Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Manažerská komunikace v podniku
Růžičková, Barbora ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Vidlař, Pavel (oponent)
Bakalářská práce se zabývá významem manažerské komunikace v podniku. Především jsou zdůrazněny různé formy komunikace v podnikatelském prostředí, efektivní strategie úspěšného dorozumívání v organizaci, taktika krizové komunikace, nejčastější bariéry, konflikty a jejich překonávání. Dále se práce zaměřuje na problémy a změny související se současným trendem globalizace, kterými jsou odlišnosti v dorozumívání v nadnárodních společnostech nebo vliv technologie. Způsob komunikace v praxi je demonstrován v analýze dotazníkového šetření mezi manažery firmy Lafarge Cement, a.s. Primární data byla získávána ze zodpovězených emailů, kterého se zúčastnilo 5 manažerů této firmy. Dle vyhodnocení odborných odpovědí lze říci, že teoretické poznatky z oblasti forem komunikace a efektivní strategické komunikace se často shodují s praxí. Zřejmé je, že komunikaci není radno podceňovat a v praxi je správné dorozumívání jeden z nejdůležitějších faktorů úspěšné společnosti. Manažeři výše zmíněné firmy popisují i krizovou komunikaci, kde vychází z postupů a doporučení psaných v odborné literatuře. Výsledný rozbor manažerských odpovědí jasně ukazuje, že ačkoli je v praxi na správnou komunikaci kladen velký důraz (školení, motivace, hodnocení), téměř nikdy nelze dosáhnout dokonalého dorozumívání napříč celou organizací a manažeři ve firmě musí neustále čelit bariérám a v této oblasti se vzdělávat.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.