Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Počítače a počítačové hry u dětí staršího školního věku
Urbanová, Lenka ; Mitáš, Václav (vedoucí práce) ; Zelinková, Olga (oponent)
V této práci poskytuji náhled na problematiku týkající se vyutití počítače dětmi staršího školního věku. Popisuji kladné i záporné dopady na dospívající ve spojitosti s rozvojem informačních technologií. Zaměřila jsem se na vymezení pojmt internet, virtuální prostředí, virtuální identita, a také na popis negativních jevt, které se objevují s rozvojem internetu, zejména kyberšikanu a závislost. Rozebrala jsem počítačové hry - jejich vznik, rozdělení a popis, dále na pozitiva a negativa hraní. Vymezila jsem pojem závislost na počítačových hrách. Zaobírala jsem se specifiky počítačové komunikace. Věnovala jsem se otázce vlivu dlouhého trávení času u počítače na zdraví jedince. Také jsem provedla šetření u dětí staršího školního věku, zaměřené na vyutití počítače. Výzkumná data jsem získala pomocí dotazníku, který měl 22 otázek.
Finanční hospodaření obce
Urbanová, Lenka
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou finančního hospodaření obce a vyhodnocením hospodaření obce Těšany. V rámci literárního přehledu je popsána územní samospráva v České republice a principy hospodaření podle rozpočtu. V praktické části je vyhodnocena příjmová a výdajová stránka rozpočtu obce Těšany. Závěr práce shrnuje získané poznatky a navrhuje doporučení vedoucí k zefektivnění hospodaření obce.
Testování žáků mladšího školního věku z anglického jazyka
URBANOVÁ, Lenka
Diplomová práce se zabývá testováním žáků mladšího školního věku z anglického jazyka. Práce je složena ze dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část se věnuje obecnému testování jako jedné z forem hodnocení, testování základních řečových prostředků a jazykových dovedností anglického jazyka a podrobnému popisu mezinárodních cambridgeských jazykových zkoušek pro děti. Teoretická část dále hledá odpovědi na základní otázky týkající se testů a testování. Praktická část zkoumá prostřednictvím případové studie, jakým způsobem příprava a složení mezinárodních dětských jazykových zkoušek na úrovni Starters ovlivní dosavadní úroveň anglického jazyka pozorovaných žáků a zda testy mohou být motivací k dalšímu studiu. Případová studie je založena na celoročním pozorovaní žáků, na výsledcích dotazníků a na hloubkovém rozhovoru s paní učitelkou, která žáky na testy připravovala. Práce je zakončena úvahou na téma: Proč jsou CYLET testy tak motivující?

Viz též: podobná jména autorů
27 URBANOVÁ, Lucie
1 Urbanová, Ladislava
8 Urbanová, Lenka
2 Urbanová, Linda
3 Urbanová, Lucia
27 Urbanová, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.