Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 398 záznamů.  začátekpředchozí369 - 378dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Benchmarking vybraného odvětví
KUBAL, Pavel
Práce se zabývá mezipodnikovou komparací na základě vícekriteriálního rozhodování. Uvádí příklady pravidelného rankingového hodnocení firem, zejména finančního sektoru v českých odborných periodikách. Hlavním cílem práce bylo provedení komparace tří nejvýznamnějších bankovních subjektů (z hlediska obratu, bilanční sumy a počtu klientů). Kritérii srovnatelnosti firem jsou stejný předmět podnikání, působnost ve stejném státě a podobná či přiměřená velikost. Komparace je zaměřena na finanční benchmarking založený především na hodnocení hospodářské situace pomocí vybraných finančních ukazatelů a na komparaci z hlediska klientských dat.
Význam benchmarkingu v měření a řízení výkonnosti firmy
HRONÍKOVÁ, Aneta
Cílem této bakalářské práce je využití metod benchmarkingu ve finanční analýze, jejich aplikace na konkrétní podnik, analýza situace daného podniku v rámci odvětví a řízení výkonnosti firmy. V praktické části je pracováno s údaji o 54 zemědělských firmách z jihočeského kraje. Pro analýzu byl vybrán podnik, který je pro účely této práce nazýván XY. U každého podniku byly pro každý rok vypočteny nejdůležitější ukazatele, které nejvíce vypovídají o hospodaření firmy. V závěru jsou veškeré výsledky zhodnoceny, okomentovány nedostatky a navrženy změny, které by mohly prospět budoucímu vývoji podniku.
Competitive Intelligence
Matsenko, Olga ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Competitive intelligence (CI) umožňuje podniku dělat správná strategická rozhodnutí v nestabilním konkurenčním prostředí. Mnoho podniků používá různé formy marketingového výzkumu, ale zatím ještě nepoužívají nástroje CI, zvláště v zemích, ve kterých se teprve nedávno ustavilo tržní hospodářství. To je také případ Ruska. Tato diplomová práce je rozdělena do třech kapitol. Teorie CI je vysvětlena v první kapitole. Ve druhé kapitole jsou diskutovány nástroje a techniky CI. Zde jsou vysvětleny hlavní nástroje. Implementace nástrojů CI je vysvětlena ve třetí kapitole této diplomové práce. V ní je vyvinuta nová marketingová strategie pro řetězec restaurací s využitím nástrojů CI. "Rosinter Restaurant holding" je největším řetězcem restaurací na ruském trhu. Hlavní pozornost byla věnována restauraci "Planet Sushi" v Omském regionu. V této kapitole je názorně ukázána implementace nástrojů CI při vytváření nové strategie.
internal and external audit
Kuraliová, Petra ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Pavelková, Marcela (oponent)
Cílem práce je popis a proces realizace interního a externího auditu v společnosti.
Finanční benchmarking
Fixová, Markéta ; Neumaierová, Inka (vedoucí práce) ; Pánková, Jitka (oponent)
Tato bakalářská práce využívá benchmarking k srovnání dvou porovnatelných společností. K tomu je využit Benchmarkingový diagnostický systém finančních indikátorů INFA. Ná závěr je provedeno srovnání lepší z daných společností s odvětvovými hodnotami.
Finanční benchmarking - Heineken Česká republika, a.s.
Janouchová, Iveta ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Sladkovská, Helena (oponent)
Tato práce zkoumá finanční zdraví společnosti Heineken Česká republika, a.s. v porovnání s odvětvím (OKEČ DA) na základě Benchmarkingového diagnostického systému finančních indikátorů INFA.
Moderní trendy v řízení veřejné správy
Kozlová, Martina ; Krbová, Jana (vedoucí práce) ; Pavlík, Marek (oponent)
Diplomová práce analyzuje moderní trendy v řízení veřejné správy v rámci České republiky. Proměnu veřejné správy a její reformu podporuje v tomto smyslu zavádění nástrojů řízení a kvality. Tyto nástroje, nesoucí prvky podnikového řízení a některé principy soukromého tržního sektoru, si kladou za cíl zefektivnit a zkvalitnit poskytované veřejné služby a fungování veřejné správy. Můžeme se setkat se souhrnným názvem New Public Management (NPM), kterým jsou označovány nejen nástroje řízení a kvality veřejné správy, ale i také celá filozofie tohoto konceptu řízení. Konkrétně se jedná o principy procesního řízení, metodu Balanced Scorecard (BSC), benchmarking, sebehodnocení organizace podle CAF (The Common Assessment Framework), a další metody a nástroje vycházející z metodiky modelů TQM a EFQM. Na detailnější rozbor modelů řízení a kvality navazují v praktické části diplomové práce průzkumy a hodnocení využitelnosti výše uvedených modelů krajskými úřady a vybranými obecními úřady obcí III. stupně, vč. jejich přínosů a úskalí.
Analýza počtu reklamací a procesu vyřizování reklamací ve společnosti LASSELSBERGER, a.s.
Davídková, Veronika ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Plášková, Alena (oponent)
Hlavním tématem diplomové práce je spokojenost zákazníků. Úvodní teoretické části práce jsou věnovány právě zákazníkovi a jeho spokojenosti, metodám jejího měření a způsobu, jak řešit stížnosti, příp. reklamace v organizacích. Praktická část práce se zaměřuje na analýzu jakostních reklamací, procesů řešení reklamací a stížností a hodnocení spokojenosti zákazníků ve společnosti LASSELSBERGER, a.s., vyrábějící keramické obklady a dlažby. Cílem a vyústěním práce je formulace doporučení vyplývajících z vypracovaných analýz i teoretických poznatků. Tato doporučení mají zlepšit dosavadní průběh analyzovaných procesů s ohledem na kvalitu jejich výstupů a především s ohledem na spokojenost zákazníků.
Ekonomická analýza a .s. Plzeňský Prazdroj
Lang, Jiří ; Mikan, Pavel (vedoucí práce) ; Eysseltová, Sylvie (oponent)
Tato práce se zabývá ekonomickou analýzou a.s Plzeňský Prazdroj. Práce je rozdělena na dvě části. První část uvádí použitý metodický aparát. V druhé části je vypracována ekonomická analýza a.s Plzeňský Prazdoj za období 2004 - 2008 na základě metodického aparátu uvedeného v první části. Cílem práce je popis současné situace podniku a jejího budoucího vývoje.
Marketingový mix posilovny Sport Centrum Budokan
Růžová, Monika ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Šádek, Milan (oponent)
Cílem práce je popsat a analyzovat marketingový mix a marketingové aktivity posilovny SPORT CENTRUM BUDOKAN s důrazem na zvýšení atraktivnosti a konkurenceschopnosti, identifikovat případné nedostatky a formulovat soubor doporučení pro majitele posilovny, tj. navrhnout ucelenou marketingovou strategii. Na základě vlastní marketingové analýzy (situační analýza, analýza SWOT, mystery shopping, dotazování, pozorování a benchmarking) jsem navrhla marketingovou strategii, díky které bude dosaženo stanoveného cíle.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 398 záznamů.   začátekpředchozí369 - 378dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.