Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 805 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Informační systém na chytrém telefonu pro učitele
Kratochvíl, Jiří ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvoření informačního systému pro učitele na chytré telefony s operačním systémem iOS. Aplikace má zjednodušit práci učitelů s dokumenty třídní kniha, karty žáků a vlastní poznámky učitele. Aplikace byla vyvinuta v jazyce Objective-C v prostředí Xcode. Byla otestována prostředky k tomu určenými a následně předvedena potencionálním uživatelům. Na základě vyplněných dotázníků od uživatelů bylo stanoveno hodnocení aplikace. To je poměrně kladné a většina uživatelů si dokáže představit nasazení aplikace do reálného provozu. 
E-learningový kurs
Šenfeldová, Iveta ; Rychlý, Marek (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Informační technologie jsou v dnešní době každodenní podstatnou součástí studentského života. Současné e-learningové technologie jsou založeny na klasickém vztahu učitel-student. Tato práce představuje nový směr, jak učinit učební proces efektivnejší pomocí zvýšení interakce mezi studenty.
Nástroj pro tvorbu a sledování vývoje technické zprávy
Pavelka, Martin ; Burget, Radek (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá návrhom, implementáciou a testovaním modernej webovej aplikácie, ktorá umožňuje priebežné písanie technickej správy a sledovanie procesu jej tvorby. Učiteľ definuje štruktúru práce, ktorú študentovi sprístupní. Študent priebežne píše správu a zaznamenajú sa štatistické údaje o jeho práci, ktoré systém zobrazuje na motiváciu a inšpiráciu. 
Jedna práce
Maša, Vojtěch ; Stratil, Václav (oponent) ; Ptáček, Jiří (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce Jedna práce je navození obhajoby v rámci mé bakalářské obhajoby. Zorganizoval jsem a předkládám jako svou bakalářskou práci následující: Václav Stratil na sebe vzal roli studenta a obhajuje svoji jednu kresbu, která je nainstalovaná během obhajoby. Svou obhajobu napsal písemně a ta je k dispozici v rámci mé bakalářské práce. Vedoucí práce studenta Václava Stratila je Jiří Ptáček, který napsal posudek vedoucího práce pro Václava Stratila. Já – Vojtěch Maša – jsem oponentem Václava Stratila a napsal jsem mu oponentský posudek.
Informační systém na chytrém telefonu pro učitele
Šimša, Vojtěch ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit informační systém pro učitele efektivně použitelný na mobilních zařízeních. Návrh umožňuje využití na základních a středních školách, zohledněna je rozdílnost požadavků různých stupňů vzdělávání i jednotlivých učitelù. V průběhu textu je popsán základní přístup k tvorbě aplikací pro platformu Android a jeho praktická aplikace v tomto projektu.
Syndrom vyhoření u učitelů středních škol
Bukáčková, Silvie
Abstrakt Bakalářská práce je zaměřena na problematiku syndromu vyhoření u učitelů středních škol. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je rozdělena do několika oblastí. Začínající kapitola teoretické části ujasňuje syndrom vyhoření a jeho diagnostiku. Dále navazuje na rozdílnost a srozumitelnost mezi depresí a stresem. Další kapitola v teoretické části se věnuje výzkumu se zaměřením na syndrom vyhoření u učitelů středních škol, kterému se věnovali odborníci Masarykovy univerzity v Brně. V závěru se teoretická část věnuje informacím a přehledu profesí, které nejvíce ohrožuje syndrom vyhoření, na které navazuje kapitola zabývající se konkrétně stresem v učitelské profesi. Praktická část se věnuje výzkumnému šetření zaměřenému na stres, vyhoření a prevenci. Cílem práce bylo porovnat zjištěné výsledky s výzkumy učitelů, které byly provedeny v České republice. Pro výzkumné kvantitativní šetření byl sestaven vlastní anonymní dotazník, který byl rozdán respondentům tedy žáků dvou středních škol v jesenickém okrese. Základní výzkumnou otázkou této práce bylo zjistit, do jaké míry jsou stresem v současné době učitelé ovlivněni a jak se jim brání. Z výzkumu plyne, že se stres a vyhoření učitelů se projevuje ve změně jejich chování. Učitelé tyto změny vnímají jako způsob podrážděnosti, nespokojenosti a agresi. Jako prevenci používají pravidelný pohyb a snaží se svůj volný čas trávit s rodinou a přáteli.
Syndrom vyhoření u učitelů středních odborných škol
Čabanová, Lenka
Bakalářská práce se zabývá syndromem vyhoření u učitelů středních odborných škol. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou část a praktickou část. Teoretická část se zabývá pojmem syndromu vyhoření, prevencí proti syndromu vyhoření a pedagogické profesy. Praktická část je věnovaná vlastnímu výzkumu a jeho výsledkům.
Aspekty využití výukových metod ve výuce praktického vyučování
Kuběja, Josef
Tématem bakalářské práce je analýza výukových metod v odborném vzdělávání oboru Truhlář. Cílem práce je zjistit, zda se nedá něco změnit nebo upravit u výu-kových metod v tomto oboru, aby absolventi získali dostačující znalosti pro samo-statné vykonávání práce. Práce je rozdělena do dvou částí – teoretická a praktická. V teoretické části jsou rozebírány klíčové kompetence, technické a praktické do-vednosti a didaktické metody. Dále jsou představeny dva pedagogické přístupy k výuce – transmisivní a konstruktivistický, a pedagogický přístup Badatelská orien-tovaná výuka. V poslední kapitole jsou prezentovány výukové metody v odbor-ném výcviku a způsoby jejich použití ve výuce. V praktické části jsou uvedeny výukové metody zasezeny do jednoho výukového dne se stejným tématem a roze-psané, jak by tento den vypadal.
Odměny a tresty ve školním zařízení a jejich dopad na motivaci při vzdělávání
Čekalová, Simona
Bakalářská práce se zabývá názory žáků na účinnost odměn a trestů na středních školách a je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. V teoretické části se zamě-řuje na vysvětlení pojmů odměna trest a motivace z pohledu odborníků a na jejich využití ve výchově a vzdělávání. Cílem praktické části je zjistit, jak žáci středních škol tyto pojmy vnímají. Data pro tuto práci byla získána pomocí dotazníkového šetření na středních ško-lách. Celkovým přínosem této práce je poskytnutí užitečných informací v pedagogické praxi ale i v životě.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 805 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.