Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Interní audit v malé organizaci.
Obůrka, Miloš ; Toul, Jiří (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Účelem této bakalářské práce bylo zpracovat literární rešerši na téma interní audit v malé organizaci a z takto provedeného průzkumu vyvodit vlastní závěry. Obsahuje seznámení s průběhem auditů se zaměřením na interní audity včetně specifických odlišností auditování v malých organizacích. Vytváří přehled současného stavu interních auditů s výhledem na budoucí koncept auditů.
Kvalita a konkurenceschopnost.
Adamec, Martin ; Toul, Jiří (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá kvalitou a jejím vlivem na konkurenceshopnost. Skládá se ze dvou částí - první část této práce je zaměřena na historii a současnost řízení kvality, jak u nás ,tak ve světě a na vysvětlení souvisejících základních pojmů. Hlavní důraz je kladen na správný přístup v této problematice a srovnání mezi různými kulturami. Druhá část se věnuje konkurenceschopnosti a jak jí dosáhnout pomocí faktoru kvality. Kvalita je rozdělena na dva oddíly - kvalitu uvnitř podniku, kterou dosáhneme pomocí systému jakosti (ISO normy, Kaizen, Lean production) a na kvalitu, kterou musí podnik zajistit, aby zaujal zákazníka takzvanou kvalitu vnější- (doprava, design, marketing). Zvláštní podkapitolou druhé částí je popis podniku, který zvládl úspěšně aplikovat systémy jakosti do praxe a tím je japonská firma Toyota.
Certifikace systému managementu kvality podle ČSN EN ISO 9001:2001
Pavelková, Kateřina ; Toul, Jiří (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Rešerše na téma „Certifikace systému managementu kvality podle ČSN EN ISO 9001:2001“, rozbor z hlediska historie a současnosti. Vysvětlení důležitosti v současném systému.
Automatizace a kvalita.
Hebler, Violeta ; Toul, Jiří (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá kontrolou kvality v produkci a možnostmi ovlivnění jakosti výrobku. Popisuje průběh a způsoby kontroly výrobního procesu. Dále práce pojednává o přínosech automatizace měření a praktického uplatnění ve výrobě. Také se zde uvádí princip a možnosti využití strojového vidění v různých oblastech výroby a kontrole výrobku od příchodu materiálu do podniku až po expedicí hotového produktu.
Použití statistických metod v managementu kvality.
Vyškovský, Jaroslav ; Toul, Jiří (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Statistické metody v managementu řízení jakosti jsou silným nástrojem, který nám umožňuje správně se rozhodovat v oblasti řízení jakosti, či i v jiných možných oblastech, jako při řízení procesů, nebo u zhodnocování určitých parametrů v podniku. V těchto ohledech nám pomáhají různé normy, příručky a publikace jako ČSN EN ISO 9001, ČSN EN ISO 9004 a ČSN ISO/TR 10017. V počáteční části práce se postupně zabýváme rozborem hlavních pojmů z oblasti managementu a statistických metod, dále pokračujeme řízením a procesy, SPC, výčtem základních statistických metod a daty. Cílem této bakalářské práce je literární rešerše čerpající z dostupných materiálů a vlastní závěry spojené s predikcí vývoje v oblasti užívání statistických metod v řízení jakosti.
Certifikace systému managementu kvality
Pappová, Barbora ; Toul, Jiří (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o certifikaci systému managementu jakosti. V úvodu do problematiky se nachází vysvětlení základních pojmů, historie, vznik a vývoj normy ČSN EN ISO 9001. Dále jsou probrány jednotlivé normy ISO řady 9000 a metodické pokyny pro akreditaci (MPA 50-01-07). Největší důraz je zde kladen na normu ČSN EN ISO 9001. Jsou zde rozebrány především kapitoly 4 až 8. Další důležitou částí této práce je 7. kapitola s názvem proces certifikace. Celý proces je zde podrobněji popsán od samotného počátku po vydání certifikátu, následného dozoru a recertifikace. V závěru je uvedeno zhodnocení současného stavu a odhad budoucího vývoje.
Kvalita a konkurenceschopnost.
Dvořák, Pavel ; Toul, Jiří (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Zaměření na problematiku Kvality a Konkurenceschopnosti by mělo být samozřejmostí všech podniků. Zajistit kvalitu a tím uspokojit zákazníka ve formě zavedením ISO norem a jejich důrazným dodržováním a kontrolou. Dlouhodobá konkurenceschopnost se zajistí tím, že se již děti budou vychovávat k celoživotnímu vzdělávání. Jazykové vzdělávání musí být samozřejmost, které se bude učit již v mateřských školách. Propojení politiky státu v otázkách infrastruktur a vzdělávání, přinese z pohledu budoucnosti pozitivum tím, že se továrny nebudou přesouvat dále na Východ, ale budou dále zaměstnávat naše „lidi“. Nesmí se bránit Inovacím a vkládat do nich prostředky, které nám z efektivní výrobu. Přitom se musí klást velký důraz na Bezpečnost práce. Nemělo by se myslet jen na krátkodobý zisk, ale měl by na to být pohled budoucnosti. Společnost se bude dále vytvářet a vyvíjet. Nemůže zůstat pouze teď ve vytvořeném systému. Je potřeba neustále držet krok s pokrokem a dát zelenou novým technologiím a zajisti právě prosperitu našim potomkům.
Uplatní se technická kontrola v moderním řízení kvality?
Prokop, Josef ; Toul, Jiří (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
V této bakalářské práci se zabýváme úlohou technické kontroly v podniku. V první části popisujeme nástroje statistického řízení procesů s důrazem na vývojové, bodové, regulační diagramy, Ishikawův diagram, histogramy a Paretovu analýzu. Ve druhé části analyzujeme postavení a povinnosti technické kontroly v podniku. Je odhadován možný vývoj v oblasti technické kontroly.
Kvalita a konkurenceschopnost.
Urbanová, Simona ; Toul, Jiří (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá kvalitou a jejím vlivem na konkurenceschopnost. V první části se zabývám systémem jakosti, který využívá především norem ISO. Dále se věnuji důležitým částem, které s jakosti souvisí. V první řadě je to marketing a zjištění požadavků zákazníka, návrh výrobku spojený s konstrukcí, nákupem materiálu a skladováním materiálu. Poté pokračuji výrobní etapou ve které se zaměřuji na strojní zařízení a lidské zdroje. Dále pojednávám o kontrole, jejím rozdělením, možnostmi a řízením neshodného výrobku. Následuje povýrobní etapa skladování, prodej a servis. U všech etap je důležité jejich plánování, měření a monitoring.
Kvalita a konkurenceschopnost.
Dvořák, Pavel ; Toul, Jiří (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Zaměření na problematiku Kvality a Konkurenceschopnosti by mělo být samozřejmostí všech podniků. Zajistit kvalitu a tím uspokojit zákazníka ve formě zavedením ISO norem a jejich důrazným dodržováním a kontrolou. Dlouhodobá konkurenceschopnost se zajistí tím, že se již děti budou vychovávat k celoživotnímu vzdělávání. Jazykové vzdělávání musí být samozřejmost, které se bude učit již v mateřských školách. Propojení politiky státu v otázkách infrastruktur a vzdělávání, přinese z pohledu budoucnosti pozitivum tím, že se továrny nebudou přesouvat dále na Východ, ale budou dále zaměstnávat naše „lidi“. Nesmí se bránit Inovacím a vkládat do nich prostředky, které nám z efektivní výrobu. Přitom se musí klást velký důraz na Bezpečnost práce. Nemělo by se myslet jen na krátkodobý zisk, ale měl by na to být pohled budoucnosti. Společnost se bude dále vytvářet a vyvíjet. Nemůže zůstat pouze teď ve vytvořeném systému. Je potřeba neustále držet krok s pokrokem a dát zelenou novým technologiím a zajisti právě prosperitu našim potomkům.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.