Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  začátekpředchozí21 - 27  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza státní příspěvkové organizace Česká centra
Nohejlová, Lucie ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá státní příspěvkovou organizací Česká centra, která byla zřízena pro celkovou propagaci ČR v zahraničí. Teoretická část je věnována problematice neziskového veřejného sektoru v České republice - vymezení pojmů neziskový sektor a veřejná služba. Důraz je však kladen zejména na příspěvkové organizace, jejich financování, efektivnost a vybraná specifika v oblasti managementu. Pozornost je věnována také oblasti příspěvkových organizací v kultuře. Praktická část analyzuje Česká centra. Soustřeďuje se na hlavní a doplňkovou činnost, vícezdrojové financování, efektivnost, motivaci zaměstnanců a možnosti spolupráce. Druhá část je pak věnována činnostem organizace v oblasti kulturní diplomacie.
Česká kultura a její vliv na obchodní jednání
Zelená, Kateřina ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Temrová, Karla (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je prozkoumat českou kulturu a její charakteristické vlastnosti,které ovlivňují obchodní jednání a tuzemské pracovní prostředí. První dvě kapitoly se zabývají obecnými charakteristikami kultury a obchodního jednání. Ve třetí kapitole je česká kultura popsána z hlediska Hofstedeho kulturních dimenzí a vlastního kvalitativního výzkumu.
Firemní kultura ŠKODA AUTO a.s.
Davidová, Claudia ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Lachor, Jan (oponent)
Cílem práce je seznámit s firemní kulturou společnosti ŠKODA AUTO a. s. V první kapitole jsou rozebrána teoretická východiska k pojmu firemní kultura. Druhá kapitola seznamuje se společností ŠKODA AUTO a. s. Třetí kapitola je věnována firemní kultuře společnosti ŠKODA AUTO a. s a jejím zaměstnancům. Stěžejní částí práce je závěrečná kapitola, která interpretuje výsledky dotazníkového šetření a dochází k závěrům ohledně firemní kultury společnosti.
Komunikační strategie
Němcová, Andrea ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem této diplomové práce je navrhnout možná zlepšení komunikační strategie Českého centra Mnichov, které je jedním ze zahraničních článků příspěvkové organizace Česká centra. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vysvětleny důležité pojmy, jako je marketing a komunikace, přičemž pozornost je věnována na vyzdvihnutí specifik jejich užití v sektoru služeb a v kulturní oblasti. V praktické části je prezentována síť Českých center., její struktura, oblast činnosti a komunikace. Dále je v této části představeno České centrum Mnichov, jeho činnost, kooperační partnery a využívané komunikační nástroje. Součástí je analýza založená na pozorování a vlastním dotazníkovém šetření. Na konci práce je provedeno zhodnocení a doporučení na zlepšení současné komunikační strategie.
Setkání české a americké kultury v manažerské praxi
Bátorek, Miroslav Štefan ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Říha, David (oponent)
Cílem diplomové práce je přinést ucelený a komplexní obraz české a americké kultury a to nejen v jejich interakci. Tento obraz bude základem pro poznání a pochopení obou kultur i jejich vzájemných odlišností. Zjištění kulturních specifik, jejich objasnění a vysvětlení jejich příčin je stěžejní náplní této práce. Hlavním předmětem zkoumání je pak především odkrytí kulturních rozdílů a s tím souvisejících kulturních střetů. Druhým cílem diplomové práce je právě sestavení přehledu možných kulturních střetů a závěrečné doporučení pro českou stranu, jak těmto kolizím předejít.
Vliv národní kultury na firemní kulturu (příklad hotelnictví)
Buldrová, Andrea ; Mertlíková, Františka (vedoucí práce) ; Mišovská, Soňa (oponent)
Moje práce se snažila vyřešit otázku vlivu národní kultury na kulturu firemní. Nejprve jsem analyzovala národní kulturu americkou a českou a vyzdvihla charakteristické rysy obou z nich. Poté jsem se přenesla do roviny firemní, kde jsem se věnovala hlavním faktorům, které tuto kulturu vytvářejí. V praktické časti jsem porovnala firemní kultury českého Hotelu Praha, a.s. a amerického hotelu The University Inn at Emory na základě získaných informací a vlastních zkušeností. Závěrem jsem analyzovala vliv národních specifik na formování daných firemních kultur.
Hospodářské vztahy ČR a Rakouska s přihlédnutím ke kulturním odlišnostem
Landová, Lucie ; Mertlíková, Františka (vedoucí práce) ; Šíma, MIlan (oponent)
Diplomová práce se zabývá hospodářskými vztahy mezi Českou republikou a Rakouskem. Důraz je kladen na obecnou a ekonomickou charakteristiku současného Rakouska, vývoj vzájemných vztahů ČR a Rakouska, bilaterální zahraniční obchod, pozornost je věnována též problematice přímých zahraničních investic. Definovány jsou hlavní perspektivy vzájemných hospodářských vztahů, uvedeny jsou 2 příklady z reálného podnikatelského prostředí. V neposlední řadě práce srovnává české a rakouské obchodní i kulturní zvyklosti a definuje shodné a odlišné znaky obou kultur. V závěru jsou stručně shrnuty nejdůležitější poznatky a východiska pro další vývoj vzájemných česko-rakouských vztahů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   začátekpředchozí21 - 27  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.