Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 750 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozvoj malého rodinného podniku
Nymburská, Barbora ; Bočková, Nina (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na rozvoj malého rodinného vinařství ve Strachotíně pod CHKO Pálava. Cílem této práce je provést analýzu současného stavu podniku i jeho okolí, a na tomto základě navrhnout konkrétní formy rozvoje, týkající se především marketingových aktivit a rozšíření služeb.
Application of Social Media Networks in Marketing Communication
Hubáček, Robin ; Buchtela, Karel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The master thesis describes the issue of using social media in marketing communication of chosen company. The aim of this thesis is to analyze the current situation in the company and to propose a new solution, i.e. marketing tools, which the company can use in the future. The first part summarizes the issues of marketing, marketing communication and social networks. The analytical part includes analysis of the external and internal environment, analysis of the competitive surroundings as well as SWOT analysis. The design part then proposes new possibilities for the use of social media, analysis of their efficiency and detailed design of promotion on the domestic market, all together with international reach.
Využití metod dolování dat pro analýzu sociálních sítí
Novosad, Andrej ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou dolování dat v prostředí sociálních sítí. Podává přehled o dolování z dat a možných metodách dolování. Práce také zkoumá sociální média a sítě, co mohou poskytnout a jaké problémy se sebou přinášejí. Jsou prozkoumané API třech sociálních sítí a jejich možnosti z hlediska získání dat vhodných pro dolování. Zkoumají se techniky dolování znalostí z textových dat. Je popsán způsob implementace webové aplikace, která doluje data ze sociální sítě Twitter pomoci algoritmu SVM. Implementovaná aplikace klasifikuje zprávy na základě jejich textu do tříd reprezentujících kontinenty původu. Je provedeno několik experimentů v softwaru RapidMiner a v implementované webové aplikaci a jejich výsledky jsou prozkoumány.
Using IT for Business Process Support
Dragula, Peter ; Hrnčířová, Ludmila (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
The area of small and medium enterprises (SMEs) is an important factor, in which many see a promise of improvement of the economic situation. It is a well-founded request, and as shown in many advanced economies, this segment is an important part of economy. My thesis involves one of these situations, where a starting entrepreneur, with low capital investments, is looking for ways how to achieve his market goals and how to support business processes with the help of information technology (IT). The IT supported business model here, will be a model, where the main distribution channels are realized with help of IT technologies. With this distribution channel relates the use of social network services as a marketing tool enabling a development of a company and an effective but not capital-intensive tool designed to realize the business targets.
Marketingový plán pro uvedeni nového produktu pro psy na trh
Vintrová, Stephanie ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingového plánu pro uvedení šamponů pro psy na trh. Šampony budou uváděny na slovenský trh společností Palma a.s. Návrh marketingových aktivit je podložen jak teoretickými východisky, tak příslušnými analýzami. Samotný marketingový plán je především zaměřen na tištěnou formu reklamy a také na reklamu na internetu.
Aggregation and Analysis of Social Network Contents
Horák, Matěj ; Kolář, Dušan (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
This thesis is focused on getting selected parts of social media content and their analysis. The thesis is aiming for a platform which is connecting individual social networks, aggregating their content by defined topics and which is opened for next improvements and extensions. A solution is a multi-container application that uses multi-label classification and support vector machines. The implemented system solves not shown content, filtering, and small statistics. Key parts are covered by tests and the system is opened for other analysis and advanced statistics.
Technology and Society - Online Addictions
Sarbassov, Timur ; Baumgartnerová, Alena (oponent) ; Smutný, Milan (vedoucí práce)
The aim of this work is to study the problems of online addiction. The work itself is divided into 3 parts: introduction, main article and conclusion. The introduction explains the global shifts in communications technology and their negative and positive effects. In the main part, I look at certain types of online addiction and ways to deal with them. In conclusion, I summarized thesis of cause and effect relationships of online addicted people.
Design digitálního fotoaparátu
Miklica, Martin ; Chorý, Tomáš (oponent) ; Zvonek, Miroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá historií, současností i budoucností fotografování. Stěžejním cílem však je navrhnout stylový kompaktní digitální fotoaparát s ohledem na požadavky moderní doby, jakým je například rozmach internetových sociálních sítí a s tím spojené používání fotoaparátu jakožto obrazového zápisníku. Důraz byl kladen na nové tvarové řešení, jednoduchou obsluhu a dobrou ergonomii držení.
Matematické metody v ekonomii
Zápotocký, Eduard ; Šustrová, Tereza (oponent) ; Novotná, Veronika (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá analýzou návštevnosti webovej stránky pomocou štatistických metód. Dáta boli vyzbierané za obdobie Apríl 2015 až Marec 2016 a následne podrobne spracované. Výsledky analýzy sa stanú základom pre návrhy riešení a vylepšení hospodárenia s publikom.
Využití sociálních sítí v marketingové komunikaci vybrané společnosti
Dostálová, Jana ; Provazníková, Lenka (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou využití sociálních sítí v marketingové komunikaci vybrané společnosti. Cílem práce je analýza současné situace v této společnosti a následné vytvoření návrhu nového plánu marketingové komunikace v oblasti sociálních sítí. V teoretické části je shrnuta problematika marketingového a komunikačního mixu a dále pak marketingové komunikace v B2B prostředí. Analytická část práce obsahuje analýzu komunikačního mixu vybrané společnosti především pak rozbor obsahu sdíleného na sociálních sítích touto společností a jejími hlavními konkurenty. Závěrečnou část práce tvoří návrhy vycházející ze zjištěných nedostatků marketingové komunikace zvolené společnosti, zhodnocení přínosů provedených návrhů a finanční odhad jejich realizace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 750 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.