National Repository of Grey Literature 1,485 records found  beginprevious1482 - 1485  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Analýza spokojenosti zaměstnanců
Rýparová, Adéla ; Černá, Jitka (advisor) ; Nováček, Jan (referee) ; Novák, Tomáš (referee)
Práce se ve své teoretické části zabývá marketingovým výzkumem, jeho jednotlivými fázemi a dělením. Praktická část je zaměřena na výzkum spokojenosti zaměstnanců, který byl proveden s časovým odstupem dvou let, porovnává jednotlivé výsledky a navrhuje doporučení pro další vývoj a postup.
Czech Retail Chain's Competitive Position Development
Häuser, Vít ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Bursíková, Marcela (referee)
Analýza konkurenční pozice Jednoty Opava s.d. za pomoci sekundárních dat a nástroje analýzy SWOT. Identifikace tržních výzev a mezer, provedení zákaznického výzkumu trhu za účelem nalezení slabých míst v marketingovém mixu firmu. Segmentace zákaznických skupin. Porovnání s konkurencí.
Ochrana spotřebitele a marketingový výzkum v oblasti bioproduktů a biopotravin
Svobodová, Petra ; Kohoutová, Olga (advisor) ; Průšová, Jana (referee)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu biopotravin a bioproduktů. Zhodnocuje cenu, nabídku, propagaci a distribuci. V práci je zmíněna problematika ekologického zemědělství a ochrany spotřebitele těchto produktů. Praktická část je zaměřena na zjištění povědomí biopotravin a značky bio mezi českými spotřebiteli prostřednictvím dotazníkového šetření.
Comparison of marketing statistic analysis
Havelka, Milan ; Vrabec, Michal (advisor) ; Průša, Milan (referee)
Práce je zaměřena na výzkum trhu rychlo-obrátkového zboží denní spotřeby. Snaží se porovnat dva přístupy k problematice marketingového výzkumu, z pohledu výzkumu maloobchodníků a výzkumu osob, nebo také výzkumu veřejného mínění. Práce je rozdělena do jednotlivých částí, jak každý obdobný výzkum postupuje. V každém oddíle se snažím přiblížit jednotlivá specifika každého výzkumu, snažím se najít společné a odlišné vlastnosti obou výzkumů. Celá studie spočívá v pochopení přístupu k výzkumu obou firem. Jak výzkum postupuje, kde jsou jeho silné a slabé stránky. Záměrem je nalezení společného obou výzkumů. Při pochopení obou přístupů je možnost vytvoření nové báze výzkumu, který vychází z obou přístupů. Také má vymezit využití obou druhů výzkumů v reálném životě firem.

National Repository of Grey Literature : 1,485 records found   beginprevious1482 - 1485  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.