Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  předchozí11 - 15  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Space management vybrané obchodní firmy
RENNEROVÁ, Monika
Pro analyzování space managementu vybrané obchodní firmy, kterou je hypermarket Globus, ČR, k. s., České Budějovice jsem pro svou práci použila hlavně marketingový výzkum, který jsem provedla pomocí dotazníkového šetření Z výsledků, které respondenti v dotazníku uvedli je zřejmé, že preferují nákup v hypermarketu Globus před ostatními obchodními firmami, a to proto, že hypermarket Globus má velký sortiment potravinářského i nepotravinářského zboží, možnost oběda, posezení, přehlednost zboží v regálech a dostatek parkovacích míst. Dále jsem zjistila, že regálové uspořádání v hypermarketu Globus zákazníkům převážně vyhovuje. Zákazníci, kteří nesouhlasí s rozvrhnutím space managementu v Globusu, nejsou spokojeni s rozmístěním nápojů a potravin na opačných stranách hypermarketu. Změnu nepovažuji za rozumné řešení, nápoje mají vlastní sklad a rampu na příjem od dodavatele, přemístění nápojů k potravinám by tedy znamenalo přemístit i sklad. Mimo jiné by hypermarket přišel i o část zisků, které získává právě tím, jak má navržené regálové uspořádání celé prodejny. Zákazník prochází celým hypermarketem a nevědomky se dostane i do oddělení, který by jinak nenavštívil a to je možnost, že si zakoupí zboží, které původně neměl v plánu.
Supermarkety a nákupní centra v ČR
Pýchová, Barbora ; Kouba, Vojtěch (vedoucí práce) ; Šulcová, Irena (oponent)
Práce "Supermarkety a nákupní centra v ČR" se věnuje vývoji, současnému a budoucímu stavu supermarketů a nákupních center v České republice. Zaměřuje se také na kulturu a změnu životního stylu, která ovlivnila českou společnost. Poukazuje na ekonomickou situaci, na niž měla dopad celosvětová finanční krize a porovnává situaci na českém trhu se zahraničím. Konkrétní příklady se zabývají vybranými nákupními centry v hlavním městě Praha.
Analýza obchodní strategie retailingové firmy Globus na českém trhu
Jáč, Marek ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tématem bakalářské práce je retailingová společnost Globus a její obchodní politika na českém trhu. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola je věnována představení společnosti Globus a jejímu postavení na českém trhu. Druhá kapitola se zabývá marketingovou strategií společnosti. Třetí kapitola vyhodnocuje dotazníkové šetření, které proběhlo ve dvou hypermarketech společnosti Globus. Práce popisuje specifický přístup společnosti Globus na českém retailingovém trhu. Závěrem práce je, že firma Globus má díky své politice orientované na co největší pohodlí zákazníka dobré předpoklady uspět na stále více konkurenčním českém retailingovém trhu.
Marketingový výzkum návštěvnosti hypermarketů
Žák, Vítězslav ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Mottlová, Libuše (oponent)
Marketingový výzkum, pozorování, zabývající se návštěvností hypermarketu v jednotlivých dnech a časech. Představení instore radia jako reklamního média. Reklama v místě prodeje.
Kritéria zákazníků při výběru prodejny - obchodního řetězce
Beránková, Iva ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na nákupní chování obyvatel Prahy - Letňan, přičemž důraz je kladen především na přítomnost dvou velkých hypermarketů Globus a Tesco. Mezi hlavní cíle patří tyto dva řetězce porovnat na základě hodnocení letňanských zákazníků, zjistit podle kterých kritérií se tito zákazníci rozhodují při výběru prodejny a zároveň porovnat zákazníky nakupující v Tescu se zákazníky nakupující v Globusu. K dosažení těchto cílů slouží vlastní výzkum mezi obyvateli Letňan.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   předchozí11 - 15  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.