National Repository of Grey Literature 22 records found  beginprevious21 - 22  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Infotainment or a role of entertainment in (multi)medial discourse
Pravdová, Markéta
The influence of massmedia on the norm of present Czech both on lexical and on communicative-pragmatic layer.
Marketingová strategie mobilních operátorů v oblasti infotainmentu a entertainmentu
Urbánek, Tomáš ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Mázl, Michal (referee)
Práce se zaměřuje na specifický obor mobilní komunikace ? infotainment&entertainment (též contentové služby), který představuje informačně zábavné služby v mobilním telefonu ? a na marketingovou strategii, kterou mobilní operátor aplikuje v rámci těchto služeb. Strategie je analyzována z hlediska modelu 4P. ?Product? představuje detailní zmapování služeb, ?Price? nejen celu ale i spotřební rozhodování na trhu contentových služeb, ?Promotion? nejdůležitější nástroje komunikačního mixu, ?Place? souhrn činností, které vedou k tomu, že je konečnému zákazníkovi poskytnuto perfektní plnění. Důraz je kladen také na aplikaci efektivních postupů při organizaci činností a moderních technologií využívaných pro mobilní služby.

National Repository of Grey Literature : 22 records found   beginprevious21 - 22  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.