Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh systému odměňování a motivace zaměstnanců společnosti VOP GROUP, s.r.o.
Wagnerová, Hana ; Kiša, Jiří (oponent) ; Mucha, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá systémem hodnocení, motivace, odměňováním zaměstnanců a poskytováním zaměstnaneckých benefitů u vybraného zaměstnavatele. Na základě teoretických poznatků a výsledků analýzy zaměstnavatele navrhuje změny systému odměňování a motivace. Tento návrh má za úkol podpořit zkvalitnění vztahů mezi zaměstnavatelem a zaměstnanci.
Rozvoj obchodních aktivit slovenské společnosti s bezlepkovými produkty
Fialová, Silvie ; Wágnerová, Hana (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit slovenské společnosti Nutribak s.r.o. na českém trhu, se zaměřením na bezlepkové produkty. Vytvořené řešení vychází z kritické rešerše soudobé literatury z oblasti marketingu, managementu a obchodu, které je následně aplikováno na vybranou společnost. Na základě zjištění z provedené analýzy současného stavu bylo navrhnuto řešení, které poskytne společnosti plán rozvoje obchodních aktivit a upevní jejich pozici na českém trhu
Marketingová komunikace v oblasti atopické kosmetiky
Šedivá, Zuzana ; Wagnerová, Hana (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá nástroji marketingu a marketingového mixu. První část práce je zaměřena na teoretické a všeobecné pojetí marketingu a marketingového mixu, ale také komunikačního mixu, ve kterém jsou jednotlivé nástroje podrobně vysvětlené. V druhé části je zpracována praktická část, kde je proveden průzkum trhu výrobku, a jsou doporučeny návrhy na zlepšení komunikace společnosti vůči zákazníkům.
Podpora prodeje a reklama sportovního centra
Neugebauer, Karel ; Wagnerová, Hana (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
V této bakalářské práci je zanalyzována společnost GladiatorsZone v Ivančicích, která je na trhu již od roku 2014. První kapitola je věnována vysvětlení elementárních prvků marketingu, které bude potřeba pochopit pro využití v následujících kapitolách. Druhá část je zaměřena na analýzu společnosti, zjištění marketingové situace podniku a průzkum spokojenosti zákazníků. Ve třetí části jsou spojeny všechny dosažené poznatky, na jejich základě jsou pak předloženy náměty a možnosti, které by mohly vést k vyšší návštěvnosti, větší spokojenosti zákazníků, a tím pak ke zlepšení postavení společnosti na trhu.
Posílení konkurenceschopnosti účetního střediska Pneuservis ve VOP GROUP, s.r.o.
Wagnerová, Hana ; Misiorz, Roman (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá posilováním konkurenceschopnosti účetního střediska Pneuservis ve VOP GROUP, s.r.o., který má v současné době finanční problémy a není dostatečně konkurenceschopný. Na základě strategické analýzy jsou provedeny návrhy. Pneuservisu VOP GROUP, s.r.o. je navržena konkurenční strategie, jejíž součástí je stanovení vize, mise a strategických cílů. Cílem je získat nové zákazníky a posílit tak konkurenceschopnost Pneuservisu VOP GROUP, s.r.o..
Studie průběhu zakázky ve vybrané společnosti
Červená, Nikola ; Wagnerová, Hana (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na studii průběhu zakázky ve vybraném podniku. Spolupracovala jsem s vybranou společností, která se zabývá dodávkou technologií a zařízení pro oblasti úpravy a dezinfekce vody. V teoretické části se zabývám vysvětlením základních pojmů, které jsou spjaty s průběhem zakázky. V analytické části se věnuji popisu současného stavu průběhu zakázky ve vybraném podniku a na základě těchto informací navrhuji řešení, která by měla vést ke zlepšení zakázkového řízení.
Agresivita v diskusích na iDNES.cz
WAGNEROVÁ, Hana
Tato diplomová práce se zabývá jazykovou agresivitou v internetových diskusích na webovém portálu iDNES.cz. Sleduje průběh komunikace mezi jednotlivými účastníky diskuse a analyzuje jejich příspěvky z hlediska stylistického a lexikálního. Cílem diplomové práce je zjistit, jakým způsobem se agresivita projevuje, jaké jazykové prostředky mluvčí využívají a u kterých témat se agresivní chování a vyjadřování vyskytuje nejčastěji. Pokusí se také určit, z jakých důvodů se komunikanti v diskusích k takovému jednání uchylují a zda je možné tomu nějakým způsobem předcházet. Nejprve je analyzována internetová diskuse jako typ komunikačního procesu, zkoumá se její charakter a vztah k jiným druhům komunikace. Následně se práce zabývá konkrétními jazykovými prostředky, které se v diskusích vyskytují. Materiál je čerpán ze sekce Zpravodajství na serveru iDNES.cz.
Podpora prodeje a reklama sportovního centra
Neugebauer, Karel ; Wagnerová, Hana (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
V této bakalářské práci je zanalyzována společnost GladiatorsZone v Ivančicích, která je na trhu již od roku 2014. První kapitola je věnována vysvětlení elementárních prvků marketingu, které bude potřeba pochopit pro využití v následujících kapitolách. Druhá část je zaměřena na analýzu společnosti, zjištění marketingové situace podniku a průzkum spokojenosti zákazníků. Ve třetí části jsou spojeny všechny dosažené poznatky, na jejich základě jsou pak předloženy náměty a možnosti, které by mohly vést k vyšší návštěvnosti, větší spokojenosti zákazníků, a tím pak ke zlepšení postavení společnosti na trhu.
Rozvoj obchodních aktivit slovenské společnosti s bezlepkovými produkty
Fialová, Silvie ; Wágnerová, Hana (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit slovenské společnosti Nutribak s.r.o. na českém trhu, se zaměřením na bezlepkové produkty. Vytvořené řešení vychází z kritické rešerše soudobé literatury z oblasti marketingu, managementu a obchodu, které je následně aplikováno na vybranou společnost. Na základě zjištění z provedené analýzy současného stavu bylo navrhnuto řešení, které poskytne společnosti plán rozvoje obchodních aktivit a upevní jejich pozici na českém trhu
Marketingová komunikace v oblasti atopické kosmetiky
Šedivá, Zuzana ; Wagnerová, Hana (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá nástroji marketingu a marketingového mixu. První část práce je zaměřena na teoretické a všeobecné pojetí marketingu a marketingového mixu, ale také komunikačního mixu, ve kterém jsou jednotlivé nástroje podrobně vysvětlené. V druhé části je zpracována praktická část, kde je proveden průzkum trhu výrobku, a jsou doporučeny návrhy na zlepšení komunikace společnosti vůči zákazníkům.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
11 Wagnerová, Hana
1 Wágnerová, Helena
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.