|
Webový portál pro podporu samo učení
Lukáš, Radek ; Solár, Peter (oponent) ; Ruttkay, Ladislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce na téma Webový portál pro podporu samo učení se zabývá problematikou samo učení jak z hlediska teoretického, tak i praktického. Vysvětluje principy lidského učení a jeho efektivnějšího využívání za účelem dosažení lepších výsledků s vynaložením menší námahy studujícího. Podstatnou součástí bakalářské práce je návrh algoritmu respektujícího teoretické poznatky a vhodného pro počítačový program podporující samo učení a praktická implementace webové aplikace obsahující předměty, učebnice, kapitoly a karty, ze kterých si student může sestavit test. Princip aplikace je založen na samo hodnocení studentem, kdy otázky v testu se opakují podle tohoto samo hodnocení a závislosti na čase. Aplikace slouží jako pomocník pro rychlejší a dokonalejší zvládnutí dané látky při multimediálním obsahu a universálnosti použití.
|
|
Herní server pro podporu on-line her
Ohnheiser, Jan ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o vývoji a tvorbě aplikace herního serveru pro podporu on-line her. Zabývá se klasifikací existujících podobných aplikací, síťovým rozhraním a herní logikou. Dále ukazuje možné použití knihovny ENet, SDL a OpenGL. Demonstruje funkčnost navrženého serveru na jednoduchých hrách.
|
|
Počítačová hra pro více hráčů
Kudr, Michal ; Herout, Adam (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Cílem mojí práce je seznámení se základy tvorby počítačových her. V této práci je možné nalézt například základní informace o tvorbě herní scény, změnách stavu hry pomocí událostí z uživatelského vstupu a jednoduché řešení hry pro více hráčů. Pomocí získaných znalostí navrhuji jednoduchý tankový simulátor pro více hráčů v síťovém virtuálním prostředí.
|
| |
|
Přenos 3D geometrie scény po síti
Rozehnal, Jaroslav ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Přibyl, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou přenosu trojrozměrných dat po síti a jejich následným vykreslením. Důraz je kladen na efektivitu přenosu, což je zajištěno implementací vlastního komunikačního protokolu fungujícího nad protokolem UDP a adaptací technologie statického Level of Detail pro potřeby přenosu. Pro vykreslení přenesené geometrie je navrhnut triviální grafický engine. Závěrem jsou prezentovány testy efektivity výsledného protokolu.
|
|
Distribuovaný informační systém malé firmy
Pajgrt, Ondřej ; Mates, Vojtěch (oponent) ; Hruška, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá realizací distribuovaného informačního systému malé stavební firmy od návrhu až po nasazení. Seznámíme se v ní s problematikou prostředí distribuovaných aplikací a s technologiemi, které se tohoto prostředí buď přímo týkají, nebo slouží jako podpůrné nástroje pro realizaci zadaného projektu. Dále nás pak tato práce provede kompletním návrhem a implementací výsledného produktu.
|
| |
|
Využití navigace pro distribuci místně závislých informací
Ziegler, Zdeněk ; Kumpošt, Marek (oponent) ; Hanáček, Petr (vedoucí práce)
Tento diplomový projekt se zabývá systémy pro distribuci místně závislých informací. Dále jsou diskutovány způsoby získání aktuální polohy mobilního zařízení. Poté je rozvedena problematika vývoje aplikací pro mobilní zařízení a popis technologií firmy Microsoft pro vývoj mobilních aplikací. Na základě teoretických poznatků je prezentován návrh, implementace a testování systému pro distribuci místně závislých informací.
|
|
Síťová karetní hra pro více hráčů
Kotásek, Marek ; Novotňák, Jiří (oponent) ; Pospíchal, Petr (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh, implementace a testování síťové karetní hry. Jako karetní hra byla zvolena dnes velmi populární varianta pokeru -Texas Hold'em. V úvodní části je nastíněn nezbytný teoretický základ pro tvorbu síťových aplikací společně s principy hry poker. V druhé polovině práce je pak více popsána samotná implementace a testování vyvíjené aplikace. Na závěr je diskutováno možné budoucí rozšíření programu a další směr vývoje.
|
| |