Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Míra vlivu kondičních schopností na herní výkonnost hráčů fotbalu ve věku 15-16 let.
Urbanec, Matyáš ; Kokštejn, Jakub (vedoucí práce) ; Musálek, Martin (oponent)
Název: Míra vlivu kondičních schopností na herní výkonnost hráčů fotbalu ve věku 15-16 let. Cíle: Zjistit míru vlivu kondičních ukazatelů na herní výkonnost hráčů fotbalu (kategorie U17 a U16), hodnocenou na základě dotazníku pro trenéra. Současně je cílem zjistit možné rozdíly v kondičních ukazatelích mezi kategoriemi hráčů U17 a U16 a dále zjistit možné vztahy mezi jednotlivými kondičními ukazateli. Metody: Výzkumný soubor obsahoval elitní hráče kategorie U16 (15,27 ± 0,27) a U17 (16 ± 0,38) z klubu FK Dukla Praha (n = 40). V práci byly zvoleny metody výzkumu, konkrétně dotazníkové šetření a měření výkonu za pomoci testové baterie. Soubor testů pro vyhodnocení kondičních výkonů obsahoval sprint na 5 m, 10 m a 20 m, agility test 505L a 505P, K-test a test pro měření síly zakončení dominantní a nedominantní končetinou. Dotazníkové šetření určené pro hlavní trenéry kategorií v sobě zahrnoval 17 uzavřených otázek, na které bylo odpovídáno pomocí 7 bodové hodnotící škály. Výsledky: U výkonů v kondičních testech vznikl vždy alespoň v jedné kategorii věcně významný rozdíl mezi nejlépe a nejhůře hodnocenou skupinou ve sprintu na 5 metrů (g= 1,08), 10 metrů (g = 1,28), K-testu (g = 1,13) a síle zakončení nedominantní nohou (g = 1,2). Nicméně v žádném kondičním parametru nebyl zjištěn významný trend...
Úroveň rychlostních schopností a agility u elitních hráčů fotbalu (15-17 let)
Urbanec, Matyáš ; Kokštejn, Jakub (vedoucí práce) ; Šťastný, Petr (oponent)
Název: Úroveň rychlostních schopností a agility u elitních hráčů fotbalu (15-17 let). Cíle: Hlavním cílem této práce je zjištění aktuální úrovně výkonu v lineární rychlosti a agility u elitních hráčů fotbalu (15-17 let), vzhledem k věku hráčů. A současné nalezení vzájemných vztahů mezi výkony v testech lineární rychlosti a agility. Metody: Hlavní vědeckou metodou teoreticko-empirického charakteru byla metoda pozorování a testování. Výzkumný soubor tvořilo 30 hráčů FK Motorlet Praha a 32 hráčů Bohemians Praha 1905 z kategorií U16 a U17. K vyhodnocení naměřených dat byla použita základní deskriptivní statistika a korelační a regresní analýzy. Výsledky: Na základě výsledků v testech, byla zjištěna shoda mezi testem agility Illionois a lineárním sprintem na 10 m (r = 0,54), 20 m (r = 0,60) a 40 m (r = 0,52). Naopak slabá závislost s Illionois byla prokázána u testů na měření lineárního sprintu na 5 m (r = 0,43) a 20 m letmo, kdy r = 0,31. Při porovnávání týmů Bohemians Praha 1905 a FK Motorlet Praha v rámci jednotlivých kategoriích si v U17 vedl lépe tým Bohemians Praha 1905, kde bylo nejvyššího rozdílu naměřeno v Illionois agility testu (d = 0,54). V kategorii U16, v testech Illionois agility, se více dařilo hráčům Motorletu Praha, kde se d = 0,47. Zároveň byli zdatnější v lineárním sprintu na 5 m a...
A one-parametric formula relating the frequencies of twin-peak quasi-periodic oscillations
Török, G. ; Goluchová, K. ; Šrámková, J. ; Horák, Jiří ; Bakala, P. ; Urbanec, M.
Timing analysis of X-ray flux in more than a dozen low-mass X-ray binary systems containing a neutron star reveals remarkable correlations between frequencies of two characteristic peaks present in the power-density spectra. We find a simple analytic relation that well reproduces all these individual correlations. We link this relation to a physical model which involves accretion rate modulation caused by an oscillating torus.
Návrh komunikačního plánu pro podnik
Zápařková, Iveta ; Urbanec, Martin (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o návrzích komunikačního plánu pro společnost KM Beta. Teoretická část vysvětluje základní pojmy související s oblastí marketingové komunikace, ve druhé části práce nazvaná analytická část seznamuje se společností KM Beta a její činností v oblasti komunikace se zákazníky. V praktické části navrhnu optimální komunikační plán pro novou oblast podnikání společnosti a to pro oblast pálených cihel.
Twin peak quasi-periodic oscillations as signature of oscillating cusp torus
Török, G. ; Goluchová, K. ; Horák, Jiří ; Šrámková, E. ; Urbanec, M. ; Urbancová, G. ; Pecháček, Tomáš ; Bakala, P.
The authors propose a new model of twin-peak quasi-periodic oscillations.This model considers an oscillating torus with cusp that changes location of its centre around radii very close to innermost stable circular orbit.
Confronting models of twin peak quasi-periodic oscillations: Mass and spin estimates fixed by neutron star equation of state
Török, G. ; Goluchová, K. ; Urbanec, M. ; Šrámková, E. ; Adámek, K. ; Urbancová, G. ; Pecháček, Tomáš ; Bakala, P. ; Stuchlík, Z. ; Horák, Jiří ; Juryšek, J.
In the work authors compare simplified calculations that assume Kerr background geometry to the detailed calculations considering NS oblateness influence in Hartle-Thorne spacetimes.
Kvantitativní analýza predikce poptávky u vybrané společnosti
Urbanec, Matěj ; Jirsák, Petr (vedoucí práce) ; Kučera, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá predikcí poptávky v podniku, zejména se zaměřuje na kvantitativní metody predikce. V teoretické části je představena predikce poptávky, její místo a význam v podniku. Dále jsou představeny jednotlivé metody kvalitativní a kvantitativní predikce poptávky a také metody na měření přesnosti predikce. V praktické části je několik metod aplikováno na reálná data podniku. Jsou to metody klouzavých průměrů, exponenciálního vyrovnávání, Holtova a Holt-Wintersova metoda a metoda jednoduché lineární regrese. Přesnost jednotlivých metod je vzájemně porovnávána a nejpřesnější metoda je pak použita k predikci poptávky na rok 2015.
Nízkonákladové cestování: porovnání autostopu a spolujízdy
Urbanec, Matěj ; Mervart, Michal (vedoucí práce) ; Kalousek, Petr (oponent)
Existuje mnoho způsobů cestování, ale spousta z nich je, zvláště pro studenty, příliš finančně náročná. Tato práce se zaměřuje na nízkonákladové druhy silniční dopravy, mezi něž patří autostop a spolujízda, díky kterým si může dovolit cestovat takřka kdokoli. Cílem práce je tyto zvláštní formy dopravy porovnat z různých hledisek a pokusit se určit trendy jejich budoucího vývoje. V teoretické části jsou rozebrány z historické perspektivy a také jsou zde popsány cesty, na které lze tyto způsoby dopravy využít. Praktická část analyzuje jednotlivé servery, jež se zabývají zprostředkováním spolujízdy, a dále porovnává obě formy dopravy z různých úhlů pohledu.

Viz též: podobná jména autorů
2 Urbanec, Matyáš
2 Urbanec, Matěj
1 Urbanec, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.