Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 64 záznamů.  začátekpředchozí23 - 32dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
On-line marketingová komunikace
Malyjurek, Adam ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci společnost XYZ. Práce analyzuje současnou strukturu komunikačního mixu a on-line marketingové komunikace vybrané společnosti. Na základě dotazníkového šetření a provedených analýz budou navrhnuty vhodná opatření ke zlepšení online komunikace e-shopu.
Komunikační aktivity nakladatelství Kniha Zlín v letech 2011-2012
Lepková, Klára ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Dolanský, Pavel (oponent)
Cílem bakalářské práce s názvem Komunikační aktivity nakladatelství Kniha Zlín v letech 2011-2012 je pojednat marketingovou komunikaci moderního zlínského nakladatelství, které chce českému čtenáři představit kvalitní, mladou literaturu, která se objevuje především na evropském trhu. Kniha Zlín na trhu funguje osm let, ale na poli marketingu se začala výrazně prosazovat až v roce 2011, kdy zároveň začala vydávat elektronické knihy. Ve své práci chci představit marketingovou komunikaci zlínského nakladatelství v letech 2011 a 2012 a potažmo jeho přínos jak v oblasti marketingu, tak v oblasti literární. Práce popisuje vznik nakladatelství, jeho vizi, ale důraz je kladen především na marketingovou strategii, respektive na komunikační aktivity v on-line prostředí, jmenovitě na sociálních sítích. Mimo to je prostor věnován i fenoménu elektronických knih, PR aktivitám, jednotnému vizuálnímu stylu, jednotlivým edicím. Důraz je kladen i na severskou literaturu, jejíž publikací se Kniha Zlín v roce 2011-2012 zabývala nejvíce. Dalším tématem je i postavení na českém knižním trhu, kde je Kniha Zlín konfrontována se svými konkurenty. Práce se krátce věnuje i literárním ohodnocením, kterými se Kniha Zlín pyšní a jejich významem v rámci marketingu.
On-line marketing communication
Koporcová, Paulína ; Motyčka, Jakub (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
The bachelor thesis is focused on a complex evaluation of current on-line marketing communication in a selected company Senické a Skalické pekárne, a.s. The first part of the work is theoretical, it deals with the basic concepts of marketing, which are then used in the analytical part. Analytical part describes basic information about the selected company together with its current state. Based on retrieved information from analyses, proposed solutions to issues and their benefits follow in the practical part.
On-line marketingová komunikace
Tvarožková, Klára ; Kruljacová, Anna (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalarska prace je zamerena na popsani marketingove komunikace vybrané firmy, dale take na navrhy zlepseni teto komunikace, jenz stoji na zpracovanych poznatcich z analyticke casti. Hlavnim cilem teto prace je navrhnuti vhodnych nastrojů teto komunikace, ktere povedou k naplneni sekundarniho cile teto prace. Tim je zvyseni povedomi o dane spolecnosti.
On-line marketingová komunikace
Kašpaříková, Michaela ; Brávek, Ludvík (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na online marketingovou komunikaci kosmetického studia L&N beauty lounge. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, pomocí kterých je poté vypracována analytická část, která vyhodnocuje současnou situaci společnosti. Na základě těchto analýz a dotazníkového šetření jsou předloženy vlastní návrhy na zlepšení online marketingové komunikace.
On-line marketingová komunikace
Šléglová, Miroslava ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci značky Pěkný domov shop. Práce seznamuje se současnou strukturou komunikačního mixu a on-line marketingové komunikace a na základě provedených analýz a vlastního průzkumu navrhuje vhodná opatření vedoucí ke zlepšení on-line komunikace e-shopu s veřejností.
Návrh komunikačního mixu pro Bibby Financial Services, a.s.
Zapletalová, Šárka
Bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu marketingového a komunikačního mixu ve společnosti Bibby Financial Services, a.s. a návrhem možných zlepšení v komunikaci. V teoretické části je popsána problematika marketingu z obecného hle-diska. Na tu navazuje praktická část, kde je zanalyzován současný stav marketingové komunikace a uvedeny návrhy na zvýšení efektivity současných kanálů a zapojení nových.
On-line marketing communication
Kubíncová, Ema ; Chalupský, Vladimír (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
The bachelor’s thesis focuses on describing actual marketing communication of the company Stavea-Interiér, s.r.o. and it’s future improvement and completing based on outcome of the questionnaire survey with an aim of engage more customers and improve marketing situation of the company.
On-line marketingová komunikace
Jílková, Šárka ; Novotný, Lukáš (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na on-line marketingovou komunikaci kosmetického studia Mis-sys. V teoretické části jsou popsány základní pojmy marketingu, které jsou následně využity v analytické části. Analytická část popisuje základní informace o firmě a její současný stav. Na základě získaných informací z analýz a z dotazníkového šetření následuje v praktické části vlastní návrh řešení problému a jeho přínos.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 64 záznamů.   začátekpředchozí23 - 32dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.