Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 242 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační strategie pro elekronický obchod s vínem
Ratajská, Nina Kateřina
Ratajská, N. Komunikační strategie pro elektronický obchod s vínem. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Práce se zaměřuje na efektivní využití online marketingových nástrojů a sociálních sítí při propagaci vín na českém trhu. Analyzuje, jak využít internetový prodej vín a jak vytvořit marketingovou strategii, která bude odpovídat identitě firmy a jejím obchodním cílům. Práce má praktické využití pro vinařské firmy, které chtějí úspěšně propagovat své produkty na internetu a rozšířit si tak zákaznickou základnu. Cílem práce bylo také na základě kvantitativního výzkumu, realizovaného formou dotazníku zjistit preference zákazníků, při výběru vína.
Role komunikační strategie v neziskovém sektoru
Hlavatá, Aneta ; Vránová, Miriam (vedoucí práce) ; Legnerová, Kateřina (oponent)
Nové organizace občanské společnosti jsou ty, u kterých došlo nejčastěji ke komercionalizaci. Salamon (2005) hovoří o komercionalizaci v případě, že jsou organizace motivovány nabízet služby a produkty výhradně za účelem zisku. Komercionalizace prezentuje jako pronikání tržních principů, kultury a uvažování do neziskového sektoru. K tomuto jevu u OOS dochází za účelem získání finanční nezávislosti a legitimizace. Na druhé straně Centrum pro výzkum veřejného mínění (2019) uveřejnilo zprávu, ve které bylo zjištěno, že se neziskové organizace ocitají na spodních místech v rámci výzkumu důvěryhodnosti ve vybraných institucích. Cílem diplomové práce bylo zjistit, jakým způsobem mají OOS úspěšně komunikovat své aktivity ke svým stakeholderům za účelem posílení důvěryhodnosti vně, získání finanční nezávislosti a posílení firemní kultury. Výsledky výzkumného šetření, které zahrnovaly dotazníkové šetření, nevtíravé techniky a polostrukturované rozhovory, ukazují, že role komunikační strategie je ve vybrané NNO signifikantní. NNO každoročně strategii vypracovává i vyhodnocuje a zahrnuje do ní celý svůj organizační tým. Výsledky práce také poukázaly na prvky komercionalizace, které v organizaci lze spatřit. Procesy nastavené ve vybrané NNO jsou za účelem budování nejen dobrého jména u veřejnosti, což...
Komunikace Evropského parlamentu a její vliv na demokracii v České republice
Hrabětová, Magdaléna ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Cílem diplomové práce je koherentně sjednotit fungující komunikační strategie a nástroje Evropského parlamentu do jedné akademické práce. Dále přiblížit fungování jednotlivých institucí Evropské unie a představit důležité pojmy, které propojují komunikaci s demokracií. V praktické části pak budeme za pomoci teoretických znalostí a kvalitativního výzkumu získávat komplexní vhled do komunikace jednotlivých českých europoslanců s občany, hodnotit efektivnost komunikace EP a zjišťovat její dopady na demokracii v České republice.
Komunikační strategie happeningu Bubnovačka
Kuželová, Aneta ; Wolák, Radim (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Rozšířenost domácího násilí v České republice vede k nutnosti zaobírat se zvyšováním povědomí o této problematice v celospolečenském měřítku. Tato bakalářská práce se věnuje preventivnímu happeningu Bubnovačka, jehož cílem je na problematiku domácího násilí poukázat a otevřít celospolečenskou diskuzi. Teoretická část se věnuje definici neziskového sektoru, marketingové komunikaci v neziskových organizacích, ale také domácímu násilí a jeho prevenci. Představena je nezisková organizace Centrum LOCIKA a preventivní happening Bubnovačka a další preventivní akce a programy s podobnou tematikou. V praktické části byl proveden kvalitativní výzkum, konkrétně šlo o polostrukturované rozhovory. Nejprve byla detailně popsána metodologie výzkumu a postup analýzy dat a následně jsou představeny výsledky výzkumu a jejich interpretace. Cílem výzkumu bylo zjistit důsledky komunikační strategie happeningu Bubnovačka 2022 z pohledu pedagogů. Mezi dílčí cíle patřilo zjistit, co pedagogy motivovalo k zapojení, jak hodnotí komunikaci akce a získané informace, jak konkrétně proběhla realizace akce a jaké konsekvence účast v Bubnovačce přináší.
Strategie pro expanzi e-shopu do DACH regionu se zaměřením na SEO
Raymanová, Lenka ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Houdek, Petr (oponent)
Diplomová práce přináší detailní analýzu potenciálu trhů jednotlivých zemí DACH regionu - Rakouska, Německa a Švýcarska v kontextu expanze elektronických obchodů do těchto zemí. Konkrétně se zaměřuje na expanzi českého e-shopu KLENOTA, který se zaměřuje na prodej ručně vyráběných šperků ze zlata. V rámci práce jsou identifikovány klíčové faktory pro úspěšné působení firmy na německy mluvících trzích. Je popsán teoretický rámec pro tvorbu strategie expanze na zahraniční trhy a jsou vysvětleny základní pojmy týkající se e-commerce a expanze do zahraničí. Praktická část práce obsahuje analýzy jednotlivých trhů DACH regionu. Jsou provedeny PESTLE, SWOT a konkurenční analýzy, dále analýza klíčových slov a content gap analýza. Autorka se v rámci analýz soustředí na šperkařský průmysl. Na základě těchto analýz jsou pak navrženy konkrétní strategické kroky pro expanzi a posílení pozice firmy na těchto trzích. Hlavní přínos této práce je v uceleném pohledu na faktory, které ovlivňují expanzi e-shopů na území DACH regionu a pomáhá tak elektronickým obchodům při plánování expanze na toto území. Práce také nabízí ucelený vhled do důležitého oboru optimalizace pro vyhledávače a může sloužit jako inspirace pro další podobné práce.
Marketingová Strategie vybraného podniku
Řehořková, Petra ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou strategii kavárny Maybe coffee & bistro a následné vypracování návrhů na její zlepšení. Práce je rozdělena do tří částí. První část popisuje teoretická východiska práce v oblasti marketingu a slouží k lepšímu pochopení dané problematiky. Ve druhé části práce je v návaznosti na teoretická východiska analyzován současný stav kavárny a její marketingové strategie. Třetí část předkládá návrhy na její vylepšení, které vychází ze zjištěných dat analýz a také dotazníkového šetření.
Návrh zlepšení marketingové komunikační strategie vybraného podniku
Válková, Natálie ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh zlepšení marketingové komunikační strategie vybraného podniku, který se zabývá vnitrostátní a v menší míře i mezinárodní nákladní autodopravou poskytující služby zejména v oblasti přepravy zboží a různých materiálů. Práce popisuje teoretická východiska, analýzu současného stavu podniku a celého odvětví. Následně jsou vypracovány návrhy řešení, které povedou k vyšším ziskům podniku a k lepšímu postavení na trhu.
Zdravý životní styl jako trend v marketingu
LOULOVÁ, Anna
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem a jeho vlivem na zdravý životní styl, přičemž zkoumá jejich vzájemné souvislosti. Konkrétně se zaměřuje na to, co podnítí spotřebitele k nákupu zdravých produktů a jak jsou zdravé produkty oblíbené oproti konvenčním potravinám. Pro výzkum byla vybrána společnost Racio s.r.o., která se zabývá zdravou výživou. Cílem bakalářské práce je zhodnotit marketingovou komunikaci a produktové portfolio této společnosti. Pomocí analýzy konkurence a kvantitativního výzkumu jsou formulována doporučení. Tato doporučení ve formě inovací jsou navržena tak, aby podtrhovala myšlenku zdravého životního stylu.
Komunikační strategie jedinečnosti vinařství v regionu Mikulov
Popela, Stanislav
Bakalářská práce Komunikační strategie jedinečnosti vinařství v regionu Mikulov se zabývá analýzou stavu marketingové komunikační strategie vinařských podniků v mikulovské vinařské podoblasti se zacílením na vybrané středně velké vinařství. Cílem této práce je vytvoření a navržení nové komunikační strategie této vinařské firmy. Teoretická část popisuje obor vinařství, jeho historický původ v českých zemích a mikulovskou vinařskou podoblast. Dále pojednává o popisu marketingu a marketingu ve vinařství. Praktická část se zaměřuje na analýzu stavu marketingu ve vinařských podnicích na Mikulovsku, srovnání s vinařskou lokalitou severní Itálie formou dotazníkového šetření vinařských firem a dále dotazníkového šetření spotřebitele. Následně je v praktické části obsažen popis současné komunikační strategie zvoleného vinařství a vypracován návrh nové strategie firmy jako potenciálně prospěšný. Závěrem práce jsou doporučeny postupy, jak vylepšit tuto komunikační marketingovou strategii a implementovat ji v praxi navržené vinařské firmy.
Komunikační strategie ve vybraném podniku
SCHICKEROVÁ, Michaela
Diplomová práce je zaměřena na komunikační strategii ve vybraném podniku. V teoretické části se text zabývá nejprve základními pojmy spojenými s komunikací a jejími procesy a následně jsou podrobně rozebrány jednotlivé kroky komunikační strategie. S tématem souvisí i marketingový mix, na který navazuje kapitola komunikačního mixu a jeho nástrojů. Empirická část je založená na zpracování komunikační strategie z praktického hlediska. Úvodní kapitola empirické části je věnována podrobnému rozboru zvoleného podniku, na který jsou navázány potřebné analýzy. V diplomové práce jsou využity analýzy typu Porterův model pěti sil, SWOT analýza a rozbor EFE, IFE a IE matice. Následně jsou na základě získaných výsledků navrhnuty dva projekty, které jsou implementovány do konkrétní komunikační strategie. Navržené projekty představují modernizaci webových stránek a dále realizaci reklamy v průmyslové oblasti města Plzeň. Návrh modernizace webu zahrnuje základní specifikaci pro tvorbu cenové nabídky, zhodnocení aktuálního stavu webových stránek od dvou oslovených subjektů a dvě předběžné cenové nabídky pro realizaci. Za účelem zpracování projektu: Realizace reklamy v průmyslové oblasti Plzeň, byli osloveni dva poskytovatelé reklamních ploch, u kterých byly poptány vždy dva bigboardy. Návrh obsahuje cenové nabídky těchto poskytovatelů na určité časově období. V poslední fázi byla oslovena marketingová společnost za účelem vytvoření cenového odhadu pro grafické zpracování reklamního plakátu. Výsledkem těchto doporučení by mělo být zvýšení poptávky po nabízených produktech, zefektivnění Employer Brandingu a zlepšení komunikace směrem k vnějšímu okolí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 242 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.