Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení vzdělávací činnosti vysokých škol zaměřené na vzdělávání studentů se speciálními potřebami
Toupalová, Nikola ; Šafránková, Jana Marie (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku edukace a rozvoje studentů se speciálními potřebami v terciárním vzdělávání. Cílem diplomové práce je analyzovat dokumenty vztahující se ke vzdělávání osob se speciálními potřebami a komparovat nastavení systému podpory na jednotlivých vysokých školách. Práce vychází nejen z poznatků odborné literatury, a to jak světové, tak domácí, ale také z šetření provedeného na vybraných vysokých školách. Výzkumná část zahrnuje obsahovou analýzu, která systematicky popisuje obsahy dokumentů týkajících se vzdělávání studentů se speciálními potřebami a komparuje nastavení systému podpory na vybraných vysokých školách, které je doplněno o rozhovory s vedoucími pracovníky poradenských center. KLÍČOVÁ SLOVA Evaluace, management školy, terciární vzdělávání, handicap, inkluze.
Problematika rozvoje emoční inteligence ve státní správě
Toupalová, Nikola ; Lačev, Alek (vedoucí práce) ; Matej, Matej (oponent)
Bakalářská práce s názvem Problematika rozvoje emoční inteligence ve státní správě je ve své teoretické části zaměřena na formulaci jednotlivých přístupů v oblasti emoční inteligence, řešení její problematiky a vysvětlení jednotlivých schopností a dovedností, které jsou v této oblasti definovány. Praktická část je zaměřena na zhodnocení přístupu vedoucích pracovníků ve státní správě k tématu emoční inteligence a na jejich ochotu se v tomto směru dále vzdělávat a rozvíjet. Ve výzkumné části této práce byla, pomocí dotazníkové metody, zjišťována znalost principů emoční inteligence u 40 vedoucích pracovníků ze státní správy a případně jejich následné využívání v praxi. Na základě vyhodnocení přijatých odpovědí bylo zjištěno, že všichni respondenti považují znalost emoční inteligence za velmi důležitou, a to nejen v oblasti řízení lidí, ale také v oblasti sebeovládání. Z výzkumu dále vyplynul fakt, že většina respondentů principy emoční inteligence ve svém týmu uplatňuje, ale pouze na laické úrovni. V závěrečné a diskusní části této práce jsou pak shrnuty veškeré poznatky, které tato práce přinesla.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.