Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 61 záznamů.  začátekpředchozí19 - 28dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Síťová karetní hra pro více hráčů
Kotásek, Marek ; Novotňák, Jiří (oponent) ; Pospíchal, Petr (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh, implementace a testování síťové karetní hry. Jako karetní hra byla zvolena dnes velmi populární varianta pokeru -Texas Hold'em. V úvodní části je nastíněn nezbytný teoretický základ pro tvorbu síťových aplikací společně s principy hry poker. V druhé polovině práce je pak více popsána samotná implementace a testování vyvíjené aplikace. Na závěr je diskutováno možné budoucí rozšíření programu a další směr vývoje.
Nativní aplikace v JavaScriptu
Urban, Cyril ; Rychlý, Marek (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce zkoumá existující technologie pro tvorbu mobilních aplikací typu klient-server přenositelných na různé platformy mobilního operačního systému. Zvýšená pozornost je věnovaná především nejnovějším trendům v podobě využití technologií pro tvorbu nativních, multiplatformních aplikací v jazyku JavaScript, které jsou za běhu interpretované do nativního kódu, zejména pak framework NativeScript. Praktická část se věnuje návrhu a implementaci ukázkové aplikace, která demonstruje zvolené technologie.
Webový portál pro podporu samo učení
Lukáš, Radek ; Solár, Peter (oponent) ; Ruttkay, Ladislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce na téma Webový portál pro podporu samo učení se zabývá problematikou samo učení jak z hlediska teoretického, tak i praktického. Vysvětluje principy lidského učení a jeho efektivnějšího využívání za účelem dosažení lepších výsledků s vynaložením menší námahy studujícího. Podstatnou součástí bakalářské práce je návrh algoritmu respektujícího teoretické poznatky a vhodného pro počítačový program podporující samo učení a praktická implementace webové aplikace obsahující předměty, učebnice, kapitoly a karty, ze kterých si student může sestavit test. Princip aplikace je založen na samo hodnocení studentem, kdy otázky v testu se opakují podle tohoto samo hodnocení a závislosti na čase. Aplikace slouží jako pomocník pro rychlejší a dokonalejší zvládnutí dané látky při multimediálním obsahu a universálnosti použití.
Moderní architektury webových aplikací
Malík, Pavol ; Polčák, Libor (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Táto práca oboznamuje čitateľa so základnými spôsobmi návrhu klient-server aplikácií a technológiami pre tvorbu aplikačných programových rozhraní (API). Porovnáva najmä moderné prístupy - REST a GraphQL, ktoré sa v poslednom čase stali najpopulárnejšími. Výsledným produktom práce je webová aplikácia pre osobný rozvoj zamestnancov vo firme zaoberajúcej sa vývojom softwaru . Aplikácia poskytuje funkcie ako správu oblastí osobného rozvoja, či plánovanie stretnutí. Samozrejmosťou je správa zamestnancov, registrácia a prihlasovanie používateľov. Aplikácia využíva technológiu GraphQL pre aplikačné rozhranie, programovací jazyk Java spolu so Spring Boot pre implementáciu serverovej časti a Angular pre klientskú časť. Pre autentizáciu a autorizáciu je použitý framework Spring Security, pre databázu bol zvolený systém MySQL.
Autonomní systém pro podporu pěstování rostlin
Všetečka, Radim ; Šimek, Václav (oponent) ; Vašíček, Zdeněk (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo navrhnout a implementovat chytrý květináč pro podporu růstu rostlin, který bude možné ovládat skrze cloud. Pro tyto potřeby bylo nutno seznámit se s platformu ESP32, cloudovou komunikací, veličinami ovlivňující rostliny a dostupnými senzory použitelnými k monitorování těchto vlastností. Z důvodu ovládání skrze internet je část této práce věnována i implementaci webové aplikace, která klade důraz na jednoduchost a obsahuje přednastavení pro různé rostliny, které mohou být vytvářeny i komunitou.
Nástroj na procvičování vědomostí k maturitě
Mořkovský, Samuel ; Španěl, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vytvořením edukační mobilní aplikace pro maturitní předmět uměleckých středních škol Dějiny výtvarné kultury. Při práci byl proveden průzkum mezi studenty umělecké SŠ pro získání informací o jejich postoji ke zmíněnému předmětu a zkušenostech s edukačními aplikacemi. Po průzkumu byla provedena realizace mobilní aplikace pro systémy iOS a Android. Serverová aplikace pak realizuje veškerou logiku a za pomocí HTTP komunikuje s mobilní aplikací na zařízeních uživatelů. Data jsou uchovávána v relační databázi MySQL. Pro správu obsahu je poskytnuto webové rozhraní s přihlášením. Po realizaci byl otestován UX se studenty pro získání zpětné vazby. Výsledkem byly pozitivní reakce a pokud by aplikace obsahovala větší množství obsahu, studenti by ji aktivně používali. Výsledky práce ukazují, že ji studenti považují za přínosnou a další vývoj má význam.
Zobrazení rozsáhlých volumetrických dat na CPU
Svoboda, Jan ; Vlnas, Michal (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací systému, který umožňuje zobrazovat rozsáhlá volumetricka data v reálném čase na CPU běžného počítače. Práce si klade za cíl řešit jak problematiku samotného zobrazování, kdy tato data často nelze celá umístit do operační paměti stroje, tak i problematiku úložiště těchto dat, kdy v případě rozsáhlých datasetů může být jejich uchovávání v úložišti cílového počítače nežádoucí. Navržené řešení sestává ze dvou aplikací, klientské a serverové. Serverová část slouží jako vzdálené úložiště volumetrických dat, která jsou po malých blocích a v různých kvalitách poskytována klientské aplikaci. Klientská aplikace tato data zobrazuje metodou vrhání paprsků a dle vytvořených strategií řeší načítání a uchovávání potřebných bloků v lokální paměti. Při implementaci klientské aplikace byl kladen důraz na paralelizaci klíčových procesů pro dosažení vysokého výkonu. Výsledný systém umožňuje uživateli zobrazovat rozsáhlé datasety uložené na serverovém úložišti a provádět jejich správu pomocí jednoduchého grafického uživatelského rozhraní.
Robocode - zabezpečená platforma pro hodnocení studentských projektů
Peňáz, Vladimír ; Ježek, Štěpán (oponent) ; Burget, Radim (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh a implementaci bezpečné testovací platformy založené na hře Robocode, která slouží k hodnocení studentských projektů v rámci předmětu MSC-PDA. Projekt využívá principy strojového učení a řeší problém třídy složitosti EXPSPACE. Hodnocení kvality výsledků v této třídě složitosti je obtížné a aktuálně neexistuje vhodné prostředí pro tyto účely. Cílem práce je vytvořit bezpečné prostředí, které umožní studentům soutěžit na herním serveru s minimálním rizikem poškození učitelské výpočetní stanice a zajištěním práv superuživatele. Studenti budou své natrénované modely připojovat k hernímu serveru, odkud získají kompletní informace o dění na bitevním poli a podle nich vygenerují instrukce pro svůj tank. Tímto způsobem bude model disponovat stejnými informacemi o bitvě jako člověk hrající manuálně. Na základě konečného skóre bude možné vyhodnotit, který model dosáhl nejlepšího výsledku a označit ho jako nejlepší. Platforma je implementována v jazyce Java a pracuje s modely implementovanými v jazyce Python.
Monkey Bank Robbers
Škoda, Dominik ; Lidický, Bernard (vedoucí práce) ; Cibulka, Josef (oponent)
Práce se týká vytvoření počítačové hry inspirované hrou RoboRally. Program následuje schéma klient-server a umožňuje hráčům hrát společně hru po internetu. Aplikace běžící na serveru spravuje jednotlivé hry a stará se o synchronizaci jed- notlivých hráčů. Program dále dovoluje implementovat umělou inteligenci, která se může připojovat do her s jinými hráči. Každý hráč si může vytvořit jakoukoliv mapu a hrát hru s kteroukoliv mapou. Projekt je navržen tak, aby se v budoucnu dal snadno rozšířit. Program je vytvořen v jazyce JAVA.
DEBRA - Derscriptor Barn
Le, Khanh Chuong ; Hoksza, David (vedoucí práce) ; Jančík, Pavel (oponent)
Jedním z klíčových problému cheminformatiky je reprezentace che\-mických sloučenin. S touto prací je vytvořena klient-server aplikace, která umí spočítat velké množství takových reprezentací. Server umožňuje vkládání modu\-lů, které využívají aplikace třetích stran ke spočítání reprezentací. Tyto aplikace můžeme spouštět přes příkazový řádek, nebo voláním metod webových služeb. Klient zobrazí možné typy reprezentaci sloučenin. Uživatel si může vybrat množinu reprezentací a vstupní množinu molekul soplu a tento požadavek zašle serveru. Server potom zavolá moduly a nazpět zašle výsledek. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 61 záznamů.   začátekpředchozí19 - 28dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.