Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Lidé s mentálním postižením a význam pohybu v jejich životě
Šmídová, Marie ; Pařízek, Michal (vedoucí práce) ; Silberhornová, Eliška (oponent)
Práce pojednává ve své první části obecně o mentálním postižení, příčinách vzniku a o možnostech vzdělávání takto postižených osob. Díky zvyšujícímu se zájmu společnosti o kvalitu života mentálně postižených získávají na významu nové terapeutické přístupu, kterými se zabývám v páté kapitole. Vlastní problematice pohybu je věnována další část práce. Věnuji se v ní specifickým přístupům a možnostem, které lidé s mentálním postižením mají. V sedmé kapitole pak shrnuji působení dvou organizací v České republice, které se takto handicapovaným sportovcům věnují. V praktické části se díky anketě provedené mezi obyvateli chráněného bydlení Slapy přibližuji tuto problematiku z pohledu samotných lidí s mentálním postižením. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Systém vzdělávání zaměstnanců - asistentů v přímé péči v organizaci Portus Praha, o. s.
Šmídová, Marie ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Furmaníková, Lada (oponent)
Předkládaná diplomová práce se zaměřuje na oblast vzdělávání pracovníků v sociálních službách, kteří poskytují přímou péči lidem s mentálním znevýhodněním. Autorka práce je vedoucím pracovníkem v občanského sdružení Portus Praha. Během svého profesního působení v pozici vedoucí sociálních služeb získala praxi související se zaváděním a naplňováním standardů kvality sociálních služeb, řízením lidských zdrojů, vedením týmu a s přímou prácí s klienty. V teoretické části popisuje autorka řízení lidských zdrojů a představuje specifika řízení lidských zdrojů v sociálních službách. Jsou zde uvedeny legislativní úpravy a stručně představeny standardy kvality sociálních služeb. Následně je specifikována pozice pracovníka v sociálních službách. Praktická část práce je zaměřena na výzkum s cílem zjistit, jak pracovníci vnímají povinné vzdělávání v organizaci. Pro získání dat byly použity techniky studia dokumentace dotazníkového šetření a pozorování. Výzkum odhaluje, jak je vnímáno vzdělávání pracovníky v sociálních službách v přímé péči a jaký význam přisuzují pracovníci vzdělávání ve svém odborném růstu. Na základě všech zjištění je nově zpracována dokumentace pro oblast vzdělávání pracovníků v přímé péči, která se po schválení nejvyšším managementem stane součástí personálních standardů kvality sociální...
Adaptační proces v organizaci na příkladu vybraných organizací
Šmídová, Marie ; Šafránková, Jana Marie (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Diplomová práce se zabývá adaptačním procesem nových pracovníků ve fakultní nemocnici a ve dvou vybraných organizacích. Cílem diplomové práce je zhodnotit adaptační proces v rámci fakultní nemocnice a několika dalších organizací a na základě empirického šetření navrhnout změny adaptačního procesu. Teoretická část se zabývá řízením lidských zdrojů, legislativním vymezením souvisejícím se vznikem pracovního poměru, s konkrétním vymezením pojmu adaptace včetně průběhu a délky adaptace a adaptačním procesem, adaptačním plánem, pracovní, sociální a kulturní adaptací a vzděláváním pracovníků. Druhá kapitola se zaměřuje na firemní identitu, kulturu organizace včetně vize, poslání a etického kodexu, se kterými se nový pracovník během adaptačního procesu musí seznámit a ztotožnit. V praktické části je specifikace fakultní nemocnice a vybraných organizací, analyzován a zhodnocen průběh adaptačního procesu na základě výsledků dotazníkového šetření a provedených polostrukturovaných interview, které reflektují skutečný stav a nedostatky adaptačního procesu nových zaměstnanců v rámci organizace. Praktická část hledá odpovědi na tři výzkumné otázky, jak probíhá adaptační proces nových pracovníků v organizaci, jak hodnotí pracovníci průběh adaptačního procesu v organizaci a jaká doporučení a návrhy na zlepšení a...
Systém vzdělávání zaměstnanců - asistentů v přímé péči v organizaci Portus Praha, o. s.
Šmídová, Marie ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Furmaníková, Lada (oponent)
Předkládaná diplomová práce se zaměřuje na oblast vzdělávání pracovníků v sociálních službách, kteří poskytují přímou péči lidem s mentálním znevýhodněním. Autorka práce je vedoucím pracovníkem v občanského sdružení Portus Praha. Během svého profesního působení v pozici vedoucí sociálních služeb získala praxi související se zaváděním a naplňováním standardů kvality sociálních služeb, řízením lidských zdrojů, vedením týmu a s přímou prácí s klienty. V teoretické části popisuje autorka řízení lidských zdrojů a představuje specifika řízení lidských zdrojů v sociálních službách. Jsou zde uvedeny legislativní úpravy a stručně představeny standardy kvality sociálních služeb. Následně je specifikována pozice pracovníka v sociálních službách. Praktická část práce je zaměřena na výzkum s cílem zjistit, jak pracovníci vnímají povinné vzdělávání v organizaci. Pro získání dat byly použity techniky studia dokumentace dotazníkového šetření a pozorování. Výzkum odhaluje, jak je vnímáno vzdělávání pracovníky v sociálních službách v přímé péči a jaký význam přisuzují pracovníci vzdělávání ve svém odborném růstu. Na základě všech zjištění je nově zpracována dokumentace pro oblast vzdělávání pracovníků v přímé péči, která se po schválení nejvyšším managementem stane součástí personálních standardů kvality sociální...
Dítě s poruchou pozornosti a hyperaktivitou - syndrom ADHD
Czibulková, Martina ; Štefančíková, Mariana (vedoucí práce) ; Chaloupková, Anna (oponent) ; Šmídová, Marie (oponent)
Autor: Martina Czibulková Instituce: Ústav sociálního lékařství LF UK v Hradci Králové Oddělení ošetřovatelství Název práce: Dítě s poruchou pozornosti a hyperaktivitou - syndrom ADHD Vedoucí práce: PhDr. Mariana Bažantová Počet stran: 97 Počet příloh: 4 Rok obhajoby: 2008 Klíčová slova: ADHD, hyperaktivita, impulzivita, porucha pozornosti, EEG biofeedback. Bakalářská práce se zabývá problematikou hyperaktivity v dětském věku. Pojednává o poruše pozornosti spojené s hyperaktivitou, vyzdvihuje příčiny a projevy provázející syndrom ADHD a nastiňuje historii tohoto problému. Rovněž vysvětluje specifické poruchy učení a jejich souvztažnost v komorbiditě s ADHD a poukazuje na možná nápravná řešení včetně metody EEG biofeedback. Podstatou bakalářské práce je kvantitativní průzkumné šetření, které zjišťuje názor rodičů na potíže svého dítěte a pohled na problematiku ADHD ve smyslu informovanosti o příčinách potíží a možnostech nápravy. Zkoumaný vzorek tvoří rodiče dětí s ADHD a rodiče dětí bez ADHD.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
19 Smidová, Michaela
12 ŠMÍDOVÁ, Markéta
19 ŠMÍDOVÁ, Michaela
3 ŠMÍDOVÁ, Miloslava
6 ŠMÍDOVÁ, Monika
4 Šmídova, Marta
12 Šmídová, Markéta
4 Šmídová, Marta
3 Šmídová, Martina
19 Šmídová, Michaela
3 Šmídová, Michala
1 Šmídová, Miroslava
6 Šmídová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.