Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 384 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Neurophysiological methods and techniques in marketing research in Czech republic
Petty, Silvia ; Průšová, Petra (vedoucí práce) ; Vinopal, Jiří (oponent)
Zdokonalenie nástrojov neurovedy a ich širšia dostupnosť umožňuje obohatiť doteraz využívané kvalitatívne a kvantitatívne výskumné metódy a techniky o takzvané neurofyziologické metódy a techniky, ktoré nám pomahájú zistiť, čo si respondenti skutočne myslia. V Českej republike sú tieto metódy pomerne nové. Agentúry zameriavajúce sa na výskum trhu s ich používaním začali v roku 2010 a momentálne sú v štádiu ustáľovania techník, ktoré v svojom portfóliu ponúkajú. V akademickom svete sa však o nich veľa nehovorí, neexistuje žiadna príručka pre sociológov a študentov sociológie a táto práca si preto kladie za cieľ im neurofyziologické výskumné metódy a techniky priblížiť a konkrétne predstaviť, vymedziť ich vetvu vo výskumných metódach, poukázať na ich výhody, nevýhody i limity ako nástroja marketingového (prípadne sociologického) výskumu v porovnaní s tradičnými metódami a technikami, zmapovať súčasnú situáciu ich používania v Českej republike, zamyslieť sa nad etickou otázkou ich využívania a ich budúcnosťou.
Od zadání k reklamě - reklamní komunikace v sociologické perspektivě
Novák, Michal ; Tuček, Milan (vedoucí práce) ; Hendl, Jan (oponent)
Diplomová práce pojednává o problematice přenosu informace v reklamní komunikaci. Na pozadí klíčových sociologických teorií se snaží popsat, jak smysluplná reklamní komunikace vzniká a jaká na jaká úskalí lze při její tvorbě narazit. Zdůrazňuje zásadní potřebu poznání účastníků komunikace, odesílatele a příjemce - v marketingové praxi značky a její cílové skupiny. S využitím teoretických přístupů k procesu komunikaci zejména v podobě recepční teorie Stuarta Halla, Elaboration Likelihood Modelu Cacioppy a Pettyho nebo Laswellovy formule popisuje sofistikovaný, byť zjednodušený proces tvorby profesionální reklamní komunikace s ohledem na analýzu možností a zájmů komunikátora, na správné kódování jako předpoklad preferovaného dekódování, na intervenující šumy a na charakter využitého média. Praktická část práce se opírá především o studii kampaně internetového prodejce parfému a kosmetiky Parfums.cz v roce 2014 s využitím unikátních analytických dat z celého průběhu přípravy nové komunikační strategie. Cílem práce je ukázat reálný proces tvorby kampaně - získání odpovědí na marketingovou troj-otázku KDO, CO a JAK - od zadání přes exekutivní tvorbu sdělení až po vyhodnocení efektivity komunikace - změny vnímání či chování cílové skupiny značky - tedy dosažení preferovaného čtení.
Hodnocení výkonnosti podniku
Žák, Maxim ; Hornungová, Jana (oponent) ; Pavláková Dočekalová, Marie (vedoucí práce)
Tato Bakalářská práce se zaobírá tématem měření a hodnocení výkonnosti podniku v průběhu let 2019-2022. První část práce je zaměřena na teoretická východiska práce, která jsou následně využita v analytické části. Druhá část práce je analýza vybrané společnosti za pomoci jejich účetních výkazů a interpretace výsledků analýzy. Poslední část práce obsahuje návrhy na zlepšení výkonnosti podniku využitím předem získaných znalostí.
Detection of fraudulent real estate advertisements
Frátrik, Tomáš ; Homoliak, Ivan (oponent) ; Firc, Anton (vedoucí práce)
The advent of the Internet has led to a rise in the number of Internet users. Internet ad fraud refers to a form of online crime where individuals or businesses publish deceptive real estate advertisements to defraud unsuspecting victims. The purpose of this thesis is to provide an overview of real estate ad frauds found on websites that allow anyone to post real estate ads on their websites. And also provide a tool, that determines the probability of fraudulent advertisement of real estate chosen by user from supported web portals.
Tvorba reklamního videa pomocí neuronových modelů
Taipova, Evgeniya ; Švec, Tomáš (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření systému pro automatickou generaci reklamních videí z textových popisů, který usnadní uživatelům bez zkušeností ve videoprodukci ušetřit čas a peníze. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. První část využívá generativní modely Stable Diffusion a Stable Video Diffusion pro tvorbu vizuálního obsahu a GPT-3.5 Turbo pro vytváření scénářů k reklamním videím. Druhá část je webová aplikace, která slouží uživatelům k zadávání potřebných informací pro reklamy a k zobrazení hotových videí. Tento systém zjednodušuje a urychluje proces tvorby různých typů reklam.
Marketingový plán
Křelina, Adam ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Marciánová, Pavla (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingový plán pro společnost C&A. Práce popisuje pomocí analýz a následného návrhu prvky, které budou sloužit ke zvýšení povědomí, tržeb a počtu členů věrnostního programu C&A For You. Návrh na propagaci byl vytvořen s dobou trvání na jeden rok.
Marketingový mix vybraného podniku
KLEPLOVÁ, Martina
Práce se zabývá vyhodnocováním dotazníkového šetření marketingového prostředí Restaurace Solnice v Českých Budějovicích. Následně je provedena SWOT analýza pro zjištění postavení na trhu. Cílem práce je na základě výsledku dotazníku a SWOT analýzy navrhnout možnosti ke zlepšení marketingového mixu.
Marketingová strategie podpory prodeje zboží a služeb
Daniel, Petr ; Křenek, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Práce zpracovává problematiku prodeje IT (Informačních Technologií) zboží a služeb. Analyzuje stávající zákazníky, služby, které se pro ně zpracovávají, komunikaci a prodej nového zboží. Jaká je spokojenost aktuálních zákazníků, kde jsou nedostatky a tyto nedostatky minimalizovat nebo úplně odstranit. S pomocí strukturovaného dotazníku a dalších analytických metod vylepšit spokojenost se službami a prodejem zboží u stávajících i možných budoucích zákazníků. Výsledkem práce jsou návrhy na zlepšení celkové marketingové politiky firmy.
Návrh marketingové kampaně pro nový výrobek vybrané společnosti
Tomášek, Vojtěch ; Machala, Jan (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh marketingové kampaně pro domácí bateriové uložiště AES, pro společnost FENIX Trading s.r.o., člena skupiny FENIX GROUP a.s., která se zabývá marketingovými záležitostmi skupiny. Kampaň vychází z výstupů provedených analýz aktuální situace společnosti a zadání společnosti samotné. Na konci práce je také uvedeno doporučení pro zhodnocení efektivnosti kampaně.
Návrh na rozšíření obchodních činností firmy AC s. r. o.
Dokoupilová, Dagmar ; Saňáková, Dana (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
V uvedené diplomové práci předkládám návrhy, které se vztahují k rozšíření a zefektivnění obchodních činností firmy, úpravy a rozšíření skladovacích prostor, k rozšíření a zajištění větší účinnosti komunikačních činností, rozšíření prodeje vlastní značky, zefektivnění prodejních tras dealerů, atp. Tyto návrhy by měly vést k rozšíření a stabilizaci firmy v současných konkurenčních podmínkách spojených s existující hospodářskou krizí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 384 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.