Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 119 záznamů.  začátekpředchozí100 - 109další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Elektronická šachovnice na FITKitu
Kubín, Jakub ; Zachariášová, Marcela (oponent) ; Kaštil, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou, návrhem a implementací hry šachy na platformě FITkit. K platformě je připojen VGA monitor, na kterém je zobrazena šachovnice s figurami. Hra je ovládána pomocí klávesnice na FITkitu. Práce popisuje realizaci jednotky pro zobrazení šachovnice, implementovanou v programovatelném hradlovém poli. Software v mikrokontroléru řídí zobrazovací jednotku, generuje možné tahy a kontroluje tahy figur. Součástí kontrol je i zda král nemá šach a zdali hra neskončila matem nebo patem.
FITkit jako programátor mikrokontrolerů
Mareš, Jan ; Strnadel, Josef (oponent) ; Vašíček, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá možností využití FITkitu jako programátoru mikrokontrolérů Microchip PIC a Atmel AVR. Rozvádí možnosti programování mikrokontrolérů a postupy, které je třeba při programování dodržet. V další části popisuje praktickou implementaci programu pro FPGA, který je schopen tyto mikrokontroléry programovat a také implementaci příslušné ovládací aplikace pro PC. Nakonec práce zhodnocuje výsledky s ohledem na rychlost programování.
Grafické rozhraní pro konfiguraci periferních modulů MCU
Petr, Martin ; Bartoš, Pavel (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje návrh, implementaci a testování aplikace, která zprostředkovává generování konfiguračních souborů mikrokontroléru, pomocí grafického uživatelského rozhraní. Výstupem této aplikace jsou soubory s funkcemi, které lze přidat do projektu s daným mikrokontrolérem.
Zobrazování s rotačním displejem
Konečný, Ondřej ; Šimek, Václav (oponent) ; Růžička, Richard (vedoucí práce)
Práce se zabývá postupem vývoje hardware a programového vybavení pro rotační displej, který využívá pro snímání polohy údajů z akcelerometru. Je v ní vysvětlen princip fungování rotačního displeje a použitých součástek. Dále jsou diskutovány různé možnosti využití akcelerometru pro tento účel a je vysvětlen princip řešení problému časování zobrazování na tomto displeji. V závěru práce srhnuje výsledky dosažené při vývoji a diskutuje možné budoucí rozšíření vyvinutého zařízení o další funkce.
USB keylogger
Lojda, Jakub ; Šimek, Václav (oponent) ; Vašíček, Zdeněk (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a praktickou realizací USB keyloggeru. Úvodní teoretická část je věnována sběrnici USB a popisu SD karet. Dále popisuje zvolený MCU Vinculum VNC2 a zacházení s dostupnými ovladači k tomuto obvodu. V dalších částech je podrobně rozebrán návrh a realizace firmware takového zařízení, včetně závěrečného měření propustnosti a identifikace nejslabších míst předloženého řešení. Následuje stručný popis výroby DPS. Součástí práce jsou i CD s kompletním zdrojovým kódem, schématem a rozložením DPS v programu Eagle, seznam potřebných součástek a fotografie hotového keyloggeru.
Aplikace založené na akcelerátoru gravitačního zrychlení
Horník, Jakub ; Mikušek, Petr (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Práce se zabývá možnostmi využití akcelerometru v praxi. Cílem práce bylo vybrat několik typických aplikací založených na akcelerátorech gravitačního zrychlení a realizovat je. Akcelerometr byl k dispozici na vývojovém kitu Freescale MC1321x. Výsledná aplikace je implementována v jazyce C++ spolu s knihovnou wxWidgets pro vytvoření GUI.
Jednoduchá hra pro platformu FitKit
Šubr, Jiří ; Straka, Martin (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá implementací jednoduché hry. Tato hra je implementována na platformě FITkit. Je zde popsána implementace softwaru pro mikrokontrolér a implementace hardwaru v programovatelném hradlovém poli.
Herní konzole s 8bitovým procesorem
Vitko, Petr ; Fedra, Zbyněk (oponent) ; Frýza, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na vývoj aplikací pro herní konzolu. Aplikace jsou programovány v jazyce symbolických adres a v jazyce C. Konzolu tvoří 8-bitový mikroprocesor AVR ATmega32, monochromatický LCD displej s rozlišením 128x64 bodů a pro snadné ovládání je připojen joystick.
Knihovna pro programování mikrokontrolérů nezávisle na jejich rodině
Konečný, Ondřej ; Strnadel, Josef (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem knihovny pro vývoj aplikací pro mikrokontroléry nezávisle na cílové platformě. Po stručném shrnutí stávající situace je rozebírán návrh architektury, která umožní zakrýt specifika různých modelů MCU a poskytnout jednotné API pro jejich ovládání. Dále jsou definovány požadavky na funkčnost a chování jednotlivých modulů, které knihovna umožňuje obsluhovat. Tato sekce je následována popisem technik využitých při implementaci jakožto i specifika vybraných platforem. V závěru práce nastiňuje směr, kterým by se mohl ubírat další vývoj.
Digitální osciloskop na platformě FITkit
Veškrna, Ondřej ; Vašíček, Zdeněk (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem zařízení, které umožní sledovat průběh měřeného signálu na obrazovce počítače na principu digitálního osciloskopu. Řídicím prvkem zařízení je programovatelné hradlové pole osazené na platformě FITkit. Konfigurace hradlového pole má za úkol řídit vzorkování vstupního signálu a získané vzorky odesílat prostřednictvím USB rozhraní do počítače. Aplikace implementovaná na PC se pokusí signál rekonstruovat a výsledek zobrazí na monitoru počítače.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 119 záznamů.   začátekpředchozí100 - 109další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.