National Repository of Grey Literature 12 records found  previous11 - 12  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Reklamní kampaň společnosti Telefónica O2
Zavázalová, Kateřina ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Vyhlídalová, Jana (referee)
Bakalářská práce analyzuje průběh přípravy reklamní kampaně společnosti Telefónica O2 a poskytuje náměty a doporučení zaměstnancům oddělení marketingové komunikace, vedoucí ke zefektivnění jejich práce. Teoretická část obsahuje doporučené postupy literaturou a praktická část ověřuje, jak to v praxi opravdu funguje. Navíc práce testuje hypotézu, že pouhá změna kreativního zpracování reklamy, bez zesílené intenzity reklamy, má přímý vliv na prodejní výsledky a vnímání nabídky zákazníky.
Nástroje vnitřní komunikace zaměřené na firemní kulturu
Mikulková, Zdeňka ; Nesnídalová, Jitka (advisor) ; Čiháková, Renata (referee)
Cílem práce je vysvětlení pojmu firemní kultury, rozbor nástrojů vnitřní komunikace využívaných pro podporu a žádoucí rozvoj firemní kultury a demonstrování nástrojů interní komunikace ve společnosti Telefónica O2 Czech Republik a.s. Jsou dané nástroje vhodné pro situaci v dané společnosti a jaká je jejich účinnost?

National Repository of Grey Literature : 12 records found   previous11 - 12  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.