Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vizuální reprezentace žen v módním časopise Vogue
Tomaníček, Michal ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce) ; Reifová, Irena (oponent)
Diplomová práce s tématem Vizuální reprezentace žen v módním časopise Vogue zkoumá proměny zobrazení žen v časopisu Vogue v čase, přičemž je sleduje napříč 3 světovými edicemi časopisu - tuzemskou verzí Vogue CS, původní americkou verzí časopisu Vogue U. S. a jednou z nejdůležitějších a nejstarších edicí Vogue v rámci Evropy, Vogue Italia. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část je rozdělena na čtyři celky, které předchází samotnému výzkumu. První z nich je věnována módním časopisům z pohledu media typu, druhá mapuje vznik, rozvoj a současnost magazínu Vogue, třetí část se věnuje vývoji mediálního zobrazení ženství u žen v kontextu doby, společenské situace a kultury na základě feministických teorií a historicích trendů, přičemž poslední z kategorií se soustředí na módní fotografii jako vizuální prostředek, na který se výzkum zaměřuje. Praktická část zkoumá čísla světových edicí časopisu Vogue v rámci stejného časového rámce (1 roku) v kontextu aktuální doby, ale také v rámci historického vývoje - tedy během letech 2020, 2000 a 1980. Tato část práce umožňuje seznámení s vývojem zobrazení žen v rámci jednotlivých edic časopisu, kulturního kontextu, posunu v čase a v návaznosti na trendy ve společnosti, dále umožňuje srovnání pomocí komparace a zhodnocení výsledků v návaznosti na...
Online komunikace Evropského parlamentu a Evropské komise v letech 2014-2017
Tomaníček, Michal ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá online komunikací Evropského parlamentu a Evropské komise v letech 2014-2017. V jejím rámci je přiblíženo fungování dvou Evropských orgánů a jejich přístup k online komunikaci, možnosti využití online komunikace a definice a specifikace generačních skupin Mileniálů a Generace Z. Deskriptivní část bakalářské práce je zaměřena na orgány Evropské unie, jejich strukturu a strategický přístup k oblasti komunikace. Dále jsou v této části popsány média a formáty, které jsou využívané v rámci online komunikace. V práci jsou také představeny online platformy, pomocí kterých Evropský parlament a Evropská komise komunikují. Mezi ně patří jejich webové stránky, stránky na Facebooku a profily na sociálních sítích Instagram a Twitter. Prostor je zde věnován také cílovému publiku, kterým jsou Mileniálové a Generace Z. Praktická část bakalářské práce obsahuje kvantitativní výzkum provedený online dotazníkovým šetřením, a to mezi příslušníky zkoumaných generací. Účelem tohoto šetření bylo zjistit povědomí a efektivitu online komunikace Evropského parlamentu a Evropské komise. Výzkum se týkal také online chování Mileniálů a Generace Z s důrazem na jejich povědomí o online komunikaci orgánů EU v konkrétních online médiích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.