| |
|
Marketingová strategie v ICT společnosti
Heža, Stanislav ; Zavadil, Zbyněk (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie firmy. K tomu potřebuje zhodnotit informace o obecném prostředí, trhu a konkurenci. Na základě předpokladů dalšího vývoje oborového prostředí navrhuje možné varianty použití marketingových strategií a jejich komunikačních prostředků. Na základě historických zkušeností je spočítán i předpoklad ekonomického dopadu návrhu na hospodaření firmy.
|
|
Podnikatelský záměr v oblasti pohostinství
Labská, Tereza ; Šabatová, Marcela (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je vypracovat reálný a proveditelný podnikatelský plán, na založení restaurace Labužník s. r. o. Restaurace se zaměří na poskytování služby „All you can eat“ v městě Hradec Králové. V práci jsou zpracována teoretická východiska pro založení podniku. Dále se práce zabývá popisem nově vznikajícího podniku včetně analýzy místního trhu, zákazníků a konkurence. V závěrečné části jsou navrženy 3 varianty předpokladů budoucího vývoje.
|
|
Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků restaurace Sportclub
Hojačová, Blanka ; Rivola, Petr (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá provedením a následným vyhodnocením analýzy spokojenosti zákazníků restaurace Sportclub na základě písemného dotazování. Obsahuje analýzu výsledků, pomocí kterých byly zjištěny silné a slabé stránky restaurace Sportclub z pohledu zákazníka. Součástí jsou také návrhy a doporučení, které pomohou zvýšit spokojenost zákazníků a tím přispějí k lepšímu boji s konkurencí a k upevnění postavení restaurace na trhu.
|
|
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Mrázková, Monika ; Vacková, Hana (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá průzkumem spokojenosti zákazníka Knihovny Jiřího Mahena v Brně. Teoretická část se věnuje problematice marketingového výzkumu, sektoru příspěvkových organizací a dotazníku jako nástroji pro shromažďování informací. V praktické části práce jsou analyzovány a prezentovány výsledky z dotazníkového šetření, doporučení a návrhy na zlepšení, které by měly vést ke zvýšení návštěvnosti KJM, zkvalitnění poskytovaných služeb a spokojenosti uživatelů KJM.
|
| |
|
Měření spokojenosti zákazníků ve společnosti PLYNY JEHLÁŘ, s.r.o
Pokorná, Markéta ; Jehlář, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem ve společnosti PLYNY JEHLÁŘ s.r.o.. Cílem této práce bylo určit míru spokojenosti zákazníků z nabízenými produkty a službami. V teoretické části jsem se zabývala novými teoretickými poznatky v oblasti marketingu a marketingového výzkumu. Diplomová práce zahrnuje výsledky marketingového výzkumu, který ukazuje slabé a silné stránky společnosti. Na základě tohoto výzkumu bude společnost formulovat své budoucí plány na rozvoj.
|
| |
|
Marketingová strategie firmy El-Port
Kořenek, Martin ; Nejezchleb, Lubomír (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na oblast marketingového plánování a klade si za cíl navrhnout vhodnou marketingovou strategii pro firmu El-Port. V první části jsou uvedena teoretická východiska marketingu a dále postupy pro návrh marketingové strategie. Druhá čast práce je zaměřena na firmu El-Port, konkrétně jsou zde uvedeny základní údaje a popis činnosti firmy. Dále je v této části provedena analýza současného stavu, která slouží jako podklad pro návrh marketingové strategie. Výsledný navrh marketingové strategie je obsahem závěrečné části práce.
|
|
Marketingový plán pro MORAVOSTAV Brno, a.s.
Kopecká, Lucie ; Hryciow, Michal (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je sestavení marketingového plánu ve společnosti MORAVOSTAV Brno, a.s. Teoretická část poskytuje základní informace z oblasti marketingového plánování a postupů. Následuje charakteristika dané firmy a vypracování analýz současného stavu společnosti. Získaná data jsou vyhodnocena a aplikována ve vlastním marketingovém plánu na rok 2009.
|