Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3,424 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.26 vteřin. 

Employer branding ve stavebnictví
Hralová, Lenka ; Bušina, Filip (vedoucí práce) ; Havlíček, Karel (oponent)
Diplomová práce je zaměřená na aktuální trend v řízení lidských zdrojů, employer branding, který je rozebírán ve smyslu obecné image podniku jako zaměstnavatele, jeho pracovních podmínek a preferencí podniku z pozice stabilního zaměstnavatele. Hlavními cíli práce je posoudit rozsah a závažnost employer brandingu ve stavebnictví v České republice na základě konkrétní společnosti a srovnání s konkurencí. První část obsahuje shrnutí teoretických poznatků, které definují employer branding a jeho nástroje. Část druhá se týká empirického výzkumu ve společnosti Metrostav a.s., mezipodnikového srovnání a dotazníkového šetření mezi žáky a studenty stavebních oborů s cílem vyhodnotit jejich postoje a názory ohledně budoucího zaměstnání v odvětví stavebnictví. V závěru práce je provedeno zhodnocení výzkumu a představeny návrhy k posílení employer brandu společnosti.

Analýza trendů prodejnosti tištěných periodik
Noskyová, Kateřina ; Kubaš, Mario (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o situaci a trendech na trhu s českými tištěnými periodiky. V teoretické části se zabývám důležitými historickými milníky a popisem a významem situace na českém trhu v jeho samostatné historii. V praktické části je provedena podrobná analýza prodejnosti vybraných tištěných periodik, která je vytvořena na základě ověřených dat. Konec praktické části se věnuje výzkumu a potenciální možnosti přechodu z klasických tištěných periodik na ta elektronická. Práce poukazuje na fakta a ukazuje způsoby, kterými je možno zamezit poklesu tržeb na tomto trhu. V závěru jsou shrnutá zanalyzovaná data, na jejichž základě je predikována budoucnost, která trh s největší pravděpodobností čeká.

Utilization of unconventional biomass for energy production
Boumová, Markéta ; Kropáč, Jiří (oponent) ; Pavlas, Martin (vedoucí práce)
This Master's thesis deals with the unconventional biomasses used in the Czech Republic and Spain and their comparison. Initial chapters describe the need of use of unusual biomass, international projects, agreements, and legislations. The following ones consider unusual biomass from food industry of each country with the detailed explanation and comparison of the residues of the sunflower production process and olive production process. The final chapters include detailed comparisons between the biomass from the Czech Republic and Spain, from the perspective of the purchase prices, heating value, and moisture and ash content.

Marketingová strategie značky, Značka pánských oděvů Stones od společnosti Steilmann Praha.
Pařez, David ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Cílem mé bakalářské práce na téma Marketingová strategie značky, značka pánských oděvů Stones od společnosti Steilmann Praha je provedení marketingového výzkumu značky a jeho následné zhodnocení a navržení vlastních úprav marketingové strategie. První část je věnována problematice spotřebitele a jeho chování, popisu co je značka a její historii, definování identity značky, image značky, povědomí a zvyšování hodnoty značky. Dále jsou zmíněny jednotlivé kroky procesu strategického řízení značky. V úvodu následující části je rozebírána aktuální situace na českém trhu s pánskou módou, je představena značka Stones a její historie a krátce je věnována pozornost i jejím konkurentům. V dalším bloku je pokračováno SWOT analýzou a marketingovým mixem. Další částí bakalářské práce je marketingový výzkum značky Stones a vyhodnocení výsledků výzkumu. V závěrečné části jsou navrženy vlastní úpravy marketingové strategie značky v návaznosti na výsledky průzkumu.

Taneční terapie jako pomoc při integraci osob s dětskou mozkovou obrnou
Šourková, Barbora ; Ortová, Marie (vedoucí práce) ; Olšiaková, Jasmína (oponent)
Taneční terapie je formou psychoterapie, kdy hlavním prostředkem změny je pohyb. K této změně člověk používá své vlastní tělo, neboť tělo je fyzickým aspektem osobnosti. Tato terapie pomáhá při vytvoření si pozitivního obrazu o svém těle. Tím také pomáhá k vytvoření pozitivní představy o sobě. Je to nová profese, která je stále v procesu definování sebe sama. Taneční vzdělání a umělecký výkon nejsou v této terapii cílem. Při této terapii se nebere ohled na estetickou stránku pohybu. Řecké sloveso terapie se významově shoduje s českým slovem doprovázeti. Terapeut je tím, kdo doprovází klienta na jeho cestě za uzdravením a sebepoznáním. Hlavním momentem taneční terapie je spojení mezi pohybem těla a prožitkem emocionálním. Spojení body - mind (tělo - mysl) je systém, který musí fungovat snadno a v harmonii. Porušení plynulosti tohoto systému může poukazovat na psychický či fyzický stres. Jedince charakterizuje vztah mezi emocí a pohybem. Vypovídá o tom výraz tváře, postoj těla, velikost prostoru, v němž se tělo pohybuje atd. Pokud psychoterapie změní psychický postoj, dojde ke změně i na úrovní tělesné. V taneční terapii tento princip funguje také, ale opačně. Aktérem změny v chování člověka je tělo. Na povrch vychází také skutečnost, že s rozvojem řeči u člověka se fyzická komunikace stává méně významnou. U...

Porovnání prostředí pro založení startupů v ČR a ve Španělsku
Nevečeřalová, Michaela ; Bolotov, Ilya (vedoucí práce) ; Shubik, Elena (oponent)
Diplomová práce se zabývá Porovnáním prostředí pro zakládání startupu v České republice a ve Španělsku. Cílem práce je zhodnotit, ve které z výše uvedených zemí je příznivější prostředí pro založení startupu. První kapitola je zaměřená na definici startupu a jeho význam a vývoj v obou oblastech. Navazuje druhá část věnovaná procesu zakládání startupu s přihlédnutím na odlišnosti v legislativě a možnosti financování. Poslední kapitola porovnává podnikatelské prostředí a podporu pro vznik startupu v obou státech.

IS – aplikace pro servisní management
Látal, Pavel ; Šoustek, Petr (oponent) ; Matoušek, Radomil (vedoucí práce)
Práce pojednává o elektronickém informačním systému pro evidenci a sledování servisních zásahů, prováděných na lisovacích a stříhacích nástrojích, na vstřikovacích formách a na montážních strojích a montážních linkách ve výrobním závodě společnosti LEAR Corporation Czech Republic, s. r. o. ve Vyškově.

Analýza image produktu Jack Daniel´s Tennessee Fire na českém trhu
Papoušek, Jiří ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Vácha, Pavel (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na nový alkoholický produkt v České republice - Jack Daniel's Tennessee Fire. Je zkoumána jeho popularita mezi spotřebiteli, jeho vztah k ostatním produktům v repertoáru značky a ke konkurenčním výrobkům ostatních značek. Pro přesnější interpretaci výsledků je provedeno dotazníkové šetření. Cílem značky je analyzovat image tohoto produktu na českém trhu a navrhnout případná doporučení pro značku do budoucna, která vycházejí z vlastní analýzy autora a z výsledků dotazníkového šetření.

Analýza environmentálního konfliktu - názory hlavních skupin obyvatel rybničních oblastí ve vztahu k výskytu kormoránů (rybáři a rekreanti) a analýza médií
ŠÍPOVÁ, Martina
Diplomová práce byla vybrána na základě návaznosti na bakalářskou práci. Tato práce je zaměřena na literární rešerši problematiky konfliktů mezi ochranou kormorána a zájmem rybářství, dále na analýzu médií v ČR a konečně i na zpracování názorů různých skupin respondentů (rekreanti z Třeboňska a rybáři ČR). Názory skupin respondentů byly získány vyplněním a zpracováním dotazníků formou řízeného rozhovoru. Z dostupných informací je patrné, že počet chráněného kormorána velkého se neustále zvyšuje a nejen v ČR, ale na celém světě. Tento nárůst počtu kormoránů způsobuje problémy zejména rybářství, protože kormoráni způsobují škody zejména lovením rybí obsádky. Rybáři chtějí za tyto škody náhradu a tak vznikají konflikty, které jsou v dané problémové oblasti většinou medializovány. V problémové oblasti je důležitý názor klíčových skupin obyvatel. Zkoumané skupiny respondentů v této diplomové práci prokazují tyto znalosti: rekreanti na Třeboňsku mají malé znalosti o kormoránovi a o problému který kormorán způsobuje, naopak rybáři jsou velice dobře informováni o tomto problému. Tento fakt je způsobený tím, že rybářů se tento problém přímo dotýká. Media jsou velice důležitá pro řešení konfliktů a pro formování názorů různých skupin lidí. Analýza médií ČR prokázala, že nejvíce mluvčích, kteří iniciují články jsou právě rybáři. Články jsou proto zaměřeny negativně proti kormoránovi. Naopak v článcích chybí tyto mluvčí: zástupci ministerstev, zástupci široké veřejnosti, úředníci a akademičtí vědci. Výsledek sociologické analýzy má zpětnou vazbu na výsledek analýzy médií. Zjistila jsem, že v ČR není vypracován žádný management ochrany ryb proti kormoránovi. Proto navrhuji tento management v nejbližší době vytvořit. Doporučuji inspirovat se od jiných států (např. Velká Británie), které mají tento management již vypracován. Dále navrhuji upravit legislativu ČR pro menší vyplácení náhrady škod způsobené kormoránem.

Islám v médiích (mediální reprezentace sporu o karikatury islámského proroka Mohameda v Mladé frontě DNES)
Sedláčková, Lucie ; Mareš, Petr (oponent) ; Šebesta, Karel (vedoucí práce)
Práce vychází z teoretických a metodologických základu kritické analýzy diskurzu. Na základe vybraných mediálních textu dokazuje, že reprezentace událostí v médiích je podávána z urcité perspektivy. Nevyváženost a predpojatost deníku Mladá fronta DNES dokazuje analýzou intertextuality a na reprezentaci sociálních cinitelu ve sporech o karikatury islámského proroka Mohameda (v období od konce ledna a do konce února 2006). Práce se dotýká teoretického základu mediálních studií s durazem na roli médií pri formování a udržování islamofobie a predsudku ve spolecnosti.