Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Funkční analýza rizik (FHA) 4-místného letounu pro osobní dopravu
Jakl, Jan ; Weisman, Andrej (oponent) ; Hlinka, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce na začátku zahrnuje ucelený přehled nehodovosti letadel v této kategorii 2-6ti místných letadel pro osobní přepravu. Jelikož je tato práce zaměřena na autopiloty, tak nechybí ani základní přehled nejpoužívanějších autopilotů, které můžeme v těchto letadlech najít nyní, ale i v budoucnu. Funkční analýza rizik (FHA) pro 4-místný letoun pro osobní dopravu převážně zkoumá katastrofické případy selhání funkce, které jsou ve většině případů doplněny pravděpodobnostmi výskytu převzatých z různých databází. Letoun, pro který je vytvářena tato analýza bude přednostně vybaven přístroji pro IFR lety. Nechybí ani stručný přehled předpisů nutných pro zástavbu těchto systémů do letounu. Na konci této práce je návrh palubní desky, jako návrh uspořádání přístrojového vybavení pro budoucí letouny s důrazem na maximální přehlednost.
Aplikace technik k zajištění bezpečnosti a spolehlivosti soustav kosmických prostředků
Horčička, Marek ; Koštial, Rostislav (oponent) ; Weisman, Andrej (vedoucí práce)
Práce řeší postupy zajištění bezpečnosti a spolehlivosti u kosmických prostředků. Popisuje metody a aplikuje je na příkladu malého komerčního satelitu.
Aplikace technik k zajištění bezpečnosti a spolehlivosti soustav kosmických prostředků
Horčička, Marek ; Koštial, Rostislav (oponent) ; Weisman, Andrej (vedoucí práce)
Práce řeší postupy zajištění bezpečnosti a spolehlivosti u kosmických prostředků. Popisuje metody a aplikuje je na příkladu malého komerčního satelitu.
Funkční analýza rizik (FHA) 4-místného letounu pro osobní dopravu
Jakl, Jan ; Weisman, Andrej (oponent) ; Hlinka, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce na začátku zahrnuje ucelený přehled nehodovosti letadel v této kategorii 2-6ti místných letadel pro osobní přepravu. Jelikož je tato práce zaměřena na autopiloty, tak nechybí ani základní přehled nejpoužívanějších autopilotů, které můžeme v těchto letadlech najít nyní, ale i v budoucnu. Funkční analýza rizik (FHA) pro 4-místný letoun pro osobní dopravu převážně zkoumá katastrofické případy selhání funkce, které jsou ve většině případů doplněny pravděpodobnostmi výskytu převzatých z různých databází. Letoun, pro který je vytvářena tato analýza bude přednostně vybaven přístroji pro IFR lety. Nechybí ani stručný přehled předpisů nutných pro zástavbu těchto systémů do letounu. Na konci této práce je návrh palubní desky, jako návrh uspořádání přístrojového vybavení pro budoucí letouny s důrazem na maximální přehlednost.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.