National Repository of Grey Literature 104 records found  beginprevious102 - 104  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
The Communication Strategy of the Siemens Company and the Analysis of Its Efficiency
Maleninská, Eva ; Král, Petr (advisor) ; Karlíček, Miroslav (referee)
This thesis is focused on communication strategy of the Siemens company with emphasis on the communication activities of the Czech companies of the Siemens group and on the particular marketing campaign. The theoretical part explains the term "communication strategy" and describes the process of marketing communication and various models referring to the marketing communication. Furthermore, it characterizes particular tools of the communication mix and also deals with marketing research. The practical part provides general information about the Siemens company and a description of the communication activities of the company which are focused on the increase of the brand knowledge and strenghtening of the company image. This part also deals with the changes in the communication strategy after 2003 and the characterization of the Czech marketing campaign "We Like Being In the Czech Republic". The evaluation of the effects of the performed changes and the marketing campaign for the image of the Siemens company is the content of the final chapter. This evaluation results from the findings of the image analyses carried out by an independent research agency.
Outsourcing v rámci nákupu v spoločnosti Siemens
Hanusková, Martina ; Lukáš, Zdeněk (advisor) ; Cupák, Patrik (referee)
Práca v prvej časti rozoberá outsourcing všeobecne a z hľadiska outsourcovania podnikových činností. Druhá časť sa zameriava na spoločnosť Siemens a jej nákupné schopnosti a divízie zaberajúce sa nákupom. V tretej časti práce sa podrobne rozoberá postup nákupu implementovaný v spoločnosti Siemens, praktický význam strategického a operatívneho nákupu.
Vývoj intranetu společnosti Siemens s.r.o.
Hampelová, Dominika ; Studený, Jaromír (advisor) ; Záleský, Pavel (referee)
Bakalářská práce je zaměřená na intranet společnosti Siemens s.r.o. Zaprvé je v práci souhrn teoretických znalostí z oblasti podnikových informačních systému a jejich následná aplikace na vybranou společnost. Je zde popsán vývoj intranetu společnosti Siemens s.r.o. Dále dochází ke zhodnocení aktuálního stavu podnikového informačního systému. Práce analyzuje systém jak z pohledu uživatele, tak i ze strany editora. Na základě poznatků získaných z dotazníku vyplněného zaměstnanci jsou zde uvedeny návrhy na vylepšení celého systému, a to návrh SMS aplikace, online nástěnky a integrace intranetu celé společnosti. V závěru dochází ke zhodnocení navržených vylepšení a jejich náročnosti na implementaci.

National Repository of Grey Literature : 104 records found   beginprevious102 - 104  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.