Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výuka první pomoci a její efektivita - kvantitativní výzkum
Slánská, Helena ; Havlová, Michaela (vedoucí práce) ; Tauchen, Zuzana (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou První pomoci. Hlavním cílem této práce je: Porovnat úroveň znalostí studentů před a po absolvování vysokoškolského kurzu "První pomoc ve škole" na Přírodovědecké fakultě Univerzity Karlovy, a tím zhodnotit efektivitu výuky tohoto cyklu. Hlavní cíl vyvolá řadu dílčích cílů, na které je potřeba hledat odpověď: 1. Je první pomoc v odborné literatuře jednotě definována? 2. Jak je začleněna výuka první pomoci do kurikula a mimoškolního vzdělávacího systému? 3. Které kroky je potřeba učinit k realizaci kvantitativního výzkumu? 4. Jakým způsobem je možné zpracovat sebraná data v kvantitativním výzkumu? 5. Která témata jsou pro studenty problematická ve výuce "První pomoci ve škole" na základě provedeného výzkumu? Práce je rozdělena do pěti kapitol. Úvod - tedy první kapitola, shrnuje, o čem práce pojednává. Druhá kapitola se zabývá definicí první pomoci, výukou první pomoci na školách a obecně výzkumu v této oblasti. Třetí kapitola se věnuje realizaci kvantitativního výzkumu a definicí hypotéz. Čtvrtá kapitola shrnuje výsledky získané na základě výzkumu. Poslední kapitola - pátá, je zaměřená na diskuzi. Jsou zde diskutovány jednotlivé hypotézy, které byly pro výzkum stanoveny. Výsledky jsou srovnány se zahraniční literaturou. Klíčová slova: První pomoc, kurikulum,...
Výuka první pomoci a její efektivita - kvantitativní výzkum
Slánská, Helena ; Havlová, Michaela (vedoucí práce) ; Tauchen, Zuzana (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou První pomoci. Hlavním cílem této práce je: Porovnat úroveň znalostí studentů před a po absolvování vysokoškolského kurzu "První pomoc ve škole" na Přírodovědecké fakultě Univerzity Karlovy, a tím zhodnotit efektivitu výuky tohoto cyklu. Hlavní cíl vyvolá řadu dílčích cílů, na které je potřeba hledat odpověď: 1. Je první pomoc v odborné literatuře jednotě definována? 2. Jak je začleněna výuka první pomoci do kurikula a mimoškolního vzdělávacího systému? 3. Které kroky je potřeba učinit k realizaci kvantitativního výzkumu? 4. Jakým způsobem je možné zpracovat sebraná data v kvantitativním výzkumu? 5. Která témata jsou pro studenty problematická ve výuce "První pomoci ve škole" na základě provedeného výzkumu? Práce je rozdělena do pěti kapitol. Úvod - tedy první kapitola, shrnuje, o čem práce pojednává. Druhá kapitola se zabývá definicí první pomoci, výukou první pomoci na školách a obecně výzkumu v této oblasti. Třetí kapitola se věnuje realizaci kvantitativního výzkumu a definicí hypotéz. Čtvrtá kapitola shrnuje výsledky získané na základě výzkumu. Poslední kapitola - pátá, je zaměřená na diskuzi. Jsou zde diskutovány jednotlivé hypotézy, které byly pro výzkum stanoveny. Výsledky jsou srovnány se zahraniční literaturou. Klíčová slova: První pomoc, kurikulum,...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.