Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podoba a funkce didaktické hry ve 4. a 5. ročníku základní školy
Vélová, Lucie ; Hejlová, Helena (vedoucí práce) ; Kargerová, Jana (oponent)
Anotace: Diplomová práce se zabývá podobou a funkcí didaktické hry pro žáky 4. a 5. ročníku. Na základě jejich emocionálního, intelektového a sociálního vývoje hledá vhodné typy her pro žáky této věkové skupiny. Dále se zabývá rozdělením didaktických her a jejich zařazením do výuky. V praktické části se zabývá srovnáním názorů na hru zkušených a začínajících učitelů a jak jsou vybrané hry oceněny samotnými žáky. Obsahuje také kartotéku didaktických her, která je rozdělena podle klasifikace vyvozené z praktické části.
Problematika dětských pohřbů v pravěku na našem území
Vélová, Lucie ; Popelka, Miroslav (vedoucí práce) ; Bláhová, Zuzana (oponent)
Diplomová práce se zabývá dětskými pozůstatky v archeologických kulturách doby bronzové na území dnešní České republiky. Z odborné literatury bylo shromážděno 1318 nálezů, které byly zaneseny do databáze spolu s veškerými dostupnými informacemi. Pozornost byla upřena na vícečetné hroby s dětmi, ukládání dětských ostatků do sídlištních jam, přítomnost milodarů a jedinců s obzvláště bohatou hrobovou výbavou. Samotná kapitola je věnována jevům spojeným s dětmi v době bronzové jako je pohřbívání nespálených těl v nádobách, antropofagie a lidské oběti. Završení práce představuje srovnání nálezů dětských pozůstatků z neolitu, neolitu (kterými se autorka zabývala v bakalářské práci).
Problematika dětských pohřbů v pravěku na našem území
Vélová, Lucie ; Popelka, Miroslav (vedoucí práce) ; Bláhová, Zuzana (oponent)
Diplomová práce se zabývá dětskými pozůstatky v archeologických kulturách doby bronzové na území dnešní České republiky. Z odborné literatury bylo shromážděno 1318 nálezů, které byly zaneseny do databáze spolu s veškerými dostupnými informacemi. Pozornost byla upřena na vícečetné hroby s dětmi, ukládání dětských ostatků do sídlištních jam, přítomnost milodarů a jedinců s obzvláště bohatou hrobovou výbavou. Samotná kapitola je věnována jevům spojeným s dětmi v době bronzové jako je pohřbívání nespálených těl v nádobách, antropofagie a lidské oběti. Završení práce představuje srovnání nálezů dětských pozůstatků z neolitu, neolitu (kterými se autorka zabývala v bakalářské práci).
Podoba a funkce didaktické hry ve 4. a 5. ročníku základní školy
Vélová, Lucie ; Hejlová, Helena (vedoucí práce) ; Kargerová, Jana (oponent)
Anotace: Diplomová práce se zabývá podobou a funkcí didaktické hry pro žáky 4. a 5. ročníku. Na základě jejich emocionálního, intelektového a sociálního vývoje hledá vhodné typy her pro žáky této věkové skupiny. Dále se zabývá rozdělením didaktických her a jejich zařazením do výuky. V praktické části se zabývá srovnáním názorů na hru zkušených a začínajících učitelů a jak jsou vybrané hry oceněny samotnými žáky. Obsahuje také kartotéku didaktických her, která je rozdělena podle klasifikace vyvozené z praktické části.
Edukace a prezentace archeologického kulturního dědictví: certifikovaná metodika
Mikešová, Veronika ; Opatrná, Marie ; Urbanová, Kristýna ; Valentová, Jarmila ; Košta, Jiří ; Bursák, Daniel ; Vélová, Lucie ; Belaňová, Petra
V úvodních kapitolách metodiky jsou přehledně vysvětlena základní témata, týkající se prezentace a edukace archeologického kulturního dědictví spolu s určením uživatelů, kteří mohou z metodiky čerpat. Metodika se dotýká nejen kulturních a historických aspektů prezentace a edukace, ale také aspektů pedagogických, které se snaží zohledňovat a osvětlovat jejich uplatnění v archeologii. Vlastní metodické postupy, jakými osvědčenými způsoby lze provádět prezentaci a edukaci archeologického kulturního dědictví, jsou pak uvedeny v kapitole 5. Metodika práce s veřejností. Jelikož se metodika zabývá archeologickým kulturním dědictvím a konkrétními postupy, jak ho prezentovat veřejnosti a zlepšovat její vztah k němu, je důležité si nejprve uvést základní myšlenky a fakta, která se archeologického kulturního dědictví a nakládání s ním týkají, a z nichž metodika mimo jiné vychází.
Plný text: Stáhnout plný textPDF

Viz též: podobná jména autorů
1 Velová, Lenka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.