Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 750 záznamů.  začátekpředchozí514 - 523dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.05 vteřin. 
Kdo jsme a kým se stáváme v online sociálních sítích?
Trachtová, Veronika ; Minařík, Karel (vedoucí práce) ; Šlerka, Josef (oponent)
Předkládaná diplomová práce má za cíl analyzovat vliv online sociálních sítí na utváření naší identity, a to v kontextu změn každodennosti způsobených výrazným nárůstem počtu uživatelů těchto sítí. Na rozdíl od předchozích forem online identity, jsou online sociální sítě svázány s reálným sociálním prostředím uživatelů. Část práce je věnována vlivu reálných sociálních sítí na náš život, a formám, jimiž na nás působí: především prostřednictvím slabých pout. Dále jsou analyzovány procesy a formy, jimiž je v online sociálních sítích utvářena a manifestována identita uživatelů. Pozornost je věnována zejména narativnímu a fragmentárnímu charakteru takto utvářené identity. Práce rozebírá důsledky totální indexace uživateli vytvářeného obsahu, trvalost jeho uchovávání a možnosti vyhledávat v jeho rámci. Nastíněna je i problematika managementu vlastní reputace a významu ochrany osobních dat. Výzkumná část předkládá zjištění o formách prezentované identity uživateli Facebooku, nastavení ochrany soukromí a zejména o velikosti sítí přátel. Práce popisuje vztah mezi socializačními mechanismy v online sociálních sítích a v reálném světě.
Interpersonální vztahy a sociální sítě za pobytu v cizí kultuře
Malá, Lenka ; Morgensternová, Monika (vedoucí práce) ; Štětovská, Iva (oponent)
Předmětem této diplomové práce je popsat psychologické aspekty pobytu v cizí kultuře se zaměřením na interpersonální a skupinové procesy a jejich vliv a význam pro pobyt v cizí kultuře. Téma interpersonálních vztahů a vytváření sociálních sítí je nahlíženo skrze nové formy elektronické komunikace a její specifika právě za pobytu v cizí kultuře. V rámci diplomové práce je kladen důraz na proces vytváření sociálních sítí a jejich dynamiku v prostředí elektronické komunikace v kontrastu s reálným prostředím, proměny interpersonálních vztahů, udržování původních vztahů na dálku a vytváření nových za pobytu v cizí kultuře s pomocí elektronické komunikace. V empirické části diplomové práce je zkoumána míra psychologické a sociokulturní adaptace s důrazem na vliv elektronické komunikace, na interpersonální vztahy a sociální sítě za pobytu v cizí kultuře. Empirická část zahrnuje kvantitativní zpracování dat. Data získaná pomocí dotazníku od mezinárodních studentů vysoké školy, kteří jsou na zahraničním studijním pobytu, budou analyzována v kontextu míry sociokulturní a psychologické adaptace. Tyto dvě oblasti jsou pak zároveň sledovány v kontextu sociální opory, elektronické komunikace a využívání on-line sociálních sítí. Na základě kvantitativního výzkumu jsem dospěla k závěru, že sociokulturní a...
Politicizing Sexualities: Mobilization practices and networking within the LGBTQ movement in contemporary Madrid
Wiesnerová, Vendula ; Ezzeddine, Petra (vedoucí práce) ; Kolářová, Kateřina (oponent)
Cílem této etnografické studie je vysvětlit aktuální mobilizační postupy LGBTQ hnutí v současném Madridu s ohledem na strategické užití identity a networkingu v rámci kolektivní akce. Práce vychází z charakteristiky hnutí jakožto ideologicky polarizovaného heterogenního celku, v jehož rámci aktivní frakce kritizují dominantní skupinu hnutí za to, že se vzdala původního cíle sexuálního osvobození a podporováním moci vládnoucích politických stran a kapitalismu jej rozmělnila v konzumerismus. Prostřednictvím protestních kampaní, založených na spolupráci ideologicky příbuzných komunit v mezinárodně podporovaných sítích, se tyto frakce dožadují občanských práv pro všechny bez ohledu na sexuální orientaci či identitu. Kolektivní identitou, na jejímž základě se frakce mobilizují, je společně sdílená "nejistota" (precariousness). Jejich snahou je transformovat španělskou společnost skrze radikální levicově orientovanou politiku obohacenou o prvky queer a transgeder teorie. Úspěch levicově orientovaných frakcí s množstvím nových stoupenců má výrazný dopad i na aktivismus dominantní skupiny, která si osvojuje kritické myšlenky opozičních frakcí a uplatňuje je v rámci vlastní politiky. I přes nejednotnost a antagonistický charakter hnutí, úspěch kolektivní akce těchto nově vzniklých sítí, spolupracujících na...
Profesionální tlumočník ve 21. století: nové technologie a sociální sítě
Stoklasová, Hedvika ; Čeňková, Ivana (vedoucí práce) ; Mraček, David (oponent)
Předkládaná práce se zabývá novými technologiemi a sociálními sítěmi v oblasti tlumočení. Teoretická část popisuje, jak technologický vývoj v průběhu času proměnil samotné tlumočení i způsob práce tlumočníků a jaké možnosti nabízí tlumočení nové technologie. Dále teoretická část nastiňuje historii a fungování sociálních sítí Facebook, Twitter a LinkedIn a popisuje možnosti, které tyto sítě nabízí v oblasti marketingu. Empirická část představuje výsledky dotazníkového šetření, jehož cílem bylo zmapovat obecné trendy v používání nových technologií a sociálních sítí mezi českými tlumočníky. Online dotazníkové šetření se zaměřilo mj. na to, do jaké míry jsou čeští tlumočníci vybaveni chytrými zařízeními, jaké mají povědomí o technických novinkách a zdali využívají sociální sítě i pro profesní účely. V neposlední řadě pak dotazník zjišťoval, jestli tlumočníci využívají i možnosti marketingu na sociálních sítích. Výzkum proběhl na vzorku 150 lidí. Výsledky analýzy sebraných odpovědí ukázaly, že vybavenost chytrými zařízeními je mezi respondenty poměrně vysoká, vůči netradičním způsobům tlumočení jsou respondenti spíše skeptičtí a sociální sítě tlumočníci využívají spíše ke komunikaci v rámci tlumočnické komunity, nikoliv pro marketing. Klíčová slova: tlumočení, nové technologie, tablet, sociální sítě,...
Blog jako fenomén online žurnalistiky
Hesounová, Martina ; Huněk, Filip (vedoucí práce) ; Křeček, Jan (oponent)
Tato diplomová práce s názvem Blog jako fenomén online žurnalistiky se zaměřuje na to, jak veřejnost nahlíží na blogy, tištěná média a online verze tištěných médií. Teoretická část je rozdělena do čtyř kapitol, které pojednávají o online žurnalistice, blozích a jejich historii, nových médiích a poslední kapitolu tvoří možný náhled do budoucnosti žurnalistiky. Praktická část mé diplomové práce je založena na kvantitativním i kvalitativním výzkumu výše zmíněných druhů médií. V kvantitativním výzkumu je použita metoda dotazníkového šetření, kde je vzorek respondentů vybrán náhodně. Kvalitativní část výzkumu využívá metodu hloubkových rozhovorů, kde profily respondentů odpovídají studentkám Mediálních studií nebo Žurnalistiky Univerzity Karlovy. V metodologii své práce jsem si stanovila tři hypotézy, na které jsem hledala odpověď. Po interpretaci obou stanovených výzkumných metod byla potvrzena hypotéza, že ženy mladší 25 let sledují více blogy než tištěná média. Druhou stanovenou hypotézou bylo, že ženy považují za nejdůvěryhodnější tištěná média zabývající se beauty tématikou, i tato hypotéza se po výzkumu potvrdila. Dále bylo zjištěno, že cena nehraje rozhodující roli při výběru média, zároveň je ale jednou z hlavních složek, které ve výběru figurují. Do svého výzkumu jsem zařadila také doplňkovou...
Strategie digitálního marketingu-kombinace kanálů digitálních médií
Turazová, Barbora ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Huněk, Filip (oponent)
Diplomová práce "Strategie digitálního marketingu - kombinace kanálů digitálních médií" zkoumá, jakým způsobem tři telekomunikační operátoři, kteří dominují českému trhu - společnosti T-Mobile Czech Republic, O2 Czech Republic a Vodafone Czech Republic - využívají kanály digitálních médií pro svou komunikaci se zákazníky. Konkrétně zjišťuje a popisuje, jaké kanály společnosti do své marketingové komunikace zapojují, jakým způsobem je využívají a proč se je rozhodly do své komunikační strategie integrovat. Dále také zkoumá, jak společnosti tyto digitální kanály propojují a jak se dají vzájemně kombinovat tak, aby vznikla účinná strategie digitálního marketingu. Pomocí případové studie byly zkoumány marketingové aktivity těchto firem. Bylo zjištěno, že každá z firem využívá pro svou marketingovou komunikaci podobný set kanálů digitálních médií, ale pracuje s nimi trochu odlišně. Na základě těchto zjištění byly identifikovány tři konkrétní strategie - Strategie rozmanitého obsahu, Strategie interaktivních kanálů a Strategie standardizovaného obsahu. Každá ze strategií má své výhody a nevýhody, které byly popsány a strategie byly vzájemně porovnány. Provedeným výzkumem bylo zároveň zjištěno, že je vhodnější zabývat se studiem digitálních kanálů jako celku, nikoli jednotlivě, protože jejich funkce...
LinkedIn jako fenomén na trhu práce
Hubáček, Lukáš ; Huněk, Filip (vedoucí práce) ; Hladík, Radim (oponent)
Diplomová práce LinkedIn jako fenomén na trhu práce se zabývá sociální sítí zvanou LinkedIn a jejími dopady v oblasti náboru a výběru technických pracovníků na českém trhu práce. Cílem práce je poukázat na existenci fenoménu LinkedInu. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První z nich se věnuje sociálním sítím, jejich vymezení, historii, významu, klasifikaci a uživatelům. Druhá je soustředěna na LinkedIn coby konkrétní příklad sociální sítě se zaměřením na jeho historii i současnost a s přesahem do oblasti náboru a výběru pracovníků. Zmíněno je také nastavení a podoba účtu na LinkedInu a způsob, jakým lze na LinkedInu oslovovat pracovníky. V metodologické části je popsán zvolený způsob výzkumu. Analytická část se pokouší shrnout a interpretovat získaná data.
Internet jako prostředek komunikace a propagace firem
Štroffek, Martin ; Kubálek, Tomáš (vedoucí práce) ; Kubálková, Markéta (oponent)
Cílem bakalářské práce je nalezení optimální internetové komunikační strategie firmy. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část popisuje pojmy marketing, internetový marketing, WWW, optimalizace SEO, reklamu na internetu, sociální sítě. Praktická část na příkladu firmy SOLAR STOP Czech a.s. ukazuje optimalizaci internetové propagace, její porovnání s předchozím stavem a zhodnocení přínosu.
Analýza aktivit turistických regionů na sociálních sítích
Srníková, Claudia ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Švanda, Pavel (oponent)
Cílem práce je provést komparativní analýzu aktivit turistických regionů na sociálních sítích a z této analýzy vyvodit odpovídající závěry a doporučení pro efektivní komunikaci. V teoretické části jsou vymezeny oblasti zkoumání v cestovním ruchu a to řádná rajonizace především České republiky. Práce se primárně zaměřuje na turistické regiony na Moravě, které jsou dále porovnávány s vybranými zástupci turistických regionů zahraničních států. Dále jsou shrnuty současné trendy marketingové komunikace v návaznosti na současné povědomí o sociálních sítích a jejich využití v této oblasti. Metodika analytické části se zaměřuje na čtyři sociální sítě, Facebook, YouTube, Twitter a Google+. Analyzování probíhalo u celkem 16 regionů, 4 zástupci z Polska, Rakouska, Slovenska a Moravy z hlediska počtu fanoušků, aktivit fanoušků, typů příspěvků na prvních dvou z uvedených sociálních sítí. Na základě provedeného porovnání bylo zjištěno, že sociální sítě jsou využívané, avšak v porovnání moravských regionů se zahraničními v nedostatečné míře.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 750 záznamů.   začátekpředchozí514 - 523dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.