Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  začátekpředchozí16 - 25  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Chování spotřebitle na trhu produktové kategorie infračervených topných panelů
Hilnerová, Ida
Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů na trhu s infračervenými topnými panely v České republice. Zaměřuje se na identifikaci faktorů, které ovlivňují nákupní chování spotřebitelů, potřeb a preferencí spotřebitelů, a popisuje jejich nákupní rozhodovací proces. Pro zkoumání chování spotřebitelů na trhu infračervených topných panelů bylo využito zejména dotazníkového šetření realizovaného na vzorku 420 respondentů. Sběr dat probíhal od září do listopadu 2014. Výsledky průzkumu umožnily formulovat doporučení pro výrobce a prodejce působící na trhu s infračervenými topnými panely v České republice.
Chování spotřebitelů při nákupu hudby v ČR
Večeřová, Jana
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů při nákupu hudby v ČR. Zaměřuje se na faktory ovlivňující spotřebitele při nákupu, na proces nákupního rozhodování a na preference a požadavky spotřebitelů. Hlavním zdrojem dat bylo dotazníkové šetření (n = 565). Sběr dat probíhal v říjnu 2014. Ze získaných dat byla provedena segmentace trhu. Výsledky výzkumu umožnily vyvodit závěry a marketingová doporučení pro hudební průmysl v České republice. Doporučení se mohou všeobecně vztahovat pro hudební průmysl.
Spotřební chování na trhu regionálních pivovarů
Budík, Daniel
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu regionálních průmyslových pivovarů a minipivovarů. Práce je zaměřena na identifikaci faktorů, které ovlivňují nejen spotřebitelské chování v této oblasti, ale také jejich preference a potřeby. Literární rešerše představuje problematiku chování spotřebitele, nákupního rozhodovacího procesu a segmentace. Byly definovány důležité právní a daňové aspekty pivovarnictví. Ve vlastní práci je zpracována analýza trhu pomocí sekundárních dat a byly využity kvantitativní i kvalitativní metody primárního výzkumu. Kvantitativní metoda je zastoupena dotazníkovým šetřením, které bylo realizováno na vzorku 503 respondentů (n=503). Kvalitativní výzkum byl uskutečněn pomocí polostrukturovaných rozhovorů se zástupci vybraných regionálních průmyslových pivovarů a minipivovarů. Výzkum byl realizován v listopadu a prosinci roku 2013. Na základě výsledků šetření byly formulovány konkrétní doporučení pro subjekty zvoleného segmentu v České republice.
Chování spotřebitelů na trhu s produkty pro vybraná domácí zvířata
Kotasová, Lucie
Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů na trhu s produkty pro vybraná domácí zvířata. Zaměřuje se na identifikaci faktorů, které ovlivňují nákupní chování spotřebitelů, potřeb a preferencí spotřebitelů a popisuje jejich nákupní rozhodovací proces. Hlavním zdrojem dat pro analýzu spotřebního chování bylo dotazníkové šetření realizované na vzorku 372 respondentů. Kvantitativní šetření bylo doplněno hloubkovými rozhovory (n = 12) a mystery shoppingem. Sběr dat probíhal v březnu 2014. Z dat například vyplynulo, že zákazníka při výběru psího salónu nejvíce ovlivňuje ochota a odbornost personálu. Výsledky průzkumu dále umožnily formulovat doporučení pro prodejce na trhu s produkty pro domácí zvířata v České republice.
Chování spotřebitele na trhu s bytovými doplňky
Volavá, Markéta
Diplomová práce se věnuje chování spotřebitelů na trhu s bytovými doplňky, především faktorům, které je ovlivňují při nákupu, identifikaci průběhu nákupního rozhodovacího procesu a rozdílným preferencím spotřebitelů při nákupu přes internet a v kamenném obchodě. Ke zjištění spotřebitelského chování bylo využito dotazníkové šetření (n = 322), na jehož základě byla provedena segmentace trhu s bytovými doplňky. Výzkumem bylo zjištěno, že trh s bytovými doplňky nelze segmentovat dle demografických kritérií, a proto bylo nutné nalézt jiná, vhodnější segmentační kritéria. Výsledky výzkumu posloužily k vyvození závěrů a marketingových doporučení pro subjekty podnikající na tomto trhu.
Atraktivita layoutu časopisů ve vztahu k nákupnímu chováním
Lukasová, Martina
Tato diplomová práce je věnována grafickým prvků na titulních stránkách časopisů a jejich vlivu na nákupní rozhodovací proces potřebitele. Znalosti a současné přístupy k této problematice jsou sepsány v části s názvem Literární rešerše. Pomocí výzkumu, jenž se uskutečnil na studentech Mendelovy univerzity v Brně ve věku 19 až 26 let, byla sepsána doporučení pro použití barev, fotografií a kreseb, velikostí titulků či oznámení o dárcích zdarma na obálkách magazínů. Byly použity dvě metody kvalitativního výzkumu, a to eye tracking (technologie zaznamenávající pohyb očí) a hloubkový rozhovor. Shrnutí dosažených výsledků je uvedeno ve Vlastní práci.
Spotřebitelské chování a preference na trhu mobilních telefonů
Machaníček, Lukáš
Abstrakt Machaníček, L. Spotřebitelské chování na trhu mobilních telefonů. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2013 Tato diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním na trhu mobilních telefonů. Zaměřuje se na identifikaci faktorů, které spotřebitele ovlivňují v jejich nákupním chování, a popisuje jejich nákupní rozhodovací proces. Pro zjištění spotřebitelského chování bylo využito dotazníkového šetření na vzorku 508 respondentů. Toto kvantitativní šetření bylo dále doplněno o rozhovory v počtu 39 respondentů. Sběr dat probíhal v dubnu roku 2013. Veškeré výsledky byly poté základem pro sestavení modelu spotřebitelského chování na trhu mobilních telefonů.
Determinanty zákaznické spokojenosti v rámci ponákupního chování
Joukl, Jiří ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Bína, Vladislav (oponent)
Cílem bakalářské práce je popsat zákonitosti spotřebního chování, popsat kupní rozhodovací proces spotřebitele, zaměřit se na fázi ponákupního chování a metody její analýzy a aplikovat získané poznatky pro analýzu ponákupního chování zákazníků využívajících mobilní služby společnosti Telefonica Czech a. s.
Determinanty zákaznické spokojenosti v rámci ponákupního chování
Zeman, Matěj ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Bína, Vladislav (oponent)
Cílem bakalářské práce je popsat zákonitosti spotřebního chování, popsat kupní rozhodovací proces spotřebitele, zaměřit se na fázi ponákupního chování a metody její analýzy a aplikovat získané poznatky pro analýzu ponákupního chování zákazníků využívajících mobilní služby společnosti Vodafone Czech Republic a. s.
Nákupní chování a postoje zákazníků maloobchodní jednotky
VÍTKOVÁ, Nikola
Práce je zaměřena na analýzu nákupního chování a postojů zákazníků maloobchodní jednotky. Teoretická část práce se snaží objasnit specifika spotřebního a nákupního chování. Marketingový výzkum se zaměřoval na způsob plánování nákupů respondentů a na hlavní faktory, které toto chování ovlivňují. Pokoušel se nalézt faktory, které ovlivňují nákupní rozhodnutí i bez předem daného plánu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   začátekpředchozí16 - 25  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.