Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  začátekpředchozí31 - 33  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
POVĚDOMÍ ČESKÉ SPOLEČNOSTI O ALTERNATIVNÍCH PEDAGOGICKÝCH SMĚRECH
BARTESOVÁ, Adéla
Alternativní školy označují vzdělávání, které se odlišuje zcela nebo částečně svými cíli, učebními obsahy, formami učení a vyučování od vzdělávání nabízeného státem nebo jinými tradičními institucemi. V teoretické části bakalářské práce byla použita metoda sekundární analýzy dat. Pro ověření předpokládaných hypotéz a splnění cílů výzkumné části práce byla zvolena metoda dotazování, technika dotazník. Hlavním cílem práce bylo zjistit informovanost české společnosti o možnostech alternativního vzdělávání. Dílčím cílem bylo zmapovat názory veřejnosti na formu tohoto vzdělávání. Předpokládaná hypotéza, že rodiče upřednostňují vzdělávání ve standardních (běžných) školách dané vzdělávací soustavy před vzděláváním alternativním, se potvrdila s jasnou návazností na dílčí hypotézu, která říká, že hlavním důvodem, proč rodiče upřednostňují vzdělávání ve standardních (běžných) školách dané vzdělávací soustavy před vzděláváním alternativním, je neznalost kurikula nabízené alternativy.
Porovnání kresebného projevu dětí staršího školního věku ve waldorfské a tradiční základní škole
GRÖGEROVÁ, Jana
Diplomová práce si dává za cíl blíže porovnat kresebný projev u dětí na dvou odlišných výchovně-vzdělávacích institucích, na škole tzv. běžné a na škole waldorfské. První oddíl teoretické části se blíže zabývá specifiky a odlišnostmi waldorfské pedagogiky v porovnání s tradičním školským systémem. V druhém oddílu je nastíněn vývoj kresebného projevu u dětí, s užším zaměřením na II. stupeň ZŠ. Praktická část analyzuje soubor 82 kreseb lidské postavy a dotazníkových psychologických testů získaných od dětí 6. a 9. tříd obou typů škol. Cílem práce je postihnout případné odlišnosti v tvořivém přístupu dětí obou typů školství k zadaným tématům.
Edukace rómských žáků v alternativních formách vzdělávání se zaměřením na Waldorfskou školu
SAMCOVÁ, Štěpánka
Téma diplomové práce patří svým charakterem do oboru pedagogické psychologie a sociologie výchovy. Práce pojednává o výhodách vzdělávání romských žáků ve waldorfských školách. Pracuji s termíny: edukace, romská menšina, kognitivní determinanty, waldorfská pedagogika. Cílem práce je seznámení s problematikou vzdělávání romských dětí, celkové seznámení s romskou menšinou žijící v České republice, seznámení se způsobem výchovy romských dětí v závislosti na školní úspěšnosti, popsání kognitivních determinantů romských žáků ve vztahu k jejich školní efektivnosti a doložení výhod waldorfské pedagogiky pro romské děti v kontrastu tradičního školství.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   začátekpředchozí31 - 33  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.