Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2,417 záznamů.  začátekpředchozí2398 - 2407další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh a realizace malé bezdrátové počítačové sítě
Žebrák, Miroslav ; Pinkas, Otakar (vedoucí práce) ; Šmejkal, Ivo (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a realizací malé bezdrátové sítě. Splnění cíle práce, bylo umožněno pomocí unikátního návrhového nástroje. Dosažení tohoto cíle je podloženo důkladnou přípravou podkladů a příslušnými vědomostmi v daném oboru. V první části práce jsou popsány bezdrátové sítě obecně včetně typů sítí a vhodných míst pro jejich zavádění. V další části jsou popsány normy, technologie a topologie, které bezdrátové sítě mohou využívat. Na závěr teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy jejich bezpečnosti. Hlavní částí práce je praktický návrh školní bezdrátové sítě a porovnání vypočítaných hodnot pokrytí a síly signálu se skutečnými. Za přínos této práce považuji praktickou ukázku v návrhovém systému, kde je dokázáno, že i návrh může být téměř přesný. Takový návrh pak slouží jako podklad pro vybudování bezdrátové sítě a umožňuje pozdější ověření vypočítaných odhadů.
Marketingové strategie firmy APPLE
Preněk, Tomáš ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Cílem práce je definice marketingových cílů a strategií společnosti Apple na základě komplexně provedené situační analýzy, jejímž výstupem je SWOT analýza. Pro praktické zohlednění nástrojů marketingu, které tato společnost využívá, je součástí práce vyhodnocení marketingového mixu vybraného produktu z portfolia této firmy. Součástí studie jsou i interpretované výsledky průzkumu trhu, který zkoumal spotřebitelské vnímání značky Apple.
Využití grafického designu k posílení image firmy
Bauerová, Marie ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem této práce je ujasnění pozice grafického designu resp. Corporate Designu v oblasti marketingu. Pochopit rozdíl mezi Corporate Identity, Corporate Image a uvědomit si, co tyto pojmy znamenají a jaká je jejich důležitost. V praktické části vysvětluji vytváření jednotného vizuálního stylu na konkrétním příkladě z praxe, včetně využití vlastních zkušeností. Ve své práci se snažím ukázat, že budování image je nelehkým, ale velice důležitým úkolem firmy.
Návrh databáze pro Foram spol. s r.o.
Gottwald, Karel ; Palovská, Helena (vedoucí práce) ; Klas, Jan (oponent)
Práce se zabývá definováním pojmů, nastíněním historického vývoje a teorií navrhování databází. Hlavním cílem bylo navrhnout řešení pro firmu Foram spol. s r.o. na základě získaných teoretických znalostí tak, aby byla využitelná v praxi. Podstatou bylo logické zachycení části reality co nejlépe vystihující zadanou situaci. Bylo nutné komunikovat se společností a analyzovat jejich požadavky. Ty definovaly podklad pro sestavení konceptuálního a poté fyzického modelu. Schémata byla vytvořena v aplikaci PowerDesigner verze 12.0. Na závěr byla funkčnost návrhu ověřena na testovacích datech.
Výrobková média společnosti Nike
Svobodová, Eva ; Kališová, Libuše (vedoucí práce) ; Vácha, Václav (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na značku, obal a design. Teoretická část obsahuje vysvětelní pojmů a jejich význam. V části o společnosti Nike popisuji její historii, působení v České republice a vybrané prvky značky - slogan, logo a obal. V praktické části jsem použila tři metody šetření - pisemný dotazník, skupinovou diskusi a mystery shopping. Pomocí těchto metod jsem zjišťovala názory na značku a znalost značky.V závěru jsem navrhla několik doporučení pro společnost Nike.
Firemní styl - grafický manuál
Mandíková, Eva ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá firemním stylem, který je jednou z významných součástí firemní identity, pomocí které firmy mohou budovat svoji image. Dobrá image je pro jakoukoli společnost velmi důležitá, i přesto na ni některé menší firmy pozapomínají.
Hodnocení současné praxe tvorby designu obalů a návrhy na zlepšení
Lauermannová, Anna ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
1. kapitola pojednává o obalu obecně a jeho vztahu k mkt mixu, 2. kapitola pojednava o designu obalu a vsech designérských nástrojích, 3. kapitola popisuje práci obalových agentur, 4. kapitola pojednává o obalu a jeho ůloze v budování značky, 5. a 6 kapitola vše shrnují a uvozují praktickou část, tedy kvalitativní výzkum v podnikové praxi. 7. a 8 kapitola přináší konkrétní odpovědi na seznam otázek, jež se zabývají problematikou hlavně designu obalu. Kvalitativní výzkum probíhá formou 6 interview s největšími zadavateli obalů na českém trhu. V závěru práce je dán dohromady soubor kritérií dobrého obalu dle lidí z podnikové praxe.
Budování Corporate Image a Corporate Identity
Vizingr, Tomáš ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Pohled na firemní identitu a firemní image. Práce přináší několik úhlů pohledu na prvky determinující firemní identitu: Corporate Design, produkt organizace, kulturu organizace, organizační chování a komunikaci organizace. Aplikace psychologických, sociologických teorií a teorie řízení a managementu na dané téma vysvětluje, jakým způsobem je pomocí firemní identity vytvářen firemní image. Praktická část se zabývá analýzou firemní identity a image firmy InBev, Staropramen.
Design a architektura IS - studie systému Omnia
Vašut, Lukáš ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent) ; Borlok, Ján (oponent)
Práce je pojata jako případová studie a zabývám se v ní nejen tím, jak systém vypadá, ale také jaký mám dopad a jak ovlivňuje běžnou pracovní činnost zaměstnanců ? uživatelů systému ve společnosti Allen & Overy. Cílem je a analyzovat tento IS, popsat jej z vnějšku, ale také ze vnitř a v neposlední řadě také určit a kvalifikovat vlivy jednotlivých jeho částí na fungování systému a jejich důležitost pro budoucí vývoj. K dosažení těchto cílů jsem použil různé analytické metody, jako jsou pozorování, praktickou interakci a testování. V práci se zabývám hardwarovou a softwarovou stránkou IS, jeho vývojem, podporou, údržbou a v neposlední řadě také sociální a business stránkou IS.
Vnímání firemního stylu a kultury v České republice
Kyncl, Jiří ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilím, Tomáš (oponent)
Práce definuje firemní styl, firemní design a jeho prvky, zabývá se firemní komunikací, kulturou a komponentami firemního designu-značkou, barvami, písmem, grafickým manuálem apod. Pomocí informací od firem z oboru a poptávky a nabídky analyzuje vnímání firemního stylu v ČR.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 2,417 záznamů.   začátekpředchozí2398 - 2407další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.