|
Kompetence a moc pedagoga ve výchovně vzdělávacím procesu
Vávrová, Blanka ; Koťa, Jaroslav (vedoucí práce) ; Valenta, Milan (oponent) ; Slavík, Jan (oponent)
VÁVROVÁ, Blanka. Kompetence a moc pedagoga ve výchovně vzdělávacím procesu. Praha: Univerzita Karlova; Filozofická fakulta; katedra pedagogiky; obor pedagogika. 2011, 168 s. Dizertační práce. Je podán nástin problematiky umělecky orientovaného výchovně vzdělávacího procesu jako prostředku pro optimální uplatňování pedagogické moci a profesní kompetentnosti. Zvolená forma umělecké činnosti pracuje s víceúrovňovou motivační atraktivitou práce v divadelním souboru. Tomu odpovídá informační komplexnost zvolené tématiky. Umožňuje, aby byly informace zpracovány nejen z hlediska vymezení pojmů a následné filozofické analýzy, ale i prožitkově praktickým doložením. Základní výzkum se orientuje na moc a kompetenci pedagoga, která může významným způsobem ovlivňovat a v rámci trvalého působení i předurčovat sociální rehabilitaci a prognostiku handicapovaného dítěte. Klíčová slova: moc, kompetence, výchovně vzdělávací proces, handicap, umění, divadlo
|
|
Kompetence a moc pedagoga ve výchovně vzdělávacím procesu
Vávrová, Blanka ; Koťa, Jaroslav (vedoucí práce) ; Valenta, Milan (oponent) ; Slavík, Jan (oponent)
VÁVROVÁ, Blanka. Kompetence a moc pedagoga ve výchovně vzdělávacím procesu. Praha: Univerzita Karlova; Filozofická fakulta; katedra pedagogiky; obor pedagogika. 2011, 168 s. Dizertační práce. Je podán nástin problematiky umělecky orientovaného výchovně vzdělávacího procesu jako prostředku pro optimální uplatňování pedagogické moci a profesní kompetentnosti. Zvolená forma umělecké činnosti pracuje s víceúrovňovou motivační atraktivitou práce v divadelním souboru. Tomu odpovídá informační komplexnost zvolené tématiky. Umožňuje, aby byly informace zpracovány nejen z hlediska vymezení pojmů a následné filozofické analýzy, ale i prožitkově praktickým doložením. Základní výzkum se orientuje na moc a kompetenci pedagoga, která může významným způsobem ovlivňovat a v rámci trvalého působení i předurčovat sociální rehabilitaci a prognostiku handicapovaného dítěte. Klíčová slova: moc, kompetence, výchovně vzdělávací proces, handicap, umění, divadlo
|
|
Kompetence a moc pedagoga ve výchovně vzdělávacím procesu
Vávrová, Blanka ; Koťa, Jaroslav (vedoucí práce) ; Valenta, Milan (oponent) ; Slavík, Jan (oponent)
VÁVROVÁ, Blanka. Kompetence a moc pedagoga ve výchovně vzdělávacím procesu. Praha: Univerzita Karlova; Filozofická fakulta; katedra pedagogiky; obor pedagogika. 2011, 168 s. Dizertační práce. Je podán nástin problematiky umělecky orientovaného výchovně vzdělávacího procesu jako prostředku pro optimální uplatňování pedagogické moci a profesní kompetentnosti. Zvolená forma umělecké činnosti pracuje s víceúrovňovou motivační atraktivitou práce v divadelním souboru. Tomu odpovídá informační komplexnost zvolené tématiky. Umožňuje, aby byly informace zpracovány nejen z hlediska vymezení pojmů a následné filozofické analýzy, ale i prožitkově praktickým doložením. Základní výzkum se orientuje na moc a kompetenci pedagoga, která může významným způsobem ovlivňovat a v rámci trvalého působení i předurčovat sociální rehabilitaci a prognostiku handicapovaného dítěte. Klíčová slova: moc, kompetence, výchovně vzdělávací proces, handicap, umění, divadlo
|