|
Evaluace Obchodní akademie Ostrava podle modelu zvyšování kvality školy
Dannenfeldtová, Karin Bc. ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Steinbachová, Štěpánka (oponent)
Práce se zabývá hodnocením Obchodní akademie Ostrava, podle Modelu zvyšování kvality školy. Model hodnotí jednotlivé oblasti: Vizi školy, podmínky ke vzdělávání, školní vzdělávací program, průběh vzdělávání, kulturu školy, řízení školy, zajišťování kvality školy, výsledky vzdělávání.V závěru jsou objasněny důvody zákonné povinnosti provádění sebehodnocení, ale také přínosy, které sebehodnocení přináší V přílohách je dále uvedena SWOT analýza, dotazník pro rodiče a studenty
|
| |
|
Kvalita biopotravin
Táborská, Kateřina ; Chvojková, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Diplomová práce se zabývá otázkou kvality biopotravin ve srovnání s konvenčními potravinami. Kvalita je posuzována z hlediska zdravotní nezávadnosti v podobě možného ohrožení ze strany potravinových aditiv. Ty jsou posuzovány jako významné kritérium jakosti. Také hodnotí kvalitu pomocí znaků jako jsou trvanlivost, organoleptická vhodnost a výživová hodnota. Zároveň je v práci zpracován spotřebitelský dotazník, týkající se místa, sortimentu, spokojenosti zákazníků a frekvence nákupu biopotravin.
|
|
Zavádění systému managementu jakosti do výrobního podniku
Král, Pavel ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Bokota, Lubomír (oponent)
Práce se zabývá zavedením systému managemntu jaksoti do výrobního podniku. Pro podnik byl vybrán systém řízení kvality podle řady mezinárodních norem ISO 9000. Cílem práce je aplikace požadavků normy ISO 9001 do systému managementu společnosti, úspěšné zavedení systému managementu kvality a příprava společnosti na certifikaci s tím spojenou. Dalším cílem je posoudit výhody a nevýhody tohoto zavedení a sdělení doporučení do budoucí činnosti společnosti.
|
|
Řešení vybraných problémů v rámci mikrologistiky daného podniku
Vinický, Jaroslav ; Lukšů, Vladimír (vedoucí práce) ; Lukšů, Vladimír (oponent)
Práce hodnotí možnosti zavedení dílčích logistických, kvalitativních a výrobních procesů při plánování výrobní linky. V práci jsou popisovány jednotlivé metody, které umožňují docílit zkapacitnění výrobní linky. V oblati mikrologistiky se jedná především o formy zásobování - milkrun, zásobování zezadu, přeseřízení v taktu, nivelizace, v oblasti kvality - Poka-Yoke, 5S a v oblasti výroby - Hanedashi, ztaktování linky, flexibilní počet lidí na lince.
|
|
Analýza vybraného sortimentu spoločnosti IKEA z hľadiska hodnoty pre zákazníka
Medvecová, Gabriela ; Vlček, Radim (vedoucí práce) ; Kraus, Ondřej (oponent)
Teoretická část se zaobírá pojmami jako hodnota pro zákazníka, komerčná úspěšnost ve vztahu k hodnotě pro zákazníka. Pojednává se taky o teorii funkce a funkčního přístupu. Jsou uvedeny různé metody stanovení hodnoty významu funkcí, metody stanovení stupně splnění funkcí a metody stanovení nákladů na tyto funkce. V praktické části se zjišťuje závislost mezi velikostí objemu prodejú vybaných matrací Sultan společnosti IKEA na ukazateli hodnoty pro zákazníka.
|
| |
| |
| |
|
Zkušenosti se zavedením a uplatňováním požadavků na systém managementu jakosti dle ISO 9001 ve vybrané firmě.
Jiránek, Milič ; Janoušková, Alena (vedoucí práce) ; Šindelář, Petr (oponent)
Seznámení s problematikou systému managementu jakosti. Historie a pojetí jakosti, důvody zájmu o jakost, přístupy k zabezpečování jakosti, přístupy k zabezpečování jakosti ve smyslu norem řady ISO 9000, Mezinárodní organizace pro normalizaci ISO, vývoj systému managementu jakosti podle souboru norem ISO 9000, struktura revidovaných norem, principy norem ISO 9000, procesní přístup, obecný obsah normy ISO 9001. Poskytnutí návodu, jak budovat QMS v organizaci. Popsání zkušeností se zavedením a uplatňováním požadavků na systém managementu kvality dle normy ISO 9001 v malé firmě podnikající v oboru zahradnictví. Posouzení přínosů i nevýhod spojených s implementací QMS do podnikové praxe.
|