possibilities of its realization for the Android platform, which is described in detail, too. The practical part is focused on the design and implementation of the library, and the application using this library for the development of location - based augmented reality for Android platform, using the GPS and positioning sensors. The application serves as a navigation and displays a route to a specific destination location, both in the form of augmented reality and the standard two - dimensional map. The thesis describes the designed solution of the library and application and their implementation in detail. Finally, the thesis describes the testing of the solution, reviews achieved results and describes limitations and shortcomings of the solution and possibilities of its future updates, extensions respectively.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 698 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
9 BERAN, Václav
4 Beran, Vlastimil
9 Beran, Vojtěch
1 Beran, Vratislav
9 Beran, Václav
2 Beran, Vít
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.