| |
|
Selecting a marketing strategy of comercial insurance company
Floriánová, Ivana ; Daňhel, Jaroslav (advisor)
This thesis introduces problems of marketing in a commercial insurance company. It discusses the specificity of marketing in this domain, clarifies the importance of the right choice of the marketing strategy in commercial insurance companies. And it also desribes the situation on the Czech insurance market and analyses the most favourite real strategies used by insurance companies.
|
| |
|
Změny v charakteru pojistných rizik v éře globalizace
Melkusová, Jana ; Daňhel, Jaroslav (advisor)
Práce sleduje pojem riziko, speciální obor risk management a význam rizika v pojišťovnictví a ve společnosti. Dále popisuje riziko lidského faktoru, které člení na riziko technické a vyvolané lidmi. Podrobněji se zaměřuje na riziko přírodního charakteru, kde se věnuje přírodním jevům, z hlediska pojišťovnictví nejvýznamnějším. Těmito jevy jsou povodně, hurikány a zemětřesení. Povodněmi a jejich výskytem v letech 1997 a 2002 se práce detailněji zabývá, jelikož se dotýkají ČR.
|
|
Zánik pojištění
Zvoníček, Jakub ; Ducháčková, Eva (advisor)
Cílem této práce je především rozbor platných právních norem zániku pojištění pohledem de lege lata, s praktickým dopadem obsaženým v rozsudcích Nejvyššího soudu ČR. První část je věnována pojmu smlouvy z obecného pohledu. Druhá část se věnuje pojistné smlouvě, počínaje historickým vývojem pojištění a pojistné smlouvy, přes současnou právní úpravu, vymezení nejdůležitějších pojmů, vzniku pojistné smlouvy, až k samotnému hlavnímu tématu, zániku pojištění.
|
| |
|
Pojistné podvody
Fialová, Helena ; Dědková, Eva (advisor)
Pojistné podvody, příčiny a typy, obecná opatření v oblasti prevence, odhalování a sankcí. Konkrétní opatření provedená v České republice. Česká asociace pojišťoven. Vývoj trestné činnosti pachatelů.
|
|
Aplikace distribučních kanálů na českém pojistném trhu
Pořt, Václav ; Dědková, Eva (advisor)
Tato bakalářská práce se zabývá problémem aplikace distribučních kanálů na českém pojistném trhu. Cílem práce je zmapování distribučních cest využívaných pojišťovacími institucemi, které sídlí na území České republiky. Dalším cílem je pokus o vyhledání a nastínění dalších možností prodeje pojistných produktů. Práce popisuje jak nové tak tradiční distribuční cesty. Popisuje vztah zákazníka s pojišťovnou a vztah pojišťovny k distribučním kanálům.
|
| |
| |