Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Informovanost žáků vybraných středních škol o chování během mimořádných událostí
Veinlichová, Kristýna ; Váchová, Alena (vedoucí práce) ; Hanušová, Jaroslava (oponent)
Tato práce se zabývá mimořádnými situacemi a chováním během mimořádných situací. Cílem práce bylo zjistit, zda žáci vybraných středních škol ví, co to mimořádné situace jsou a jak by se během nich měli zachovat. Na základě vyhodnocení dotazníků, které žáci vyplnili, vytvářím konstrukci možné přednášky, která by mohla zlepšit povědomí žáků o dané problematice. V teoretické části práce je popsána definice mimořádných událostí. Dále se zabývám tím, jak probíhá varování obyvatelstva, evakuace i ukrytí obyvatel, pokud dojde ke vzniku mimořádné události. Dále se zabývám tím, jak postupovat v konkrétních mimořádných situacích. Mimořádné situace jsou vybrány podle pravděpodobnosti vzniku na našem území. Důležitá je i část věnovaná složkám integrovaného záchranného systému, které zasahují v případě mimořádných situací. Teoretická část přináší informace důležité k vyhodnocení dotazníků, které byly použity jako výzkumný nástroj v praktické části. V praktické části vyhodnocuji celkem 175 dotazníků od žáků z vybraných středních škol. Výsledky shrnuji do několika tabulek. Z dotazníků můžeme vyčíst i jaký stupeň studia žáci uvádí jako ten, kde se s problematikou mimořádných událostí setkali. Respondenti odpovídali na otázky týkající se zařazení podle ročníků a věku, postojů vůči vlastním vědomostem v dané...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.